Page 15 - Open2U - APRIL - 2022
P. 15

Κέντρο ∆ιά Βίου Μάθησης                               15


                              ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2022


          ∆ιοικητική κινδύνων






          και κρίσεων στην εκπαίδευση








          Το Κέντρο Επιµόρφωσης και ∆ιά Βίου Μάθησης του ΕΑΠ για πρώτη φορά προσφέρει

          ένα µοριοδοτούµενο εκπαιδευτικό πρόγραµµα


                 ι  κρίσεις  αποτελούν  ένα                                                                                          1. Βασικές Αρχές ∆ιοίκησης
                 δοµικό  στοιχείο  των  σύγ-
          «Οχρονων  κοινωνιών  (Mi-                                                                                                  Θα παρουσιαστούν θέµατα που αφο-
          troff)». Το γεγονός αυτό προ^ποθέτει                                                                                       ρούν στις βασικές λειτουργίες της ∆ι-
          γνώσεις για τη διαχείριση των κινδύνων                                                                                     οίκησης,  καθώς  και  συγκεκριµένα
                                                                                                                                     θέµατα  οργανωσιακής  συµπεριφο-
          και των κρίσεων σε όλους τους τοµείς,                                                                                      ράς
          ακόµα και στην εκπαίδευση.
          Το Κέντρο Επιµόρφωσης και ∆ιά Βίου                                                                                         2. Λειτουργία Εκπαιδευτικών
          Μάθησης (KE.∆Ι.ΒΙ.Μ.) του Ελληνικού                                                                                        Μονάδων
          Ανοικτού Πανεπιστηµίου απαντώντας
          στις σύγχρονες ανάγκες προσφέρει -                                                                                         Θα παρουσιαστεί εν συντοµία το µον-
          για πρώτη φορά- το µοριοδοτούµενο Εκ-                                                                                      τέλο οργάνωσης και λειτουργίας του
          παιδευτικό Πρόγραµµα Επιµόρφωσης                                                                                           δευτεροβάθµιου  εκπαιδευτικού  συ-
          και διά βίου µάθησης «∆ιοικητική κιν-                                                                                      στήµατος, µε απώτερο στόχο να ανα-
          δύνων και κρίσεων στην πρωτοβάθµια                                                                                         δειχθεί, σε συνδυασµό µε τις επόµε-
          και δευτεροβάθµια εκπαίδευση».                                                                                             νες δύο ενότητες, η κρισιµότητα των
          Το  πρόγραµµα  απευθύνεται  σε  εκ-                                                                                        αποφάσεων σε όλα τα επίπεδα.
          παιδευτικούς και διευθυντές σχολικών                                                                                       3. Η Έννοια του Κινδύνου
          µονάδων  Πρωτοβάθµιας  και  ∆ευτε-                                                                                         - ∆ιοικητική Κινδύνων
          ροβάθµιας Εκπαίδευσης, αλλά και σε
          πτυχιούχους τριτοβάθµιας εκπαίδευσης                                                                                       Θα παρουσιαστούν οι βασικές έννοι-
          ή και στελέχη του δηµόσιου και του                                                                                         ες αναφορικά µε τον κίνδυνο, οι µέ-
          ιδιωτικού τοµέα, που επιθυµούν να απο-                                                                                     θοδοι εκτίµησης της επικινδυνότητας,
          κτήσουν εξειδικευµένες γνώσεις επί                                                                                         τα εµπόδια που δηµιουργούνται στη
          των βασικών αρχών διοίκησης ενός ορ-                                                                                       λήψη καλών αποφάσεων, καθώς και η
          γανισµού.                                                                                                                  διαδικασία και οι θεµελιώδεις στρα-
          Ιδιαίτερη έµφαση δίδεται σε θέµατα που                                                                                     τηγικές διαχείρισης των κινδύνων.
          αφορούν στις βασικές αρχές διοίκησης                                                                                       4. Η Έννοια της Κρίσης
          ενός οργανισµού, τη λειτουργία των
          οµάδων αντιµετώπισης κινδύνων, τις                                                                                         - ∆ιοικητική Κρίσεων
          βασικές  αρχές  διοικητικών  αλλαγών                                                                                       Θα παρουσιαστούν η σχέση κινδύνου
          αλλά και διαχείρισης κινδύνων και κρί-                                                                                     και κρίσης, τα χαρακτηριστικά και οι τύ-
          σεων στην Πρωτοβάθµια ή ∆ευτερο-                                                                                           ποι των κρίσεων, η γενική µεθοδολο-
          βάθµια Εκπαίδευση.                                                                                                         γία διαχείρισης κρίσεων, ενώ ιδιαίτε-
          Σύγχρονες τεχνικές εκπαίδευσης                                                                                             ρη έµφαση θα δοθεί στη διαχείριση κρί-
          Το πρόγραµµα εφαρµόζει αποκλειστι-                                                                                         σεων στην εκπαίδευση καθώς και ο
          κά  τεχνικές  της  εκπαίδευσης  από                                                                                        ρόλος της ηγεσίας σε περιόδους κρί-
          απόσταση (σύγχρονη και ασύγχρονη).                                                                                         σης.
          Η µαθησιακή διαδικασία βασίζεται στις                                                                                      Το πρόγραµµα έχει συνολική διάρκεια
          αρχές της µάθησης µε εξατοµικευµέ-                                                                                         350 ώρες.
          νο ρυθµό, της συµβουλευτικής επικοι-                                                                                       Μονάδες ECVET: 14
          νωνίας καθώς και της συνεργατικότη-                                                                                        Ηµεροµηνία λήξης του προγράµµατος:
          τας και αλληλεπίδρασης µεταξύ εκ-                                                                                          31/07/2022.
          παιδευόµενων και εκπαιδευτών. Η όλη                                                                                        Οι  δηλώσεις  συµµετοχής  στο  πρό-
          επικοινωνία θα γίνεται µε χρήση της                                                                                        γραµµα έληξαν στις 20 Απριλίου 2022.
          πλατφόρµας  τηλεκπαίδευσης  le-                                                                                            Υποβολή  Αίτησης  Εγγραφής:  στο
          arn.eap.gr που διαθέτει για την υπο-                                                                                       https://apps.eap.gr/kedivim/web/
          στήριξη του Προγράµµατος το ΕΑΠ.                                                                                           Πληροφορίες: Οι ενδιαφερόµενοι µπο-
          Οι εκπαιδευτικές ενότητες του Προ-                                                                                         ρούν  να  απευθύνονται  στο  e-mail:
          γράµµατος έχουν ως εξής:                                                                                                   crisis_management_eap@outlook.com



