Διοργάνωση ημερίδας με αντικείμενο της εφαρμογή νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση και τον πολιτισμό από την ερευνητική ομάδα DAISSy του ΕΑΠ

Η ερευνητική ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου διοργανώνει ενημερωτική εσπερίδα με σκοπό τη διάχυση των αποτελεσμάτων Ευρωπαϊκών έργων.

Το πρώτο μέρος της εσπερίδας είναι αφιερωμένο στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου V4T: Videogames for Teachers, το οποίο διερεύνησε τη χρήση βιντεοπαιχνιδιών στην εκπαίδευση καταγράφοντας τα διαθέσιμα παίγνια σε βάση δεδομένων και αναπτύσσοντας οδηγίες εφαρμογής.Δείτε εδώ την αφίσα (σύνδεσμος στο αρχείο Αφίσα V4T) και το πρόγραμμα (σύνδεσμος στο αρχείο Πρόγραμμα V4T) της εκδήλωσης.

Το δεύτερο μέρος είναι αφιερωμένο στη διάχυση των αποτελεσμάτων του έργου Crowddreaming: Youths co-create digital culture, το οποίο ανέπτυξε μια μεθοδολογία εκπαίδευσης εκπαιδευτικών στη χρήση επαυξημένης πραγματικότητας για την ανάπτυξη στην τάξη απλών εφαρμογών με αντικείμενο τον πολιτισμό κάθε τόπου. Δείτε εδώ την αφίσα (σύνδεσμος στο αρχείο Αφίσα Crowddreaming) και το πρόγραμμα (σύνδεσμος στο αρχείο Πρόγραμμα Crowddreaming) της εκδήλωσης.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 16:00 έως 20.00 στο ξενοδοχείο “Βυζαντινό”, Ρήγα Φεραίου 106, Πάτρα.

Η εσπερίδα είναι ανοικτή προς το ευρύ κοινό και ενδιαφέρει ιδιαίτερα εκπαιδευτικούς, φοιτητές παιδαγωγικών τμημάτων, φορείς εκπαίδευσης και χάραξης πολιτικής.

Η συμμετοχή στην εκδήλωση είναι δωρεάν και θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής. Μετά την ολοκλήρωση των ομιλιών θα ακολουθήσει ελαφρύ δείπνο.

Μπορείτε να κάνετε προεγγραφή στην εκδήλωση μέσω αυτής της φόρμας.

Για οποιαδήποτε πληροφορία, μπορείτε να απευθυνθείτε στους διοργανωτές στη διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

 

 

afisa V4T

afisa-Crowddreaming

 

 

Πρόγραμμα V4T Page 1

Πρόγραμμα V4T Page 2

Πρόγραμμα Crowddreaming Page 1

Πρόγραμμα Crowddreaming Page 2

 

Main Menu