Page 15 - NOVEMBER-DECEMBER-2023
P. 15

Παρουσίαση                 15


                              ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ - ∆ΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2023















































          ΕΑΠ, η οποία έχει αποδειχθεί αποτελεσµατική  στηµών, την Τετάρτη 22/03/2023,
          και τυγχάνει ευρείας αποδοχής από τους φοι-   3η Συνάντηση Παρουσίασης και Ανταλ-
          τητές. Με αυτόν τον τρόπο οι συνεργάτες του  λαγής Καλών Πρακτικών για την Σχολή  θηγητή σύµβουλο, τον ανασχεδιασµό εξετα-  συνεργάτες του ΕΕΥΕΜ, παρουσίασε έρευνα
          ΚΕ∆ΙΜΑ, κατάφεραν να συγκεντρώσουν κα-  Εφαρµοσµένων Τεχνών και Βιώσιµου Σχε-  στικής της εξεταστικής διαδικασίας και των  για τους Συντονιστές Θεµατικών Ενοτήτων σε
          λές πρακτικές από τους διδάσκοντες του ΕΑΠ,  διασµού, την Τετάρτη 05/04/2023,   γραπτών εργασιών, καθώς και εποικοδοµητι-  ΜΠΣ και ΠΠΣ του ΕΑΠ, στο συνέδριο της Κων-
          οι οποίες θα αποτελέσουν εξαιρετικά σηµαν-   4η Συνάντηση Παρουσίασης και Ανταλ-  κές τεχνικές ενεργητικής ακρόασης στο πλαί-  σταντινούπολης.
          τικό εργαλείο τόσο για τους διδάσκοντες του  λαγής Καλών Πρακτικών για την Σχολή Θε-  σιο της υλοποίησης της 1ης ΟΣΣ. Ακόµα πα-
          Ιδρύµατος, όσο και για το ίδιο το ΕΑΠ.  τικών Επιστηµών και Τεχνολογίας, την Τε-  ρουσιάστηκαν καλές πρακτικές ανατροφοδό-  ΣΤΟΧΟΣ Η ΠΟΙΟΤΗΤΙΚΗ
          Ο ιδιαίτερος και ξεχωριστός χαρακτήρας της  τάρτη 10/05/2023              τησης γραπτών εργασιών και όπως και στη
          εκπαίδευσης που παρέχεται από το ΕΑΠ, θα  Συνολικά µέσα από τις άκρως σηµαντικές πα-  ΣΑΕ, υπήρξε παρουσίαση για τη χρήση της Τε-  ΠΑΡΟΧΗ ∆Ι∆ΑΣΚΑΛΙΑΣ
          µπορέσει για πρώτη φορά συνολικά και ανά  ραπάνω συναντήσεις, συγκεντρώθηκαν 8 Κα-  χνητής Νοηµοσύνης και σχετικών εργαλείων  Εν κατακλείδι, οι συνεργάτες του ΚΕ∆ΙΜΑ, µαζί
          σχολή, να ενσωµατωθεί σε έναν ενιαίο Οδηγό  λές Πρακτικές από την ΣΑΕ, 6 από τη ΣΚΕ, 6 από  στην εκπαιδευτική διαδικασία.  µε τον Επιστηµονικά Υπεύθυνο του Έργου, οι-
          Καλών Πρακτικών.                     τη ΣΘΕΤ και 3 από τη ΣΕΤ.            Στη Σχολή Εφαρµοσµένων Τεχνών και Βιώσι-  κοδοµούν ένα εγχείρηµα που θα αποτελέσει
                                               Ειδικότερα από την Σχολή Ανθρωπιστικών Επι-                                τον φάρο της παροχής εκπαιδευτικής γνώσης,
          ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΑΝΑ              στηµών, παρουσιάστηκαν καλές πρακτικές, σε  µου Σχεδιασµού, παρουσιάστηκαν Καλές Πρα-  στον τοµέα της ακαδηµαϊκής παιδαγωγικής,
          ΣΧΟΛΗ                                πολυποίκιλα πεδία. Επιγραµµατικά παρουσιά-  κτικές για την παρακίνηση των φοιτητών και  στο σύνολο του ακαδηµαϊκού προσωπικού του
                                                                                    την επίβλεψη διπλωµατικών εργασιών.
          Ο 2ος Κύκλος Συναντήσεων Ανταλλαγής Καλών  στηκαν εκπαιδευτικές µεθοδολογίες όπως ο  Τέλος στην Σχολή Θετικών Επιστηµών, παρου-  Ιδρύµατος και κατ’ επέκταση στο σύνολο των
          Πρακτικών, οργανώθηκε ως εξής :      καταιγισµός ιδεών µε τη χρήση συννεφόλεξου  σιάστηκαν πληθώρα Καλών Πρακτικών από  φοιτητών του ΕΑΠ. Ειδικότερα, έπειτα από το
             1η Συνάντηση Παρουσίασης και Ανταλ-  και η χρήση κοινόχρηστου πίνακα, αξιοποίηση  διδάσκοντες στα ΠΠΣ Πληροφορικής του ΕΑΠ,  ΦΕΚ της µετονοµασίας του ΓΡΑ∆ΙΜ σε ΚΕ-
            λαγής Καλών Πρακτικών, πραγµατοποι-  βιβλιογραφικών πηγών, πρακτικές εποπτείας και  και τα ΜΠΣ : Σ∆Υ, ∆ΙΑ, και ΚΥΚ Επίσης κρίνε-  ∆ΙΜΑ, και την επικαιροποίηση του Κανονισµού
