Page 1 - Open2U - SEPTEMBER - 2022
P. 1

Open U                                                                                      ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ

                                                  2 2




                                                                                                                                           ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΚ∆ΟΣΗ
                                                                                                                                           Π

                                                                                                                                             Τ
                                                                                                                                                        2
                                                                                                                                         Σ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2022
                                                                                                                                          Ε
                                                                                                                                                    Ι
                                                                                                                                                     Ο
                                                                                                                                                      Σ
                                                                                                                                                   Ρ
                                                                                                                                              Ε
                                                                                                                                               Μ
                                                                                                                                                 Β
                                                                                                                                                            2
                                                                                                                                                         0
                                                                                                                                                          2
                                                                                                                                τ
                                                                                                                                                      ή
                                                                                                                                              π

                                                                                                                                             ι
                                                                                                                                                     λ
                                                                                                                                                           ι
                                                                                                                                                   κ
                                                                                                                                                            ς
                                                                                                                           υ
                                                                                                                             ν
                                                                                                                                                ρ
                                                                                                                              α
                                                                                                                                                  ο
                                                                                                                                           α
                                                                                                                                                        σ
                                                                                                                                          κ
                                                                                                                                                          ε
                                                                                                                                        ς

                                                                                                                                      ε
                                                                                                                                 ό
                                                                                                                                  τ
                                                                                                                                    η
                                                                                                                                     τ
          Κ Καινοτόµο εργαλείο για διδάσκοντες,                                                                          ∆ ∆υνατότητες και προκλήσεις

                                              τ
                                                ς
                                               ε
                              ο
                                        σ
                             ί
                                    δ

                                      δ
                                           ο
                                     ι
                                       ά
                                γ
                                          κ
                                 ι
                                  α
                                            ν
                    ο
                  µ

                       ρ
                      ε
                 ό
              ν
             ι
               ο
           α
                τ
                        γ
                         α
                           λ
                                                 ,
                            ε

                                                 γ
                                                έ
                                          π
                                                  γ
                                                    σ
                                             ο
                                                     η
                                                       ς
                                              σ
                                                   ι
                                            ρ
                         ι
                       δ

                         ε
                            ι
           π
                          π
                     »
                   ρ
                θ
                  υ
               ά
            α
                    ο
              ρ
                             σ
                                    ν
                                     ι
                                 µ
                                  ο
          « «παράθυρο» διεπιστηµονικής προσέγγισης                                                                 σ σε εθνικό και ευρωπαϊκό επίπεδο
                                        ς
                                      κ
                                       ή
                              τ
                               η
                                                                                                                                         ω
                                                                                                                                                         ε
                                                                                                                                      υ
                                                                                                                                       ρ
                                                                                                                                 α
                                                                                                                                κ
                                                                                                                              ό
                                                                                                                                           π
                                                                                                                          ν

                                                                                                                                                           ο

                                                                                                                       ε
                                                                                                                           ι
                                                                                                                        θ
                                                                                                                     ε
                                                                                                                                    ε
                                                                                                                            κ

                                                                                                                                   ι
                                                                                                                                                          δ
                                                                                                                                              ϊ
                                                                                                                                                 ό
                                                                                                                                               κ
                                                                                                                                                   ε
                                                                                                                                                      ί
                                                                                                                                                    π
                                                                                                                                             α
                                                                                                                                                       π

                          ο

                        φ
                               έ
                              τ
          γ για µαθητές- φοιτητές
                                 ς
                            τ
                           ι
           ι
                             η
                   τ
             µ
                    έ
                  η
                θ
               α
           α
                      -

                     ς
                                                                 Ε Κ Π Α Ι Δ Ε Υ Σ Η
                                                     T To o   µ µέ έλ λλ λο ον ν
                                                        ε εί ίν να αι ι   ε εδ δώ ώ! !                           εφαρµογή  της
                                         To
                                           Ελληνικό
                                                                                                           στην
                                                    Ανοικτό Πανεπιστήµιο πρωτοπορεί
                                                                                                                                                   ΣΕΛΙ∆ΕΣ 7-14
                                                                                                                         Σ Στ τα αθ θε ερ ρά ά   α αν νο οδ δι ικ κά ά
                                                                                                                         11.753 νέες αιτήσεις         ΣΕΛ. 3
               ρ
              α
            Κ
                ό
                 κ
                   ς
                  η
          ∆ ∆. Καρόκης: :
           .

          « «Ε Εί ίµ µα αι ι                                                                                                            EDITORIAL
          φ φα αν να ατ τι ικ κό ός ς                                                                                     Κάθε πρόκληση, κάθε αποστολή, κάθε όραµα κρίνε-
                                                                                                                          ται και αποτιµάται τη στιγµή που καθίσταται ορατό το
          ο οπ πα αδ δό ός ς   τ τη ης ς   δ δι ιά ά                                                                      τέλος. Οι αρχαίοι Έλληνες απέδωσαν µε διττό τρό-
                                                                                                                          πο τον όρο «τέλος»: ως ολοκλήρωση, αποπεράτω-
                                                                                                                          ση, αλλά και ως στόχο, τελικό σκοπό. Ενέχει λοιπόν

                                                     ή
                                                            ρ
                                                              ο
                                                        π
                                                          α
                                               α
                                             ν
                                            υ
                                                    κ
                                                   ι
                                                 µ
                                                                υ
                                                                                            ν

                                                                                              8
                                                                                      σ
                                                                                        τ
                                                                                          η
                                                                                                     ∆
                                                                                                       Ε
                                                                                                         Θ
                                                                                                6
                                                                                                  η

                                                                       τ
                                                                         ο
                                                                           υ

                                                                  σ
                                                                    ί
                                                                     α

                                                                                  Π
                                                                                Α

                                                                             Ε
          β βί ίο ου υ   µ µά άθ θη ησ ση ης ς» »  ∆ ∆υναµική παρουσία του ΕΑΠ στην 86η ∆ΕΘ                               κάθε τέλος την έννοια της επίτευξης, την ικανοποί-
                                                                                                                          ηση της πραγµάτωσης, την πληρότητα της ωρίµαν-
                                                                                                                          σης των επιδιώξεων;
                                         Νέοι, επιστήµονες, επιχειρηµατίες και πολιτικοί ξεναγήθηκαν στο περίπτερο
                                                                                                              ΣΕΛ. 5                       ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙ∆Α 2
                               ΣΕΛ. 6
   1   2   3   4   5   6