Page 11 - IOYLIOS-AYGOYSTOS-2024
P. 11

Ρεπορτάζ                       11

                              ΙΟΥΛΙΟΣ - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2024










































                     Ανδροµάχη Ματσούρη,                              Βασιλική Καραγιαννάκη,                            Ιωάννης Κανάκης,

                   απόφοιτη προπτυχιακού                            απόφοιτη προπτυχιακού                          απόφοιτος προπτυχιακού
          «∆ιοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισµών»                     «∆ιοίκηση Τουρισµού»                               «Πληροφορική»
              « «Α Απ πό ό   τ τι ις ς   π πι ιο ο   σ ση ηµ µα αν ντ τι ικ κέ ές ς     « «Ε Εφ φα αλ λτ τή ήρ ρι ιο ο   γ γι ια α   τ τη ην ν   κ κα ατ τά άδ δυ υσ ση η  « «Ε Εί ίν να αι ι   έ έν να α   ε επ πί ίτ τε ευ υγ γµ µα α
           σ στ τι ιγ γµ µέ ές ς   σ στ τη η   ζ ζω ωή ή   µ µο ου υ   κ κα αι ι   σ στ τη ην ν     σ σε ε   µ µε εγ γα αλ λύ ύτ τε ερ ρα α   β βά άθ θη η     π πο ου υ   θ θα α   σ συ υν νε εχ χί ίσ σε ει ι   ν να α   µ µε ε
            ε επ πα αγ γγ γε ελ λµ µα ατ τι ικ κή ή   µ µο ου υ   π πο ορ ρε εί ία α» »  τ τη ης ς   γ γν νώ ώσ ση ης ς» »  ε εµ µπ πν νέ έε ει ι   κ κα αι ι   ν να α   µ µε ε   κ κα αθ θο οδ δη ηγ γε εί ί» »