            ήθηκε για την Σχολή Ανθρωπιστικών Επι-  επίβλεψης των διπλωµατικών εργασιών και  ται σηµαντική η παρουσία του ΚΕ∆ΙΜΑ ΕΑΠ, στο  του Λειτουργίας, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπι-
                       στηµών, την Παρασκευή   τεχνικές βαθιάς ουσιαστικής µάθησης, µε παι-  ∆ιεθνές συνέδριο ΚΕ∆ΙΜΑ, Αλεξανδρού-  στήµιο έθεσε τις βάσεις για µία µόνιµη και
                         10/03/2023,           γνιώδη σωκρατική ανατροφοδότηση γραπτών  πολη µε την παρου-                          σταθερή δοµή, η οποία έχει να
                             2η Συνάντηση Πα-  εργασιών. Ακόµη παρουσιάστηκαν δύο ακόµα  σίαση της ποιοτικής                           προσφέρει πληθώρα υπηρε-
                             ρουσίασης και Αν-  εξαιρετικές προτάσεις καλών πρακτικών στο  έρευνας που πραγ-                            σιών τα επόµενα χρόνια, µε
                               ταλλαγής Καλών  γνωστικό πεδίο, των βιωµατικών τεχνικών (σχε-  µατοποίησε το ΚΕ-                         στόχο τη διαρκή διασφάλιση
                                Πρακτικών για  δίαση και υλοποίηση ΟΣΣ από τους φοιτητές)  ∆ΙΜΑ σε συνεργα-                             παροχής διδασκαλίας υψη-
                                  την  Σχολή   καθώς και στη χρήση του ChatGPT στην εκ-  σία µε το ΕΕΥΕΜ για                            λής ποιότητας.
                                    Κοινωνικών  παίδευση.                           το ΠΠΣ, Πληροφο-
                                        Επι-   Από τη Σχολή Κοινωνικών Επιστηµών παρου-  ρική.
                                               σιάστηκαν εξαιρετικής σηµαντικότητας, καλές  Ακόµη το ΚΕ∆ΙΜΑ
                                                  πρακτικές για τον ουσιαστικό ρόλο του κα-
                                                                                    σε συνεργασία µε
                                                                                                                                                   - -Σ Ση ηµ µε εί ίω ωσ ση η: :
                                                                                                                                                   Τ Το ο   κ κε εί ίµ µε εν νο ο
                                                                                                                                                     ε επ πι ιµ µε ελ λή ή- -
                                                                                                                                                   θ θη ηκ κε ε   ο ο   Β Βα α- -
                                                                                                                                                    σ σί ίλ λη ης ς   ∆ ∆η η- -
                                                                                                                                                    µ µό όπ πο ου υλ λο ος ς
                                                                                                                                                   ( (∆ ∆ι ιο οι ικ κη ητ τι ικ κή ή
                                                                                                                                                   Υ Υπ πο οσ στ τή ήρ ρι ιξ ξη η
                                                                                                                                                    Κ ΚΕ Ε∆ ∆Ι ΙΜ ΜΑ Α) ). .
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20