Page 9 - Layout 1
P. 9

Οι Κοινωνικές Επιστήµες στο ΕΑΠ                                         09
                              ΑΠΡΙΛΙΟΣ 2021








                                                    Παναγιώτα Αλεξανδρή                                       ΕυδοξίαΣτυλιανίδη
                               " "Α Ασ σφ φά άλ λε ει ια α   κ κα αι ι   σ στ τή ήρ ρι ιξ ξη η   κ κά άθ θε ε   σ στ τι ιγ γµ µή ή" "  " "Τ Τα αξ ξί ίδ δι ι   γ γν νώ ώσ σε εω ων ν   κ κα αι ι   ε εµ µπ πε ει ιρ ρι ιώ ών ν" "

          Η φοιτήτρια Παναγιώτα Αλεξανδρή, συνιδιοκτήτρια των επιχειρήσεων "Loukou-                           Από την πλευρά της, η Ευδοξία Στυλιανίδη, ήδη πτυχιούχος
             mam" και "Farfalle", παρά τις αυξηµένες επαγγελµατικές της υποχρεώσεις                           προπτυχιακού προγράµµατος που σήµερα παρακολουθεί και
           αποφάσισε να ακολουθήσει το όνειρό της, µε σκοπό να ενισχύσει τις γνώσεις                          µεταπτυχιακό, ανέφερε: «Η πορεία ενός φοιτητή σε κάποιο
           της αποκτώντας προοπτικές στον κλάδο του τουρισµού. Όπως λέει, «η φοίτη-                           από τα προγράµµατα του ΕΑΠ είτε προπτυχιακό, είτε µετα-
           ση στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήµιο αποτελεί µια πολύτιµη δυνατότητα που  Η Σχολή                 πτυχιακό, είναι ένα ταξίδι γνώσεων, εµπειριών και προκλή-
          οι περισσότεροι φοιτητές µπορούν να έχουν» και                                                      σεων. Ήδη είµαι πτυχιούχος προπτυχιακού προγράµµατος,
          συνεχίζει: «Το προπτυχιακό πρόγραµµα το οποίο                      µέσα από                         ενώ σήµερα παρακολουθώ και ένα µεταπτυχιακό. Τα προ-
          παρακολουθώ µου προσφέρει µια ξεχωριστή εµ-                                                         γράµµατα σπουδών είναι σχεδιασµένα µε τέτοιο τρόπο, που
          πειρία και άκρως διδακτική. Τα προγράµµατα του                                                      να καλύπτονται οι µαθησιακές ανάγκες, αλλά και οι κοινωνι-
           ΕΑΠ είναι σχεδιασµένα για ενήλικες µε µαθήµα-                     τα δικά σας                      κές ανάγκες των φοιτητών, ειδικά των εργαζοµένων (εξ
           τα, που ενώ καλύπτουν ένα ευρύ φάσµα γνώσε-                                                        αποστάσεως µαθήµατα και εξετάσεις), ενώ η συµπληρωµα-
             ων, είναι οργανωµένα και προγραµµατισµένα                       µάτια                            τική υπηρεσία της ψηφιακής βιβλιοθήκης του Πανεπιστηµίου
            ώστε να ενεργούν λειτουργικά στην ζωή ενός                                                        είναι άρτια δοµηµένη και εµπλουτισµένη και αποτελεί πολύ-
          ενήλικα. Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση φαντάζει                                                        τιµο εργαλείο για κάθε φοιτητή». Όπως είπε, η πορεία της
          και είναι ιδανική στην δύσκολη περίοδο που δια-                                                     στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήµιο τής επεφύλαξε τη δυνα-
