Κωδικός Θ.Ε.: ΕΚΠ51
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 30
Τύπος της Θ.Ε.: Υποχρεωτική
Έτος στο οποίο προσφέρεται: Πρώτο (1ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνική
Γενική περιγραφή της ΘΕ: Βασικός σκοπός της ΘΕ “Εκπαιδευτική Έρευνα στην Πράξη” (ΕΚΠ51) είναι να εισαγάγει και να εξοικειώσει τον/τη φοιτητή/φοιτήτρια με τις διαδικασίες και τα ζητήματα του ερευνητικού σχεδιασμού μέσω της εκπόνησης μιας μικρής κλίμακας εμπειρικής έρευνας.
Στόχος της ΘΕ είναι να αναπτύξει γνώσεις και δεξιότητες των φοιτητριών/τών που αφορούν στα παρακάτω ζητήματα:
Mαθησιακά Αποτελέσματα: Με τη συμπλήρωση της Θεματικής Ενότητας η/ο φοιτήτρια/τής θα μπορεί να:
Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για αυτή τη Θ.Ε.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων (4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 70%.
Κωδικός Θ.Ε.: ΕΚΠ50
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 30
Τύπος της Θ.Ε.: Υποχρεωτική
Έτος στο οποίο προσφέρεται: Πρώτο (1ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνική
Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Σκοπός αυτής της Θεματικής Ενότητας είναι η κατανόηση των σταδίων εξέλιξης του παιδιού από την προσχολική ηλικία μέχρι την εφηβεία. Ειδικότερα εξετάζονται:
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της φοίτησής της/του στη Θεματική Ενότητα η/ο φοιτήτρια/τής θα είναι σε θέση να:
Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για αυτή τη Θ.Ε.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων (4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 70%.
Κωδικός Θ.Ε.: ΕΚΠ60
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 20
Τύπος της Θ.Ε.: Υποχρεωτική επιλογής
Έτος στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνική
Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Αντικείμενο της ΘΕ «Εκπαίδευση: Πολιτισμικές Διαφορές και Κοινωνικές Ανισότητες» είναι η μελέτη του ρόλου που ασκεί η εκπαίδευση στη διαδικασία δημιουργίας, διατήρησης ή/και ενίσχυσης των κοινωνικών και πολιτισμικών ταξινομιών και ανισοτήτων. Σκοπός της ΘΕ είναι να εξοικειώσει τις/τους φοιτήτριες/τές με τη σύγχρονη επιστημονική έρευνα και να τους προσφέρει εργαλεία που θα τους επιτρέπουν να αναλύουν την εκπαιδευτική πραγματικότητα και να επεξεργάζονται ένα παιδαγωγικό πλαίσιο διαχείρισης των ετεροτήτων. Υιοθετεί μια διεπιστημονική οπτική και επιχειρεί να αναδείξει τους ιδιαίτερους τρόπους και τις έννοιες μέσω των οποίων οι διαφορετικές επιστημονικές θεωρήσεις κατασκευάζουν και μελετούν το συγκεκριμένο αντικείμενο.
Αναλυτικότερα, ο τρόπος με τον οποίο η εκπαίδευση χειρίζεται την έννοια της διαφοράς μελετάται σε συνάρτηση με τις έννοιες ταυτότητα/ετερότητα, αντλώντας από τη σχετική προβληματική της κοινωνικής ψυχολογίας. Παράλληλα, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση σε προσεγγίσεις που εντάσσονται στην κοινωνιολογία της εκπαίδευσης. Βασικό αντικείμενο ανάλυσης είναι οι κοινωνικές και μορφωτικές διαφορές απέναντι στην εκπαίδευση και οι σχολικοί μηχανισμοί μέσω των οποίων οι διαφορές μετατρέπονται σε ανισότητες νομιμοποιώντας διαδικασίες αποκλεισμού. Εξετάζεται η σχέση της πρότυπης ή της επίσημης γλώσσας του σχολικού θεσμού με την κοινωνική ταξινόμηση που την παρουσιάζει σαν ανώτερη, με σημαντικές επιπτώσεις στην επίδοση μαθητικού πληθυσμού με μητρική μια άλλη γλώσσα ή μια διαλεκτική ποικιλία της εθνικής γλώσσας και παρουσιάζεται η διεθνής βιβλιογραφία για τη διγλωσσία, ιδίως οι σύγχρονες επιστημονικές κατακτήσεις που αναδεικνύουν τη σημασία της μητρικής γλώσσας ως γνωστικού υποβάθρου για την εκμάθηση άλλων γλωσσών ή ποικιλιών καθώς και τη σχέση της γλώσσας με την ταυτότητα. Αντίστοιχα εξετάζεται η σχέση εκπαίδευσης και εθνοπολιτισμικών διαφορών και αναλύονται οι διαδικασίες ιεράρχησης και αποκλεισμού του «διαφορετικού» που συντελούνται στο σχολικό πλαίσιο. Τέλος δίνεται έμφαση στην ανάλυση των εκπαιδευτικών πρακτικών μέσα από την οπτική της εκπαιδευτικής ψυχολογίας και της παιδαγωγικής θεωρίας. Η κριτική εξέταση των διαφορετικών μορφών που έχουν πάρει προγράμματα «διαπολιτισμικής-πολυπολιτισμικής» ή/και «αντιρατσιστικής εκπαίδευσης» έχει στόχο να αναδείξει τα πολλαπλά ερωτήματα που θέτει στο επίπεδο της πράξης η διαχείριση της ανομοιογένειας των σχολικών τάξεων.