            Η αποφοίτησή µου από το ΕΑΠ                          Η αποφοίτηση ως η                              Η αποφοίτηση από το
          1.σηµατοδοτεί την ολοκλή-                           1.ολοκλήρωση ενός                               1.ΕΑΠ σηµατοδοτεί το
          ρωση µιας από τις πιο ση-                           ιδιαίτερα ενδιαφέ-                              κλείσιµο ενός κύκλου
          µαντικές στιγµές στη ζωή                            ροντος και παράλ-                               που διαµόρφωσε την
          µου, κυρίως στην επαγ-                              ληλα επίπονου τα-                               σκέψη µου µε έναν
          γελµατική µου πορεία λόγω                           ξιδιού, σηµατοδοτεί                             βαθύ και ουσιαστικό
          της επίτευξης νέων γνώ-                             την αρχή τόσο µιας                              τρόπο. Αποτελεί ένα
          σεων και δεξιοτήτων στον                            νέας επαγγελµατι-                               σπουδαίο ορόσηµο
          τοµέα της διοίκησης επιχει-                                                                         στη ζωή µου, που αν-
          ρήσεων.                                             κής σταδιοδροµίας,                              τανακλά την απόκτηση
                                                              όσο και την έναρξη ενός
            Αποφάσισα να σπουδάσω                                                                             ακαδηµαϊκών προσόντων,
          2.στο ΕΑΠ για να εµπλουτίσω τις                     νέου κύκλου σπουδών στο                         αλλά και την προσωπική ανάπτυξη, την προσήλωση
          γνώσεις µου και να αναβαθµίσω τις δεξιότητές µου στον  τουριστικό φαινόµενο. Από τη                 στην σκληρή δουλειά και εν κατακλείδι τη δυνα-
          τοµέα της ∆ιοίκησης Επιχειρήσεων, ενώ ταυτόχρονα µπο-  µια πλευρά η αποφοίτηση από τη ∆ΙΤ αποτελεί πυ-  τότητα να ξεπερνώ προκλήσεις. Είναι ένα επί-
          ρούσα να συνδυάσω τις σπουδές µε την εργασία µου. Κατά  ξίδα για την επαγγελµατική αποκατάσταση, ενώ  τευγµα που θα συνεχίσει να µε εµπνέει και να µε
          τη διάρκεια των σπουδών αντιµετώπισα πολλές δυσκο-  από την άλλη λειτουργεί ως εφαλτήριο για την κα-  καθοδηγεί για το υπόλοιπο της ζωή µου.
          λίες όπως την ανάγκη να οργανώνω αποτελεσµατικά τον  τάδυση σε µεγαλύτερα βάθη της γνώσης του του-    Το ΕΑΠ, συγκαταλέγεται στα κορυφαία ανοι-
          χρόνο µου για να ανταποκριθώ τόσο στις ακαδηµαϊκές  ριστικού συστήµατος.                            2.κτά πανεπιστήµια του κόσµου ενώ ανάµεσα στα
          όσο και στις οικογενειακές και επαγγελµατικές µου υπο-  Αποφάσισα να σπουδάσω στο καταρχάς νέο-τότε  ελληνικά Ιδρύµατα καταγράφει συνεχώς ανοδική
          χρεώσεις.                                           2.(2018)-προπτυχιακό πρόγραµµα σπουδών της      πορεία. Οι εξαιρετικοί καθηγητές, η εκπαιδευ-
            Οι επόµενοι στόχοι µου είναι να εφαρµόσω τις νέες  ∆ιοίκησης Τουρισµού (∆ΙΤ), το οποίο µε ενδιέφερε  τική διαδικασία και κυρίως η τεχνογνωσία του
          3.γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησα στον τοµέα της  λόγω επαγγέλµατος. Έπειτα η δοµή του προγράµ-  ΕΑΠ ως προς την εφαρµογή της, αποτέλεσαν
          διοίκησης επιχειρήσεων στην επαγγελµατική µου δρα-  µατος και ο τρόπος διεξαγωγής του, που δίνουν τη  ισχυρά κίνητρα που µε ώθησαν στην επιλογή της
          στηριότητα, ενδυναµώνοντας την απόδοσή µου και συµ-  δυνατότητα σε ανθρώπους που εργάζονται να έχουν  ΠΛΗ έναντι αντίστοιχων προγραµµάτων σπου-
          βάλλοντας στην ανάπτυξη της επιχείρησης που εργάζοµαι.  πρόσβαση στην τριτοβάθµια εκπαίδευση, ενώ πα-  δών. Θεωρώ πως τα παραπάνω συγκριτικά πλε-
          Επιπλέον, επιθυµώ να συνεχίσω την εκπαίδευσή µου και  ράλληλα τα δίδακτρα είναι προσιτά. Στην πορεία  ονεκτήµατα,  µου επέτρεψαν τελικά να ολοκλη-
          να προχωρήσω σε περαιτέρω επαγγελµατική ανάπτυξη    διαπίστωσα ότι, πέρα από τα παραπάνω, το ση-    ρώσω επιτυχώς ένα απαιτητικό πρόγραµµα συν-
          και εξειδίκευση».                                   µαντικότερο κεφάλαιο του ΕΑΠ είναι οι καθηγητές  δυάζοντας σπουδές και εργασία. Αυτός ο συν-
                                                              του. Γνωρίζοντας 24 διαφορετικούς καθηγητές για  δυασµός, σπουδών και λοιπών υποχρεώσεων,
                       Άννα Χατζησοφία,                       κάθε µία από τις 24 ενότητες του προγράµµατος, εκ-  θέτει αυστηρούς περιορισµούς ως προς την δια-