          νύουµε. Το ΕΑΠ µέσω της πολυετούς πείρας και                                                        τότητα συνεργασίας µε εξέχοντες συντονιστές και εισηγη-
           εµπειρίας του, στάθηκε αρωγός σε όλη αυτή τη                                                       τές σε κάθε θεµατική ενότητα. «Η συµβολή τους και η εκ-
            δύσκολη περίοδο, µε εξέχοντες καθηγητές να                                                        παιδευτική τους δράση υπήρξε καθοριστική για την επιτυχία
             βρίσκονται δίπλα µας και να µας καθοδηγούν                                                       των µαθησιακών προκλήσεών µου και προσπαθειών µου»,
          άριστα σε αυτή την πορεία µας προς την γνώση.                                                       τόνισε και προσέθεσε: «Σε διοικητικό επίπεδο, η ηλεκτρονι-
           Έχοντας µια καλά ενηµερωµένη και οργανωµένη βιβλιοθήκη, µπορούσαµε και                             κή επικοινωνία µου µε το ΕΑΠ, όποτε χρειάστηκε, ήταν
           µπορούµε να ανταποκριθούµε µε ακρίβεια σε όλες µας τις εργασίες και δρα-                           απρόσκοπτη, ενώ οι διά ζώσης επαφές ήταν άµεσες και η
             στηριότητες που αποτελούν έναν πραγµατικό δείκτη αξιολόγησής µας. Ένα                            ανταπόκριση του προσωπικού επαγγελµατική».
            Πανεπιστήµιο εξ αποστάσεως βρίσκεται πάντα δίπλα στον φοιτητή δίνοντάς                            Τέλος, η κ. Στυλιανίδη σχολίασε και την προσαρµοστικότητα
             του την ασφάλεια και τη στήριξη που έχει ανάγκη σε αυτό το ταξίδι προς τη  Πώς  βλέπουν  όµως    του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστηµίου, λέγοντας πως «πα-
          γνώση. Το διοικητικό προσωπικό του Πανεπιστηµίου είναι άριστα καταρτισµένο  φοιτητές της Σχολής     ρακολουθώντας την εξέλιξη του Πανεπιστηµίου, παρατηρώ
             και αυτό έχει ως αποτέλεσµα να ανταποκρίνεται άµεσα και αποτελεσµατικά  Κοινωνικών  Επιστη-      τη συνεχόµενη αναπροσαρµογή του στις νέες προκλήσεις
          στις ανάγκες των φοιτητών. Μέσα από το πρόγραµµα της ∆ιοίκησης Τουρισµού  µών τις σπουδές τους      της εκπαίδευσης και της τεχνολογίας. Σε αυτές τις προκλή-
          που παρακολουθώ, προετοιµάζοµαι κατάλληλα, έχοντας όλα τα εφόδια ώστε να  και  ποια  εφόδια  και    σεις συγκαταλέγω και την κρίση της πανδηµίας, όπου, λόγω
           µπορέσω να ενταχθώ στον διεθνή πλέον τοµέα του τουρισµού. Μέσω της εκ-  εµπειρίες έχουν απο-       του ήδη εξ αποστάσεως χαρακτήρα του σε αυτές τις πρωτό-
          παιδευτικής διαδικασίας του ΕΑΠ οι γνωσιακοί µου ορίζοντες άνοιξαν, δίνοντάς  κοµίσει;              γνωρες συνθήκες, φρόντισε για την άµεση αναπροσαρµογή
          µου την ευκαιρία να εξελιχθώ ως άνθρωπος και να σταθώ στον τοµέα του του-                           των σπουδών στα νέα δεδοµένα», ενώ κλείνοντας πρότεινε
                                       ρισµού µε άριστα επαγγελµατικά εφόδια».                                τον σχεδιασµό και την υλοποίηση περισσότερων webinars.




