elen
elen

Απολογισμός των εκπαιδευτικών δράσεων του έργου CRISIS με τη συμμετοχή της Ερευνητικής Ομάδας DAISSy του ΕΑΠ

Ε.Α.Π. > Ανακοινώσεις > Τρέχουσες > Απολογισμός των εκπαιδευτικών δράσεων του έργου CRISIS με τη συμμετοχή της Ερευνητικής Ομάδας DAISSy του ΕΑΠ

Η Ερευνητική Ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) συμμετείχε στις εκπαιδευτικές δράσεις που διοργανώθηκαν στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου «CRISIS-Competences for Resilient Smart Cities’ Staff» και έλαβαν χώρα από 6 ως 10 Φεβρουαρίου 2023, στη Φρανκφούρτη (Γερμανία). Οι δράσεις πραγματοποιήθηκαν διά ζώσης στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου FernUniversität, που είναι το δημόσιο Πανεπιστήμιο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη Γερμανία. 

Την Ερευνητική Ομάδα DAISSy-ΕΑΠ, εταίρο του έργου στην Ελλάδα, εκπροσώπησε ο Δρ Θεόδωρος Παναγιωτακόπουλος, Διαχειριστής του έργου CRISIS – Ερευνητής της DAISSy, ο οποίος παρουσίασε την ηλεκτρονική πλατφόρμα μάθησης του έργου, περιγράφοντας τις επιμέρους λειτουργίες της. Επίσης, ανέλυσε τον τρόπο εγγραφής και αυτο-αξιολόγησης καθώς και τον τρόπο συμμετοχής των εκπαιδευομένων στο CRISIS Μαζικό Ανοικτό Διαδικτυακό Μάθημα (Massive Open Online Course-MOOC). 

Το έργο CRISIS προτείνει μια ολιστική προσέγγιση για την επαγγελματική ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού ανθεκτικών και έξυπνων πόλεων, μέσω τόσο της ανάπτυξης ενός νέου προφίλ εργασίας για τα στελέχη τους, όσο και της σχεδίασης, της ανάπτυξης και της προσφοράς ενός πιλοτικού εκπαιδευτικού προγράμματος, για την πιστοποίηση της πρώτης ομάδας στελεχών ανθεκτικών και έξυπνων πόλεων.

Αναλυτικά στοιχεία για τις εργασίες της ανωτέρω διακρατικής συνάντησης εκπαιδευτικών δράσεων του έργου CRISIS, μπορείτε να βρείτε εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο CRISIS καθώς κι άλλες δράσεις της Ερευνητικής Ομάδας DAISSy:   

https://www.linkedin.com/in/daissyresearchgroup/

https://www.linkedin.com/company/crisis-project/

  • Twitter: @daissy_research, @CRISISProjectEU 
  • Instagram: @daissy_researchgroup 

Email: info@daissy.eap.gr

Μετάβαση στο περιεχόμενο