Page 1 - Layout 1
P. 1
Open U ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ
2 2
ΜΗΝΙΑΙΑ ΕΚ∆ΟΣΗ
Α ΑΠ ΠΡ ΡΙ ΙΛ ΛΙ ΙΟ ΟΣ Σ 2 20 02 21 1
Α Ασ σφ φά άλ λε ει ια α κ κα αι ι ∆ ∆ι ια αδ δί ίκ κτ τυ υο ο
H «µαγική εικόνα»
των νέων ψηφιακών
κοινωνιών µας ΤΤαα ννέέαα ∆∆ιιααδδιικκττυυαακκάά
κκιιννήήµµαατταα κκααιι
οοιι ππρροοββλληηµµααττιισσµµοοίί
γγιιαα τταα ψψηηφφιιαακκάά
ο ∆ιαδίκτυο άλλαξε τη ζωή µας. Ειδικά φέτος, µια χρονιά κατά την οποία ππεερριιββάάλλλλοονντταα
το µεγαλύτερο µέρος των εκπαιδευτικών ή επαγγελµατικών δραστηριό- χχωωρρίίςς σσααφφεείίςς
Ττητων των πολιτών συνδέθηκε…online. Σήµερα, οι αριθµοί σοκάρουν: 31 ννόόµµοουυςς κκααιι όόρριιαα
δισεκατοµµύρια αναζητήσεις καταγράφονται στις δηµοφιλείς µηχανές ανα-
ζήτησης του ∆ιαδικτύου κάθε µήνα, 350.000 …χρόνια διαδικτυακών βίντεο
παρακολουθούνται κάθε µέρα, περισσότεροι από 500 ιστότοποι δηµιουρ-
γούνται κάθε δευτερόλεπτο… Όπως αναφέρουν δε µεγάλα παγκόσµια ει- ΠΠοοιιαα εείίννααιι
δησεογραφικά δίκτυα, µε έξι δισεκατοµµύρια κινητά τηλέφωνα παγκοσµίως, ηη ααννθθρρωωπποογγεεωωγγρρααφφίίαα
οι ηγέτες του κόσµου, είναι πλέον οι «κολοσσοί» της υψηλής τεχνολο- ττοουυ ∆∆ιιααδδιικκττύύοουυ
γίας και οι εταιρείες ανάπτυξης νέου λογισµικού…Ποια είναι η επόµε-
νη ηµέρα και πως κινούµαστε πλέον «εντός» ∆ιαδικτύου; Οι επιστήµο- κκααιι πποοιιοοιι
νες του ΕΑΠ αναλύουν. ΣΕΛΙ∆ΕΣ 10-12 οοιι κκααννόόννεεςς ττηηςς ;;
Η Η Π Πλ λη ηρ ρο οφ φο ορ ρί ία α
ω ως ς σ σύ ύγ γχ χρ ρο ον νο ος ς
« «χ χρ ρυ υσ σό ός ς» »
ΟΟ ψψηηφφιιαακκόόςς µµααςς
εεααυυττόόςς κκααιι οοιι
σσττρρεεββλλώώσσεειιςς ττοουυ
SSoocciiaallmmeeddiiaa
::
εευυλλοογγίίαα ήή κκααττάάρραα ;;
Υποτροφίες
και ευκαιρίες για όλους
Τι περιλαµβάνει το µεγάλο πρόγραµµα κοινωνικής
δράσης, προσφοράς και στήριξης των ευάλωτων
κοινωνικών οµάδων από το Ελληνικό Ανοικτό
Πανεπιστήµιο ΣΕΛΙ∆Α 3
Νέα προγράµµατα
Web Radio EAΠ σπουδών
«Ντύνουν» µε ηχόχρωµα Από την στήριξη των επιχειρήσεων, στην διάχυση
τον ραδιοφωνικό «αέρα» της επιστήµης και τις τεχνικές καλλιέργειας
7.939 διαφορετικοί ακροατές τον Μάρτιο και προστασίας του περιβάλλοντος ΣΕΛΙ∆Α 7
ΣΕΛΙ∆Α 18
Τ Το ο ν νε ερ ρό ό, , η η δ δι ια αχ χε εί ίρ ρι ισ ση η α απ πο οβ βλ λή ήτ τω ων ν EDITORIAL
κ κα αι ι η η π πρ ρο οσ στ τα ασ σί ία α τ το ου υ π πε ερ ρι ιβ βά άλ λλ λο ον ντ το ος ς Αν η ουσιαστική παιδεία αποτελεί το πρωταρχικό κίνητρο της διάρθρωσης
ενός εκπαιδευτικού συστήµατος, αν δηλαδή, εννοιολογικά, η παιδεία είναι
η αιτιακή αφετηρία της εκπαίδευσης, της παροχής συστηµατικών γνώσεων
Οι κατασκευαστές των αρχαίων υδραγωγείων της Αλεξάνδρειας, της Κίνας, των σε επιστηµονικά πεδία που καλλιεργούν και αξιοποιούν την ανθρώπινη υπό-
ρωµαϊκών χρόνων, ή των νεότερων του Αγίου Όρους και οι νέες τεχνικές διαχείρισης σταση, µέσω του πολιτισµού και της τεχνογνωσίας, ποιός είναι ο απώτερος
του νερού, σε µια διαδικτυακή συνάντηση για την Ηµέρα Νερού από το ΕΑΠ ΣΕΛΙ∆Α 5 στόχος της εκπαιδευτικής διαδικασίας; ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙ∆Α 2