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θεματικής Ενότητας η/ο φοιτήτρια/τής θα μπορεί να:
Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για αυτή τη Θ.Ε.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων (4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 70%.
Κωδικός Θ.Ε.: ΕΚΠ61
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 20
Τύπος της Θ.Ε.: Υποχρεωτική Επιλογής
Έτος στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνική
Γενική περιγραφή της Θ.Ε.:
Σκοπός της Θεματικής Ενότητας είναι να προσφέρει στο φοιτητή τη δυνατότητα διείσδυσης στις σύγχρονες έρευνες και τους επιστημονικούς προβληματισμούς σχετικά με την ανάπτυξη του προφορικού και γραπτού λόγου, με ιδιαίτερη έμφαση στις πολιτισμικές και κοινωνικές παραμέτρους που συνδέονται με αυτή τη μαθησιακή διαδικασία. Η Θεματική Ενότητα παρέχει μια οπτική για τα εκπαιδευτικά ζητήματα σε συνδυασμό με τις σύγχρονες γλωσσολογικές θεωρήσεις.
Συγκεκριμένα, εντάσσει τη μελέτη της γλώσσας στα κοινωνικά συμφραζόμενα και αποστασιοποιείται από τη μελέτη της γλώσσας ως αυτόνομου συστήματος που χαρακτηρίζει την παραδοσιακή γραμματική, αλλά και τη γενετική τσομσκιανή αντίληψη. Η μελέτη της σχέσης γλώσσας και κοινωνίας πραγματοποιείται και στο κλασικό κοινωνιογλωσσολογικό μοντέλο, αλλά και κυρίως στο πλαίσιο της «κριτικής ανάλυσης του λόγου». Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στο ρόλο που κατέχει η ομιλία στη μάθηση, καθώς και στις πολιτικές γραμματισμού των σύγχρονων κοινωνιών.
Η/Ο φοιτήτρια/τής έρχεται σε επαφή με διαφορετικές επιστημονικές θεωρήσεις με σκοπό να αναπτύξει κριτική οπτική στις ερευνητικές του ενασχολήσεις.
Mαθησιακά Αποτελέσματα: Με την επιτυχή ολοκλήρωση της θεματικής ενότητας οι φοιτήτριες/τές θα είναι σε θέση να:
Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για αυτή τη Θ.Ε.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων (4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 70%.
Κωδικός Θ.Ε.: ΕΚΠ63
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 20
Τύπος της Θ.Ε.: Υποχρεωτικής επιλογής
Έτος στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνική
Στόχος της Θ.Ε.: Η Θεματική Ενότητα «Διδακτική των Φυσικών Επιστημών» έχει ως στόχο την εξοικείωση των φοιτητριών/τών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου με:
Ειδικότερα, η Θεματική Ενότητα ασχολείται με τα εξής κεντρικά ερωτήματα:
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θεματικής Ενότητας η/ο φοιτήτρια/τής θα μπορεί να:
Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για αυτή τη Θ.Ε..
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων (4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 70%.