          ΕπίσκεψηΕ.ΕυσταθόπουλουστοπαράρτηµατουΕΑΠκαιεκδήλωσηµεοµιλητήτονΓ.Βλαχάκη
          Σ Στ το ο   ε επ πί ίκ κε εν ντ τρ ρο ο   τ το ο   « «ά άν νο οι ιγ γµ µα α» »   τ το ου υ   ι ιδ δρ ρύ ύµ µα ατ το ος ς   σ στ τη ην ν   κ κο οι ιν νω ων νί ία α   τ τη ης ς   Κ Κο οµ µο οτ τη ην νή ής ς


          Μπαράζ επισκέψεων σε αρχές και φορείς
          της Κοµοτηνής είχε ο αντιπρόεδρος ∆ιοι-
          κητικών, Ακαδηµα]κών Υποθέσεων και Φοι-
          τητικής Μέριµνας του Ελληνικού Ανοικτού
          Πανεπιστηµίου Ευστάθιος Ευσταθόπου-
          λος τη ∆ευτέρα 11 Απριλίου 2022 µε
          αφορµή την παρουσία του στο παράρτηµα
          του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστηµίου.
          Στελέχη του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπι-
          στηµίου µε επικεφαλής τον κ. Ευσταθό-
          πουλο είχαν συνάντηση µε την αντιπρύτα-
          νη Ακαδηµα]κών Υποθέσεων και Φοιτητικής
          Μέριµνας του ∆ηµοκρίτειου Πανεπιστηµί-
          ου Θράκης, Ζωή Γαβριηλίδου, στη διάρκεια
          της οποίας έγινε εποικοδοµητική συζήτη-
          ση τόσο για την παροχή ακαδηµα]κών υπη-
          ρεσιών εξ αποστάσεως, όσο και για την εκ-
          παίδευση ενηλίκων.
          Παράλληλα, υπήρξε γόνιµος διάλογος µε
          τον αντιπεριφερειάρχη Ροδόπης Νίκο Τσα-  τέρω επέκτασή της. Τέλος, κατά τη συ-  το ΕΑΠ προς όφελος των µελών του.  δικού Βιβλίου, υλοποιήθηκε ενδιαφέρουσα  γητήςτουΕΑΠκαιδιευθυντήςτουΠρογράµ-
          λικίδη, για τον σχεδιασµό και την υλοποί-  νάντηση µε τον πρόεδρο του Επαγγελµα-  ΤΑΞΙ∆ΕΨΕ ΤΑ ΠΑΙ∆ΙΑ ΣΤΟΝ  δράσηαπότοΠαράρτηµαµετίτλο«ΑπότηΓη  µατος Μεταπτυχιακών Σπουδών «Επικοινω-
          ηση δράσεων από κοινού, ενώ πραγµατο-  τικού και Βιοτεχνικού Επιµελητηρίου Ρο-           στη Σελήνη και από τις κορυφές των πιο ψη-  νία της Επιστήµης», Γεώργιος Βλαχάκης,
          ποιήθηκε η επίσκεψη και στον δήµαρχο Κο-  δόπης (ΕΒΕΡ), Αντώνη Γραβάνη συζητήθη-  ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΙΟΥΛΙΟΥ ΒΕΡΝ  λώνβουνώνσταβάθητωνωκεανών.Μιασυ-  επικοινώνησεσεπαιδιά,ηλικίαςαπό8έως15
          µοτηνής, Ιωάννη Γκαράνη, επιβεβαιώνον-  καν ζητήµατα που αφορούν στην οικονοµία  Τοαπόγευµατηςίδιαςµέρας,στοπλαίσιοτων  νοµιλία µε τον Ιούλιο Βερν για την επιστήµη,  ετών, τον θαυµαστό κόσµο του Ιούλιου Βερν
          τας την αγαστή συνεργασία µεταξύ των δύο  του τόπου και την επιχειρηµατικότητα και δό-  εκδηλώσεωντης∆ηµοτικήςΒιβλιοθήκηςΚο-  τηντεχνολογίακαιέναβιώσιµοµέλλονγιατην  κατορθώνοντας να κρατήσει αµείωτο το εν-
          µερών και θέτοντας τις βάσεις για περαι-  θηκε βαρύτητα στην ανάγκη συνεργασίας µε  µοτηνήςµεαφορµήτηνΠαγκόσµιαΗµέραΠαι-  ανθρωπότητα», όπου ο αναπληρωτής καθη-  διαφέρον ενός ιδιαίτερα απαιτητικού κοινού.
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20