                   απόφοιτη προπτυχιακού                      παιδεύτηκα να προσαρµόζοµαι, καθώς οι µεγαλύ-   χείριση του χρόνου. Συνεπώς, η έλλειψη χρόνου
                                                              τερες δυσκολίες που αντιµετώπισα είχαν να κά-
                                                                                                              αποτέλεσε για µένα την βασική δυσκολία στην
           «Σπουδές στον Ευρωπα%κό Πολιτισµό»                 νουν µε την προσαρµογή στις απαιτήσεις του προ-  παρακολούθηση του προγράµµατος σπουδών.
                                                              γράµµατος και την αυστηρή τήρηση των προθε-       Ο άµεσος στόχος µου είναι να συνεχίζω να
                « «Ή Ήµ µο ου υν ν   ά άν νε ερ ργ γη η   ό ότ τα αν ν     σµιών παράδοσης των εργασιών.      3.εφαρµόζω τις θεωρητικές γνώσεις και τις
                                                                 Έχοντας εστιάσει στο νέο ταξίδι προς τη γνώση,
            α απ πο οφ φά άσ σι ισ σα α   ν να α   τ το ο   τ το ολ λµ µή ήσ σω ω     3.βρίσκοµαι καθοδόν προς τον επόµενο στόχο,  πρακτικές δεξιότητες που απέκτησα κατά τη διάρ-
                                                                                                              κεια των προπτυχιακών µου σπουδών, έτσι ώστε
                 κ κα αι ι   µ µο ου υ   έ έφ φε ερ ρε ε   γ γο ού ύρ ρι ι» »  µιας και παρακολουθώ ήδη το µεταπτυχιακό πρό-  να εµβαθύνω στην περιοχή του Cloud-Based Bu-
                                                                                                              siness Intelligence. Παράλληλα παρακολουθώ
                                                              γραµµα ∆ΤΕ του ΕΑΠ και στόχος µου είναι να κα-
                                                              τασταλάξω στο θέµα πάνω στο οποίο θα στηριχτεί  ένα πρόγραµµα µεταπτυχιακών σπουδών στην
            Την ολοκλήρωση µιας επιθυµίας χρόνων. Ήθελα χρό-  η διπλωµατική µου εργασία».                     διοίκηση επιχειρήσεων».
          1.νια πριν να σπουδάσω Ευρωπαϊκό Πολιτισµό, αλλά
          ένα πολύ σφιχτό πρόγραµµα δουλειάς µε εµπόδιζε. Σε
          µια περίοδο ανεργίας αποφάσισα να το τολµήσω και µου
          έφερε και γούρι γιατί αµέσως έπεσε πολύ δουλειά ξαφ-   Παναγιώτης Χελιώτης,      εξάντλησης. Το 2018 ενώ            και το 2019 ξεκίνησα. ∆εν
          νικά.                                                                            ήµουν  στην  δουλειά,               συνάντησα ιδιαίτερες δυ-
            Από µια ηλικία και µετά είναι δύσκολο να µπεις σε     απόφοιτος προπτυχιακού   έπεσε στα χέρια µου ένα              σκολίες καθώς δεν είχα
          2.πρόγραµµα υποχρεωτικών παρακολουθήσεων, σε τρα-   «Σπουδές στις Φυσικές Επιστήµες»  περιοδικό µε µια δια-            άλλες υποχρεώσεις πλην
          βάει η ζωή (και η δουλειά) από το µανίκι, οπότε το ΕΑΠ                           φήµιση του ΕΑΠ το                     δουλειάς. Το µόνο µε-
          µου έπεφτε γάντι.  Έπειτα το συγκεκριµένο αντικείµενο  « «Θ Θέ έλ λη ησ σα α   ν να α   κ κα αλ λύ ύψ ψω ω   τ το ο  οποίο µέχρι πρότινος  λανό σηµείο ήταν η απώ-
          µόνο στο ΕΑΠ προσφέρονταν ως προπτυχιακό. Ιδιαίτερες  κ κε εν νό ό   τ το ου υ   π πα αρ ρε ελ λθ θό όν ντ το ος ς» »  αγνοούσα.  Έψαξα στο  λεια της µητέρας µου το
          δυσκολίες δεν συνάντησα γιατί το πήγα χαλαρά δύο θε-                             διαδίκτυο για περισσό-              2ο έτος. Είχε καηµό το ότι
          µατικές το χρόνο, µόνο που συχνά συνέπιπταν οι προθε-  Το κλείσιµο ενός κύκλου και την  τερα. Αρχικά δίστασα όταν   είχα παρατήσει το Πανεπι-
          σµίες παράδοσης των εργασιών µε επαγγελµατικά dead-  1.έναρξη ενός νέου.         είδα ότι υπήρχαν δίδακτρα αλλά  στήµιο και δεν πρόλαβε να µε δει
          line και τότε ήταν λίγο κόλαση, αλλά δεν το έβαζα κάτω,  Μετά το Λύκειο πέρασα στο  τελικά αποφάσισα να προχωρήσω  να αποφοιτώ.
          ήθελα οπωσδήποτε να φτάσω στα Κύθηρα.               2.τµήµα Πληροφορικής του ΕΚΠΑ.  διότι κατάλαβα ότι είχε έρθει η ώρα  ∆εν ξέρω αν προκύψει κάτι επαγ-
            Προς το παρόν έχω κάποια ζητήµατα να επιλύσω, αλλά  Στο 4ο έτος τα παράτησα λόγω έλ-
          3.συγχρόνως µελετάω και τα µεταπτυχιακά να δω εάν κάτι  λειψης ενδιαφέροντος και εν γένει  να καλύψω το κενό του παρελθόν- 3.γελµατικά. Πάντως θα ασχοληθώ
          µε ενδιαφέρει.                                                                   τος. Προετοιµάστηκα για έναν χρόνο  µε µαθηµατική έρευνα.
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16