Κωδικός Θ.Ε.: ΕΚΠ67
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 20
Τύπος της Θ.Ε.: Υποχρεωτική επιλογής
Έτος στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνική
Γενική περιγραφή της ΘΕ: Οι φοιτητές που θα ολοκληρώσουν την μελέτη αυτής της θεματικής ενότητας θα είναι σε θέση να επεξεργάζονται θέματα όπως:
Mαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της ΘΕ ο/η φοιτητής/τρια θα μπορεί να,
Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:
Μέθοδος Διδασκαλίας: Εξ αποστάσεως εκπαίδευση με διεξαγωγή πέντε Ομαδικών Συμβουλευτικών Συναντήσεων κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους σε Σαββατοκύριακα
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για αυτή τη Θ.Ε.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων (4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 70%.
Κωδικός Θ.Ε.: ΕΚΠ62
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 20
Τύπος της Θ.Ε.: Επιλογής
Έτος στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνική
Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Σκοπός της ΘΕ είναι να προσφέρει στους διοικούντες ή σε εκείνους που πρόκειται να διοικήσουν εκπαιδευτικές μονάδες ή εκπαιδευτικούς οργανισμούς εκπαίδευσης ενηλίκων γνώσεις και δεξιότητες στους τομείς:
Βασικοί στόχοι:
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Εκπαιδευτικοί στόχοι της θεματικής ενότητας της «Διοίκησης Εκπαιδευτικών Μονάδων» αποτελούν:
Μετά την ολοκλήρωση της ενότητας οι φοιτήτριες/τές αναμένεται να είναι σε θέση να:
Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για αυτή τη Θ.Ε.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων (4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 70%.
Κωδικός Θ.Ε.: ΕΚΠ64
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 20
Τύπος της Θ.Ε.: Επιλογής
Έτος στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνική
Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Σκοπός της ΘΕ είναι η ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων, ώστε οι απόφοιτοι να είναι δυνατόν να σχεδιάζουν, να οργανώνουν, να διαχειρίζονται και να αξιολογούν προγράμματα εκπαίδευσης ενηλίκων, καθώς και να διδάσκουν σε αυτά μαθήματα της ειδικότητάς τους.
Βασικοί στόχοι της ΘΕ είναι όσοι την ολοκληρώσουν να μπορούν να:
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της Θεματικής Ενότητας οι φοιτήτριες/τές πρέπει να έχουν αποκτήσει γνώσεις, αναπτύξει δεξιότητες – ικανότητες και να έχουν υιοθετήσει ανάλογες στάσεις σε θέματα σχετικά με:
Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για αυτή τη Θ.Ε.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων (4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 70%.
Κωδικός Θ.Ε.: ΕΚΠ65
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 20
Τύπος της Θ.Ε.: Επιλογής
Έτος στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Ελληνική
Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Η Θεματική Ενότητα επικεντρώνεται σε τρεις βασικές κατευθύνσεις,
Η Θεματική Ενότητα προσεγγίζει επίσης τα εξής σημαντικά στοιχεία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης: γραπτές εργασίες και μεθοδολογία αξιολόγησής τους, διοργάνωση ομαδικών συμβουλευτικών συναντήσεων, βασικές αρχές εκπαιδευτικής αξιολόγησης, προβληματισμός που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια για την αποτελεσματική χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση.
Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της ΘΕ ΕΚΠ65 η/ο φοιτήτρια/τής θα μπορεί να:
Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:
Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα για αυτή τη Θ.Ε.
Αξιολόγηση: Εκπόνηση τεσσάρων (4) γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού έτους, ο μέσος όρος των βαθμών των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 30%, εφόσον υπάρξει προβιβάσιμος στις τελικές ή επαναληπτικές εξετάσεις. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 70%.
Κωδικός: ΕΚΠΔΕ
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 20
Τύπος της Μ.Δ.Ε.: Υποχρεωτική στη Διάρθρωση ΙΙ
Έτος στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο)
Περιεχόμενο Μ.Δ.Ε.: Η Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία (ΜΔΕ) στο ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής» (ΠΜΣ ΕΚΠ) συνίσταται στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη συγγραφή εκτεταμένης γραπτής αναφοράς μιας ολοκληρωμένης επιστημονικής έρευνας (εμπειρικής έρευνας ή βιβλιογραφικής σύνθεσης), ενδεικτικής έκτασης* 15.000- 20.000 λέξεων, που υπόκειται στις απαιτήσεις και τους περιορισμούς του σχεδιασμού, της εκπόνησης και της συγγραφής της επιστημονικής έρευνας και χαρακτηρίζεται από συνέχεια, συνέπεια, επιστημονική επάρκεια, ακαδημαϊκή ερευνητική δεοντολογία και ακαδημαϊκό λόγο.
