Page 15 - NOVEMBER-DECEMBER-2023
P. 15
Παρουσίαση 15
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ - ∆ΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023
ΕΑΠ, η οποία έχει αποδειχθεί αποτελεσµατική στηµών, την Τετάρτη 22/03/2023,
και τυγχάνει ευρείας αποδοχής από τους φοι- 3η Συνάντηση Παρουσίασης και Ανταλ-
τητές. Με αυτόν τον τρόπο οι συνεργάτες του λαγής Καλών Πρακτικών για την Σχολή θηγητή σύµβουλο, τον ανασχεδιασµό εξετα- συνεργάτες του ΕΕΥΕΜ, παρουσίασε έρευνα
ΚΕ∆ΙΜΑ, κατάφεραν να συγκεντρώσουν κα- Εφαρµοσµένων Τεχνών και Βιώσιµου Σχε- στικής της εξεταστικής διαδικασίας και των για τους Συντονιστές Θεµατικών Ενοτήτων σε
λές πρακτικές από τους διδάσκοντες του ΕΑΠ, διασµού, την Τετάρτη 05/04/2023, γραπτών εργασιών, καθώς και εποικοδοµητι- ΜΠΣ και ΠΠΣ του ΕΑΠ, στο συνέδριο της Κων-
οι οποίες θα αποτελέσουν εξαιρετικά σηµαν- 4η Συνάντηση Παρουσίασης και Ανταλ- κές τεχνικές ενεργητικής ακρόασης στο πλαί- σταντινούπολης.
τικό εργαλείο τόσο για τους διδάσκοντες του λαγής Καλών Πρακτικών για την Σχολή Θε- σιο της υλοποίησης της 1ης ΟΣΣ. Ακόµα πα-
Ιδρύµατος, όσο και για το ίδιο το ΕΑΠ. τικών Επιστηµών και Τεχνολογίας, την Τε- ρουσιάστηκαν καλές πρακτικές ανατροφοδό- ΣΤΟΧΟΣ Η ΠΟΙΟΤΗΤΙΚΗ
Ο ιδιαίτερος και ξεχωριστός χαρακτήρας της τάρτη 10/05/2023 τησης γραπτών εργασιών και όπως και στη
εκπαίδευσης που παρέχεται από το ΕΑΠ, θα Συνολικά µέσα από τις άκρως σηµαντικές πα- ΣΑΕ, υπήρξε παρουσίαση για τη χρήση της Τε- ΠΑΡΟΧΗ ∆Ι∆ΑΣΚΑΛΙΑΣ
µπορέσει για πρώτη φορά συνολικά και ανά ραπάνω συναντήσεις, συγκεντρώθηκαν 8 Κα- χνητής Νοηµοσύνης και σχετικών εργαλείων Εν κατακλείδι, οι συνεργάτες του ΚΕ∆ΙΜΑ, µαζί
σχολή, να ενσωµατωθεί σε έναν ενιαίο Οδηγό λές Πρακτικές από την ΣΑΕ, 6 από τη ΣΚΕ, 6 από στην εκπαιδευτική διαδικασία. µε τον Επιστηµονικά Υπεύθυνο του Έργου, οι-
Καλών Πρακτικών. τη ΣΘΕΤ και 3 από τη ΣΕΤ. Στη Σχολή Εφαρµοσµένων Τεχνών και Βιώσι- κοδοµούν ένα εγχείρηµα που θα αποτελέσει
Ειδικότερα από την Σχολή Ανθρωπιστικών Επι- τον φάρο της παροχής εκπαιδευτικής γνώσης,
ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΑΝΑ στηµών, παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές, σε µου Σχεδιασµού, παρουσιάστηκαν Καλές Πρα- στον τοµέα της ακαδηµαϊκής παιδαγωγικής,
ΣΧΟΛΗ πολυποίκιλα πεδία. Επιγραµµατικά παρουσιά- κτικές για την παρακίνηση των φοιτητών και στο σύνολο του ακαδηµαϊκού προσωπικού του
την επίβλεψη διπλωµατικών εργασιών.
