Page 32 - ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΑΠ_2022_web
P. 32
ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
ΙΔΡΥΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.
Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.
Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Ελληνικού Ανοικτού
Το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπι-
Πανεπιστημίου ιδρύθηκε με την υπ’ αρ. 20217/Ζ1/22-02-2021 (ΦΕΚ 818/Β΄/02-03-2021)
στημίου ιδρύθηκε με την υπ’ αρ. 20217/Ζ1/22-02-2021 (ΦΕΚ 818/Β΄/02-03-2021) υπουργική
υπουργική απόφαση.
απόφαση.
Αποτελεί Ανεξάρτητη Μονάδα του Ιδρύματος με βάση το εθνικό και ευρωπαϊκό θεσμικό πλαίσιο
Αποτελεί Ανεξάρτητη Μονάδα του Ιδρύματος με βάση το εθνικό και ευρωπαϊκό θεσμικό
για τη Δια Βίου Μάθηση. Κάθε δράση του Πανεπιστημίου και των μελών του, η οποία αφορά
πλαίσιο για τη Δια Βίου Μάθηση. Κάθε δράση του Πανεπιστημίου και των μελών του, η οποία
στην επιμόρφωση, συνεχιζόμενη εκπαίδευση, κατάρτιση και εν γένει στη Δια Βίου Μάθηση
αφορά στην επιμόρφωση, συνεχιζόμενη εκπαίδευση, κατάρτιση και εν γένει στη Δια Βίου
πραγματοποιείται μέσω του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Α.Π.
Μάθηση πραγματοποιείται μέσω του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Α.Π.
Μέσω του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. υλοποιείται και
κάθε
Μέσω του
πιστοποιείταιΚ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. υλοποιείται και
δράση
μη-τυπικής
πιστοποιείται κάθε δράση μη-τυπικής
εκπαίδευσης και άτυπης μάθησης, η οποία
εκπαίδευσης και άτυπης μάθησης.
περιλαμβάνει την επιμόρφωση, τη συνεχιζόμενη
εκπαίδευση, την κατάρτιση και την εν γένει δια
βίου μάθηση.
Το ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. στοχεύει στον γενικότερο εκσυγχρονισμό της
Το ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. στοχεύει στον γενικότερο εκσυγχρονισμό της
εκπαιδευτικής διαδικασίας, στην αναβάθμιση της ποιότητας
εκπαιδευτικής διαδικασίας, στην αναβάθμιση της ποιότητας
της
μείωση
κοινωνικού
και
στη
εκπαίδευσης
του
της εκπαίδευσης και στη μείωση του κοινωνικού αποκλεισμού
αποκλεισμού στη μάθηση.
στη μάθηση. Επιστημονικός Υπεύθυνος
Επιστημονικός Υπεύθυνος
Καθ. Κ. Καραμάνης
Καθ. Κ. Καραμάνης

