Page 73 - praktikos-odigos
P. 73

72  ΠΡΑΚΤΙΚΌΣ ΌΔΗΓΌΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΠΤΙΚΗΣ ΩΣ ΠΡΌΣ ΤΌ ΦΥΛΌ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΌ ΕΑΠ
 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι: Υποδείγματα 26                     ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι: ΥΠΌΔΕΙΓΜΑΤΑ  73




 Υπόδειγμα 1: Πληροφορίες Προγράμματος «Σύγχρονες Τάσεις στη   Προτεινόμενη Διόρθωση Υποδείγματος 1:
 Διοίκηση των Συνεταιρισμών» https://kedivim.eap.gr/?page_id=13061


 […]      […]
 Σε ποιους απευθύνεται  Σε ποιους/-ές απευθύνεται
 Σε ποιους απευθύνεται το πρόγραμμα:  Σε ποιους/-ές απευθύνεται το πρόγραμμα:
 Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους ΑΕΙ/ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής   Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους/-ες ΑΕΙ/ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής
 και ειδικότερα σε:  και ειδικότερα σε:
 -Στελέχη συνεταιριστικών οργανώσεων  -Στελέχη συνεταιριστικών οργανώσεων
 -Αιρετά μέλη της διοίκησης συνεταιριστικών οργανώσεων  -Αιρετά μέλη της διοίκησης συνεταιριστικών οργανώσεων
          -Μέλη συνεταιριστικών οργανώσεων
 -Μέλη συνεταιριστικών οργανώσεων
          -Επαγγελματίες, γυναίκες και άνδρες, που αναζητούν εργασία σε συνεταιριστικές
 -Επαγγελματίες που αναζητούν εργασία σε συνεταιριστικές οργανώσεις    οργανώσεις
 -Πολίτες που επιθυμούν να ιδρύσουν συνεταιριστική οργάνωση  -Πολίτες, γυναίκες και άνδρες, που επιθυμούν να ιδρύσουν συνεταιριστική οργάνωση
 […]      […]
 Υποχρεώσεις Εκπαιδευτών  Υποχρεώσεις Εκπαιδευτριών/-ών
 -Επικοινωνεί μέσω τις εκπαιδευτικής πλατφόρμας με τις εκπαιδευόμενους απαντώντας σε   -Επικοινωνεί μέσω της εκπαιδευτικής πλατφόρμας με τις/τους εκπαιδευόμενες/-μενους
 απορίες / διευκρινίσεις που τυχόν έχουν διατυπωθεί από τις εκπαιδευόμενους.  απαντώντας σε απορίες / διευκρινίσεις που τυχόν έχουν διατυπωθεί από τις/τους εκπαι-
          δευόμενες/-μενους.
 -Αναρτά στην εκπαιδευτική πλατφόρμα ανακοινώσεις αναφορικά με το μάθημα και τον   -Αναρτά στην εκπαιδευτική πλατφόρμα ανακοινώσεις αναφορικά με το μάθημα και τον
 τρόπο διεξαγωγής του  τρόπο διεξαγωγής του
 -Επιλύει απορίες, κατευθύνει τις εκπαιδευόμενους στην σωστή μελέτη του εκπαιδευτικού   -Επιλύει απορίες, κατευθύνει τους/τις εκπαιδευόμενους/-μενες στην σωστή μελέτη του
 υλικού, προτείνει επιπρόσθετη βιβλιογραφία -εφόσον ζητηθεί.  εκπαιδευτικού υλικού, προτείνει επιπρόσθετη βιβλιογραφία-εφόσον ζητηθεί.
 -Παροτρύνει τις εκπαιδευόμενους για συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικασία, εφόσον   -Παροτρύνει τις/τους εκπαιδευόμενες/-μενους για συμμετοχή στην εκπαιδευτική διαδικα-
 διαπιστωθεί ότι κάποιοι απέχουν από την εκπαιδευτική διαδικασία.  σία, εφόσον διαπιστωθεί ότι κάποιες/κάποιοι απέχουν από την εκπαιδευτική διαδικασία.
 -Ασκεί κάθε έργο ή εργασία που άπτεται τις εκπαιδευτικής υποστήριξης των εκπαιδευόμενων.  -Ασκεί κάθε έργο ή εργασία που άπτεται της εκπαιδευτικής υποστήριξης των εκπαι-
          δευόμενων, γυναικών και ανδρών.
 -Βαθμολογεί τις ερωτήσεις ανάπτυξης (ερωτήσεις ανοικτού τύπου) και τις εργασίες των   -Βαθμολογεί τις ερωτήσεις ανάπτυξης (ερωτήσεις ανοικτού τύπου) και τις εργασίες των
 εκπαιδευόμενων.  εκπαιδευόμενων, γυναικών και ανδρών.

 […]      […]


 26. Τα υποδείγματα του Παραρτήματος Ι αποτελούν ακριβή αποσπάσματα εγγράφων-κειμένων του
 ΕΑΠ, ορισμένα εκ των οποίων βρίσκονται αναρτημένα στον ιστότοπο του εν λόγω Ιδρύματος.
   68   69   70   71   72   73   74   75   76   77   78