Page 1 - Open2U - JULY - 2022
P. 1

Open U                                                                                      ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

                                                  2 2




                                                                                                                                           ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΚ∆ΟΣΗ
                                                                                                                                                   Τ
                                                                                                                                               Ο
                                                                                                                                                     Ο
                                                                                                                                     Λ
                                                                                                                                      Ι
                                                                                                                                              Γ
                                                                                                                                                 Υ
                                                                                                                                                  Σ
                                                                                                                                          -
                                                                                                                                       Ο
                                                                                                                                        Σ

                                                                                                                                                            2
                                                                                                                                                          2
                                                                                                                                                         0
                                                                                                                                            Α
                                                                                                                                    Υ
                                                                                                                                  Ο


                                                                                                                                                      Σ
                                                                                                                                                        2
                                                                                                                                  Ι ΙΟΥΛΙΟΣ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2022
                                                                                                                                             Υ
                    Πρωτότυπα, καινοτόµα και σύγχρονα προγράµµατα µεταπτυχιακών σπουδών
                                                  του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστηµίου
               Ε Επ πι ισ στ τη ηµ µο ον νι ικ κή ή   ε εξ ξε ει ιδ δί ίκ κε ευ υσ ση η, ,
                     « «π πλ λο οη ηγ γό ός ς» »   γ γι ια α   τ το ο   µ µέ έλ λλ λο ον ν





















































             Ξεκινά και πάλι τον Σεπτέµβρη το «ταξίδι» κατάκτησης της γνώσης µε νέες «στάσεις» στον Ιταλικό Πολιτισµό, τις Παραστατικές
                 Τέχνες, την Φιλοσοφία και Τέχνη, την Επιδηµιολογία, καθώς επίσης την ∆ιοίκηση Καινοτοµίας και Επιχειρηµατικότητας
                                                                     φ
                                                                  η
                                                                                                      τ

                                                                        λ

                                                                                                          ς
                                                                                                         υ
                                                                                                       ο
                                                                α
                                                                       ι
                                                               ι
                                                                                   κ

                                                           Π Ποια η φιλοσοφία και η δυναµική τους

                                                                                      ι
                                                                                    α
                                                                            ο
                                                                           σ
                                                                         ο
                                                                                α
                                                                                ί
                                                                             φ
                                                                                           υ
                                                                                          δ
                                                                                                 ι
                                                              ο
                                                                                              α
                                                                                             ν
                                                                                               µ

                                                                                        η

                                                                                                  κ
                                                                                                    ή
                                                                                                                                                   ΣΕΛΙ∆ΕΣ 9-11
                                                                                                                                  τ
                                                                                                                            ω
                                                                                                                             ν
                                                                                                                          Κωνσταντίνος Νικολόπουλος: :
                                                                                                                          Κ
                                                                                                                                α
                                                                                                                                 ν
                                                                                                                              σ
                                                                                                                               τ
                                                                                                                                                  λ
                                                                                                                                                 υ
                                                                                                                                          ι
                                                                                                                                      ς

                                                                                                                                        Ν
                                                                                                                                           ο
                                                                                                                                            λ
                                                                                                                                             ό
                                                                                                                                          κ
                                                                                                                                                ο
                                                                                                                                               π
                                                                                                                                    ν
                                                                                                                                                    ς
                                                                                                                                   ί
                                                                                                                                     ο
                                                                                                                                                   ο
                                                                        H H   α απ πό όλ λυ υτ τη η                    Σκαρφαλώνοντας
                                                                        p pl la ay yl li is st t   τ το ου υ           στις...
                                                                        κ κα αλ λο οκ κα αι ιρ ρι ιο ού ύ! !           βουνοπλαγιές
                                                                                    ΣΕΛ. 19
                                                                                                                                                        ΣΕΛ. 8
                                τ
            Ρ Ρουά µατ από το ΕΑΠ
                                      Α
                 ά
               υ

                                 ο
              ο
                                    Ε

                     α
                                        Π
                       τ
                             ό
                           π


                         α
                    µ

                          λ
                           η
            κ και την Ελληνική                                                                              Α Αλ λε εξ ξά άν νδ δρ ρα α     EDITORIAL
             α
                        λ
                      Ε
                               ι
                                 ή
                 τ
                               κ
                  η
                    ν
               ι
                             ν


                                        ν
                                         δ
                                      ο
                                           ί
                                            α
                      τ
                    σ
                        κ
                       ι
                   ι
              κ
            Σ Σκακιστική Οµοσπονδία                       Στην Πάτρα τον                                    Α Αν ντ τω ων νά άτ το ου υ: :  Ο «πανδαµάτωρ χρόνος» µπορεί να δα-
                  κ
                α
                                 ο
                               µ
                                    π
                                  σ
                            Ο
                          ή

                                                                                                                                   για γνώση, για δηµιουργία; Μπορεί η φυ-
            Με επιτυχία το 1ο Πανεπιστηµιακό              Αύγουστο το 13ο                                   Μ Με ε   δ δί ίψ ψα α     µάσειτηναστείρευτηδίψατουανθρώπου
            ∆ιαδικτυακό Πρωτάθληµα                                                                                                 σική, αναπόφευκτη φθορά να ορίσει την
                                                                                                                                   πνευµατική και διανοητική φθορά; Πόσο
                           ,

                            ό
                        χ
                         έ
                          ς
                             λ
                                ο
                                 ι

                              ο
                               ι

              9
                9

            – – 199 συµµετοχές, όλοι οι νικητές           ∆ιεθνές Συνέδριο                                  γ γι ια α   µ µά άθ θη ησ ση η     φθίνουσα µπορεί να είναι η πορεία του

             1
                 σ
                     ε
                      τ
                       ο
                  υ
                   µ
                    µ
                                  ν
                                        ς
                                     η
                                    κ
                                       έ
                                   ι
                                      τ
                                                                                                                                   πνεύµατος όταν λειτουργεί στο πλαίσιο
                                                          Μηχανικής                                         σ στ τα α   7 73 3   τ τη ης ς  τηςεξέλιξης,τηςφυσικήςτάσηςπροςτη
                .
                         ό
                           ο
                                           α
                          π
                                       µ
                     τ
                                        ά
                    σ

                   υ

                        θ
                                          µ
                  Ε
                      α
             υ
                                   Ο
                               ο

                                 :
            Ε Ευστ. Ευσταθόπουλος: «Οράµά µας                                                                                      γνωσιακή περιέργεια, την περίφηµη cu-
                                ς
                                    ρ
                                      ά
                                  «
                                            ς
                            υ
              σ
                              λ
               τ
                                         ί
                  κ
                                          α

               σ
                κ
                                           »
            τ το σκάκι να ενταχθεί στα σχολεία»                               ΣΕΛ. 14                                              riositas;
                 ά
             ο
                              ε
                               ί
                            θ
                           χ
                                     χ
                                    σ
                                 τ
                                  α


                                σ
                          α
                     α

                    ν

                                        ε
                   ι
                         τ
                                      ο
                        ν
                       ε
                                       λ
                                           ΣΕΛ. 4-5                                                                    ΣΕΛ. 3               ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙ∆Α 2
   1   2   3   4   5   6