Ο 2ος Κύκλος Συναντήσεων Ανταλλαγής Καλών στηκαν εκπαιδευτικές µεθοδολογίες όπως ο Τέλος στην Σχολή Θετικών Επιστηµών, παρου- Ιδρύµατος και κατ’ επέκταση στο σύνολο των
Πρακτικών, οργανώθηκε ως εξής : καταιγισµός ιδεών µε τη χρήση συννεφόλεξου σιάστηκαν πληθώρα Καλών Πρακτικών από φοιτητών του ΕΑΠ. Ειδικότερα, έπειτα από το
1η Συνάντηση Παρουσίασης και Ανταλ- και η χρήση κοινόχρηστου πίνακα, αξιοποίηση διδάσκοντες στα ΠΠΣ Πληροφορικής του ΕΑΠ, ΦΕΚ της µετονοµασίας του ΓΡΑ∆ΙΜ σε ΚΕ-
λαγής Καλών Πρακτικών, πραγµατοποι- βιβλιογραφικών πηγών, πρακτικές εποπτείας και και τα ΜΠΣ : Σ∆Υ, ∆ΙΑ, και ΚΥΚ Επίσης κρίνε- ∆ΙΜΑ, και την επικαιροποίηση του Κανονισµού
ήθηκε για την Σχολή Ανθρωπιστικών Επι- επίβλεψης των διπλωµατικών εργασιών και ται σηµαντική η παρουσία του ΚΕ∆ΙΜΑ ΕΑΠ, στο του Λειτουργίας, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπι-
στηµών, την Παρασκευή τεχνικές βαθιάς ουσιαστικής µάθησης, µε παι- ∆ιεθνές συνέδριο ΚΕ∆ΙΜΑ, Αλεξανδρού- στήµιο έθεσε τις βάσεις για µία µόνιµη και
10/03/2023, γνιώδη σωκρατική ανατροφοδότηση γραπτών πολη µε την παρου- σταθερή δοµή, η οποία έχει να
2η Συνάντηση Πα- εργασιών. Ακόµη παρουσιάστηκαν δύο ακόµα σίαση της ποιοτικής προσφέρει πληθώρα υπηρε-
ρουσίασης και Αν- εξαιρετικές προτάσεις καλών πρακτικών στο έρευνας που πραγ- σιών τα επόµενα χρόνια, µε
ταλλαγής Καλών γνωστικό πεδίο, των βιωµατικών τεχνικών (σχε- µατοποίησε το ΚΕ- στόχο τη διαρκή διασφάλιση
Πρακτικών για δίαση και υλοποίηση ΟΣΣ από τους φοιτητές) ∆ΙΜΑ σε συνεργα- παροχής διδασκαλίας υψη-
την Σχολή καθώς και στη χρήση του ChatGPT στην εκ- σία µε το ΕΕΥΕΜ για λής ποιότητας.
Κοινωνικών παίδευση. το ΠΠΣ, Πληροφο-
Επι- Από τη Σχολή Κοινωνικών Επιστηµών παρου- ρική.
σιάστηκαν εξαιρετικής σηµαντικότητας, καλές Ακόµη το ΚΕ∆ΙΜΑ
πρακτικές για τον ουσιαστικό ρόλο του κα-
σε συνεργασία µε
- -Σ Ση ηµ µε εί ίω ωσ ση η: :
Τ Το ο κ κε εί ίµ µε εν νο ο
ε επ πι ιµ µε ελ λή ή- -
θ θη ηκ κε ε ο ο Β Βα α- -
σ σί ίλ λη ης ς ∆ ∆η η- -
µ µό όπ πο ου υλ λο ος ς
( (∆ ∆ι ιο οι ικ κη ητ τι ικ κή ή
Υ Υπ πο οσ στ τή ήρ ρι ιξ ξη η
Κ ΚΕ Ε∆ ∆Ι ΙΜ ΜΑ Α) ). .