Η ΜΔΕ προσφέρει στη/στο φοιτήτρια/τή την ευκαιρία να επιδείξει και να αποδείξει ότι διαθέτει την ικανότητα:
Η/Ο Διευθύντρια/ντής του ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής» (ή στην περίπτωση σχετικής εξουσιοδότησης από την/τον Διευθύντρια/ντή, η/ο Συντονίστρια/στής της Θεματικής Ενότητας) συνθέτει, με βάση το ευρύτερο γνωστικό αντικείμενο και του ΠΜΣ «Επιστήμες της Αγωγής» και τα εξειδικευμένα γνωστικά αντικείμενα των ΘΕ του, κατάλογο γενικών κατηγοριών θεμάτων για προς εκπόνηση ΜΔΕ, ανά Θεματική Ενότητα (ΘΕ) του ΠΜΣ, οι οποίες αφορούν σύγχρονα – επίκαιρα ζητήματα των εξειδικευμένων γνωστικών αντικειμένων – επιστημονικών πεδίων των εννέα (9) ΘΕ του ΠΜΣ ΕΚΠ.
Οι γενικές κατηγορίες θεμάτων για προς εκπόνηση ΜΔΕ ανά ΘΕ του ΠΜΣ ΕΚΠ αναρτώνται στο σχετικό δικτυακό τόπο των ΜΔΕ του εν λόγω ΠΜΣ στην εκπαιδευτική πλατφόρμα study του ΕΑΠ (βλ. δικτυακό τόπο ΕΚΠΔΕ του study), πριν την έναρξη της περιόδου υποβολής της σχετικής δήλωσης από τις/τους φοιτήτριες/τές, στη βάση των οποίων οι υποψήφιες/οι φοιτήτριες/τές υποβάλλουν σχετικές προτάσεις δήλωσης θέματος για εκπόνηση ΜΔΕ. Ακολούθως , η/ο Διευθύντρια/ντής (και κατ’ αντιστοιχία ως ανωτέρω) ορίζει το επιβλέπον μέλος ΣΕΠ (Α’ επιβλέπουσα/ων) και το δεύτερο μέλος της Επιτροπής Κρίσης για καθεμία υποβληθείσα πρόταση ΜΔΕ, εφόσον πληροί τις βασικές ακαδημαϊκές απαιτήσεις. Στη συνέχεια η/ο Α’ Επιβλέπουσα/ων ΣΕΠ, σε συνεργασία με τις/τους υποψήφιες/ους για εκπόνηση φοιτήτριες/τές, οριστικοποιεί το θέμα και το βασικό περιεχόμενο της ΜΔΕ στον ψηφιακό χώρο εκπαίδευσης εντός του 5 πρώτου μήνα εκπόνησης και δίνει την τελική έγκριση (βλ. αναλυτικά στις Οδηγίες Εκπόνησης ΜΔΕ στο ΠΜΣ ΕΚΠ, στο: https://study.eap.gr/course/view.php?id=438).
* Στην ενδεικτική έκταση των 15.000-20.000 λέξεων της ΜΔΕ δεν προσμετρούνται το Εξώφυλλο, οι Ευχαριστίες, τα Περιεχόμενα, η Περίληψη, η Βιβλιογραφία και τα Παραρτήματά της.
Mαθησιακά Αποτελέσματα:
Με την ολοκλήρωση της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας (ΜΔΕ) η/ο φοιτήτρια/τής αναμένεται:
Γενικός Κανονισμός Εκπόνησης Μεταπτυχιακών Διπλωματικών Εργασιών σε ΠΜΣ με Θ.Ε. ετήσιας διάρκειας.
Για περισσότερες πληροφορίες του Γενικού Κανονισμού, του Ειδικού Κανονισμού, των Οδηγιών εκπόνησης – παρουσίασης των ΔΕ και των εντύπων, απευθυνθείτε στο portal και ειδικότερα στη http://study.eap.gr.
Προαπαιτούμενα: Η παρουσίαση της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας πραγματοποιείται μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των απαιτούμενων Θ.Ε. του Προγράμματος.