                                                             γ


                             σ
               α
            Κ Καιι ππλλοούύσιιοο εερρεευυννηηττιικκόό  έέρργοο
            Η Σχολή Κοινωνικών Επιστηµών παρουσιάζει, επίσης, πλούσιο  διεθνείς φορείς και οργανισµούς. Παράλληλα, αξιοσηµείωτη εί-
            ερευνητικό έργο, µέσω της υλοποίησης αναπτυξιακών και ερευ-  ναι η συµβολή της ΣΚΕ σε συνέργειες µε κόµβους καινοτοµίας
            νητικών προγραµµάτων, αλλά και δράσεων διάχυσης της πα-  και θερµοκοιτίδες νεοφυών επιχειρήσεων, αλλά και στη διορ-
            ραγόµενης επιστηµονικής γνώσης στην κοινωνία. Ιδιαίτερα, τα  γάνωση διεθνών επιστηµονικών συνεδρίων και διαδικτυακών συµ-
            µέλη ∆ΕΠ της Σχολής Κοινωνικών Επιστηµών αναπτύσσουν αξιο-  ποσίων. Αξίζει να αναφερθεί χαρακτηριστικά η συµβολή της Σχο-
            σηµείωτο ερευνητικό έργο σε συνεργασία µε φορείς τόσο του  λής στη διενέργεια των Επιχειρηµατικών ∆ιαγωνισµών "Ανοι-
            εσωτερικού όσο και του εξωτερικού, συµµετέχοντας σε δρά-  κτοί Επιχειρηµατικοί Ορίζοντες", αλλά και στο καθιερωµένο πλέ-
            σεις δικτύωσης µε άλλα ακαδηµαMκά ιδρύµατα, ευρωπαMκούς και  ον ετήσιο ∆ιεθνές Συνέδριο ∆ιοίκησης και Οικονοµίας του Ελ-
                                                                                                                 ληνικού Ανοικτού Πανεπιστηµίου. Το παραγόµενο ερευ-
                                                                                                                 νητικό έργο της ΣΚΕ, έργο υψηλής προστιθέµενης αξίας,
                                                                                                                 συµβάλλει καταλυτικά στην ενίσχυση των προσφερό-
                                                                                                                 µενων εκπαιδευτικών υπηρεσιών και παράλληλα συ-
                                                                                                                 νεισφέρει στην ενδυνάµωση δοµών και ικανοτήτων του
                                                                                                                 ΕΑΠ. Στη Σχολή εκπονούνται σήµερα 25 ∆ιδακτορικές
                                                                                                                 ∆ιατριβές, ενώ σηµαν-
                                                                                                                 τικός αριθµός ∆ιδακτό-
                                                                                                                 ρων  έχουν  ήδη  καθο-
                                                                                                                 µολογηθεί.
                                                                                                                 Να σηµειωθεί πως στην
                                                                                                                 κατεύθυνση ενίσχυσης
                                                                                                                 της επιστηµονικής και
                                                                                                                 ερευνητικής    δραστη-
                                                                                                                 ριότητας  της  Σχολής,
                                                                                                                 έχουν εδώ και τρία χρόνια συσταθεί και λειτουργούν στη
                                                                                                                 Σχολή τρία θεσµοθετηµένα Εργαστήρια:
                                                                                                                   Εργαστήριο Μάνατζµεντ & ∆ηµόσιας ∆ιοίκησης.
                                                                                                                   Εργαστήριο Οικονοµικής Ανάλυσης & Πολιτικής.
                                                                                                                   Εργαστήριο Λογιστικής-Εργαστήριο Πληροφορικής "Κε-
                                                                                                                 χαγιάς".
                                                                                                                 Τα ερευνητικά εργαστήρια καλύπτουν ένα σύνολο επί
                                                                                                                 µέρους στόχων, όπως η προαγωγή της επιστηµονι-
                                                                                                                 κής έρευνας, η κάλυψη σε προπτυχιακό και µετα-
                                                                                                                 πτυχιακό επίπεδο των διδακτικών και ερευνητικών
                                                                                                                 αναγκών της Σχολής, η ανάπτυξη συνεργασιών µε ιν-
                                                                                                                 στιτούτα/οργανισµούς και ακαδηµαMκά ιδρύµατα της
                                                                                                                 ηµεδαπής και της αλλοδαπής και, τέλος, η διοργά-
                                                                                                                 νωση εκπαιδευτικών προγραµµάτων, κύκλων µαθη-
                                                                                                                 µάτων, επιστηµονικών διαλέξεων, ηµερίδων, σεµι-
                                                                                                                 ναρίων, συµποσίων, συνεδρίων και άλλων επιστηµο-
                                                                                                                 νικών εκδηλώσεων.
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14