Page 7 - Open2U - SEPTEMBER - 2022
P. 7

Φάκελος: Εκπαίδευση STE(A)M                                      07


                              ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2022























































































          «Επένδυση»γιατοµέλλον








          ΤοΕΑΠκαθιστάπιοαποδοτικήκαιελκυστικήτηδιδασκαλίαεφαρµόζονταςπρωτοποριακή

          εκπαιδευτικήστρατηγικήσεεθνικόκαιδιεθνέςεπίπεδο


               ρόκληση αποδεκτή! Σε µια εποχή που ο  των µαθηµατικών και την ελκυστικότητα των  τη διαδικασία υιοθέτησης της εκπαίδευσης  σίας, ώστε εκτός των άλλων να αποτελεί πηγή
               εκσυγχρονισµός της εκπαιδευτικής δια-  τεχνών.                       STE(A)M. Και αυτό ακριβώς προτίθεται να κά-  έµπνευσης και δηµιουργίας µε ενεργό και πιο
          Πδικασίας µέσω της αξιοποίησης των                                        νει!».                                ουσιαστικό κοινωνικό ρόλο.
          νέων τεχνολογιών είναι απολύτως αναγκαίος,  ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ           Άλλωστε, η πρωτοπορία του ΕΑΠ στην εκπαί-  Ειδικότερα, σ’ αυτό το τεύχος επιχειρείται η
          το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήµιο δείχνει για  ΤΟΥ ΕΑΠ                     δευση STE(A)Mεπιβεβαιώθηκε και µε τη διορ-  χαρτογράφηση της «Εκπαίδευσης STE(A)M»
          ακόµη µία φορά το… δρόµο, µέσω της πρω-  Το ΕΑΠ µέσα από στοχευµένες και καινοτό-  γάνωσητουπρώτουΠανελλήνιουΣυνεδρίου(µε  µέσα από την παρουσίαση των Προπτυχιακών
          τοποριακής στρατηγικής που ακολουθεί σε  µες δράσεις έχει αναγορευθεί σε σηµαντικό  διεθνή συµµετοχή) µε θέµα: «Εκπαιδευτικοί &  και Μεταπτυχιακών Προγραµµάτων Σπουδών
          εθνικό και διεθνές επίπεδο, καθιστώντας τη  παράγοντα προώθησης της εκπαίδευσης  Εκπαίδευση STE(A)M», το οποίο πραγµατο-  που προσφέρει η Σχολή Θετικών Επιστηµών
          µάθηση και τη διδασκαλία πιο αποδοτικές, ελ-  STE(A)M, επικουρώνταςτην εφαρµογή των αν-  ποιήθηκεδιαδικτυακάαπό7έως9Μαΐου2021.  και Τεχνολογίας του ΕΑΠ, καθώς και την «εξα-
          κυστικές και κοινωνικά ωφέλιµες.     τίστοιχων Ευρωπαϊκών πολιτικών και της εθνι-  Το Συνέδριο µέσω του πλούσιου προγράµµα-  γωγή» τεχνογνωσίας στον τοµέα του εκπαι-
          ΠρόκειταιγιατηνεκπαίδευσηSTE(A)M,ηοποία  κής στρατηγικής για την εκπαίδευση. Όπως  τός του που εκτείνονταν σε επτά παράλληλες  δευτικού σχεδιασµού, αναδεικνύεται ο ρόλος
          αποτελεί το γνωστικό «ταξίδι» ανάµεσα στις  άλλωστε εξηγεί ο καθηγητής της Σχολής Θε-  συνεδρίεςκαιδεκαπέντεζώνεςσηµείωσεπρω-  της ως θεµέλιο της µελλοντικής κοινωνίας, κα-
          διαδροµές της υπολογιστικής σκέψης και της  τικών Επιστηµών και Τεχνολογίας δρ. Αχιλλέας  τόγνωρη επιτυχία, καθώς το παρακολούθησαν  θώς και η αναγκαιότητα κατάλληλης προετοι-
          επιστήµης, διασυνδέοντας την έρευνα και τη  Καµέας στην «Open2U», «το ΕΑΠ χάρη στο  συνολικά περισσότερα από 6.000 άτοµα και  µασίας των εκπαιδευτών ως σηµαντική παρά-
          µηχανική µε τη δηµιουργικότητα.      µοναδικό του χαρακτήρα και την εξειδίκευση  ήδη προγραµµατίζεται η διοργάνωση της δεύ-  µετροςεπιτυχίας.Ακόµη,παρουσιάζεται ηυπο-
          Ένα «ταξίδι» µε προορισµό την εκπαίδευση του  στις ανάγκες των ενηλίκων, τον διαρκή διά-  τερης έκδοσης του συνεδρίου µέσα στο 2023.  λογιστική επιστήµη στην εκπαίδευση STEM,
          µέλλοντος που όλοι θα έχουν ελεύθερη πρό-  λογο µε την κοινωνία, αλλά και την αποτελε-  Η «Οpen2u» ανοίγει τον φάκελο «Εκπαίδευση  αλλά και το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Ικανοτήτων
          σβαση στη γνώση και την πληροφορία, αξιο-  σµατική αξιοποίηση της εµπειρίας οργανισµών  STE(A)M» µε σκοπό να καταδείξει τη σπου-  των εκπαιδευτικών STEAM (STEAM Comp
          ποιώντας τη δύναµη της τεχνολογίας, τη µε-  και εταίρων από την Ελλάδα, την Ευρώπη και  δαιότητα της σύγχρονης αυτής, εκπαιδευτικής  Edu), καθώς και οι δυνατότητες της νέας αυ-
          θοδολογία και την ακρίβεια των φυσικών επι-  τον κόσµο, το ΕΑΠ δύναται να αποτελέσει τον  πρόκλησης, η οποία αποτελεί απαραίτητο βήµα  τής διαδικασίας που µεταξύ άλλων ευνοεί την
          στηµών και της µηχανικής, την εργαλειοθήκη  καταλύτη που θα οδηγήσει σε επιτυχή έκβαση  για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικα-  ανάπτυξη κρίσιµων δεξιοτήτων.
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12