Page 9 - IOYLIOS-AYGOYSTOS-2024
P. 9
Ρεπορτάζ 09
ΙΟΥΛΙΟΣ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2024
«Λίφτινγκ» στον εξωτερικό χώρο
της πανεπιστηµιούπολης
λοκληρώθηκε το έργο διαµόρ- Ολοκληρώθηκε και η κατασκευή της µόνιµης
φωσης του Περιβάλλοντος Χώ-
Ορου και της Κατασκευής Μόνι-
µης Περίφραξης στο νοτιοανατολικό περίφραξης στο νοτιοαναλυτικό τµήµα του ΕΑΠ
τµήµα του οικοπέδου του Ε.Α.Π. στις
31 Ιουλίου του 2024.
Με το συγκεκριµένο έργο αξιοποι-
ήθηκε ελεύθερος οικοπεδικός χώ-
ρος του Πανεπιστηµίου επιφάνειας
7.600,00 τ.µ., κατά τέτοιο τρόπο ώστε
αξιοποιήθηκαν δύο επιπλέον πύλες
εισόδου, στις οδούς Ευδόξου και Αρι-
στοξένους, δηµιουργήθηκαν επιπλέον
94 θέσεις στάθµευσης οχηµάτων, εκ τητα εξοικονόµησης νερού της τάξης κονόµησης υδάτινων πόρων. Ο δε κεν-
των οποίων οι 12 είναι θέσεις στάθ- 35-45%, χαµηλό κόστος ενέργειας, τρικός σταθµός ελέγχου, έχει την δυ-
µευσης δίκυκλων και οι 7 θέσεις στάθ- παρέχει τη δυνατότητα άρδευσης οποι- νατότητα να παρακολουθείται αποµα-
µευσης ΑΜΕΑ, κατασκευάστηκε δίκτυο αδήποτε ώρα της ηµέρας χωρίς να κρυσµένα µέσω διαδικτύου και µπο-
πεζοδροµίων, που ικανοποιεί τις απαι- παρενοχλούνται οι επισκέπτες, δεν επη- ρεί να µεταβάλει την κατανάλωση του
τήσεις των προδιαγραφών για µετα- ρεάζεται από τις καιρικές συνθήκες, νερού, ανάλογα µε τις καιρικές συν-
κίνηση ΑΜΕΑ., και εγκαταστάθηκαν καθιστά δυνατή την εκτέλεση εργασιών θήκες, για µέγιστη οικονοµία,
3.100,00 τ.µ. φύτευσης µε φυσικό χλο- στο χώρο (κούρεµα χλοοτάπητα, κλά- η πρόβλεψη σύνδεσης του έργου µε
οτάπητα και ενδηµικές ποικιλίες φυ- δεµα, κ.λ.π.) ακόµα και κατά την διάρ- το ήδη αποαφασισθέν επόµενο κτί-
τών. κεια της άρδευσης, εγγυάται οµοι- ριο που θα στεγάσει την ΣΕΤ
Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του έργου οµορφία άρδευσης σε κάθε είδους έδα- η εγκατάσταση πληθώρας υπέρ-
είναι: φος, περιορίζει τις ασθένειες που οφεί- γειων και υπόγειων αναµονών για τε-
ο σχεδιασµός της εσωτερικής οδο- λονται στον συνδυασµό υψηλής θερ- χνικά έργα, ώστε να απαιτηθούν οι λι-
ποιίας µε βάσει τις παραδοχές που µοκρασίας και επιφανειακού νερού, γότερες δυνατές αποξηλώσεις στο
ισχύουν για οδούς του δηµοτικού δι- παρέχει τη δυνατότητα για υπόγεια λί- έργο, µέχρι την ολοκλήρωση της πα-
κτύου και ο σχεδιασµός ισόπεδου κυ- πανση του φυτικού υλικού χωρίς την νεπιστηµιούπολης και
κλικού κόµβου βάσει του Πλαισίου επαφή του ανθρώπου µε χηµικά, δίνει η πρόβλεψη παροχέτευσης όµ-
Οδηγιών Γεωµετρικού Σχεδιασµού τη δυνατότητα χρήσης ύδατος που προ- βριων υδάτων σε περίπτωση ακραίου
Κυκλικών Κόµβων Μικρής ∆ιαµέτρου έρχεται είτε από συλλογή όµβριων είτε πληµµυρικού φαινοµένου της ευρύ-
στις Η.Π.Α. (NCHRP 2010, RGWDT ύδατος που έχει υποστεί επεξεργασία τερης περιοχής.
2008). και υποστηρίζεται από µετεωρολογικό Να αναφερθεί πως το όλο έργο έγινε
ο σχεδιασµός του αρδευτικού δι- σταθµό, αισθητήρες υγρασίας, υδρό- µε την επίβλεψη των µηχανικών του
κτύου µε αυτόµατο σύστηµα υπόγειας µετρα για έλεγχο πιθανών διαρροών τµήµατος Εγκαταστάσεων του Ιδρύ-
άρδευσης, το οποίο έχει τη δυνατό- κ.λ.π., για επίτευξη της µέγιστης εξοι- µατος.
Εφαρµόζει το σύστηµα διαδικτυακής επιτήρησης (online proctoring)
Μ Μι ια α α ακ κό όµ µα α
κ κα αι ιν νο οτ το οµ µί ία α
γ γι ια α τ το ο Ε ΕΑ ΑΠ Π! !
Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήµιο, πρωτοπόρο Πανεπιστηµιακό
Ίδρυµα στην ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση, καινοτοµεί
για άλλη µία φορά εισάγοντας τη χρήση συστήµατος διαδικτυα-
κής επιτήρησης (online proctoring) στη διαδικασία αξιολόγησης
φοιτητών/τριών µέσω εξ αποστάσεως εξετάσεων, ως επιπρόσθετη
λειτουργία στην ήδη υπάρχουσα ηλεκτρονική πλατφόρµα των εξ
αποστάσεως εξετάσεων του.
Σκοπός του είναι η ανίχνευση/υπόδειξη τυχόν απόκλισης ή µη τή-
ρησης των προκαθορισµένων κανόνων και περιορισµών που εξα-
σφαλίζουν το αδιάβλητο των εξ αποστάσεως εξετάσεων σε πραγ-
µατικό χρόνο. Η χρήση του συστήµατος εφαρµόστηκε την τρέ-
χουσα εξεταστική περίοδο σε µικρή κλίµακα και η ανατροφοδό-
τηση που ελήφθη από τα εµπλεκόµενα µέλη της ακαδηµαϊκής κοι-
νότητας (φοιτητές/τριες και Καθηγητές/τριες – Σύµβουλοι) θα λη-
φθεί υπόψη για τη βελτίωση της διαδικασίας και την εφαρµογή
του συστήµατος σε µεγάλη κλίµακα (ή σε όλες τις εξ αποστάσεως
εξετάσεις) το επόµενο ακαδηµαϊκό έτος.

