Page 7 - Open2U - November- 2021
P. 7

Ρεπορτάζ              07


                             ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2021






                              Ο  Ευστράτιος  Κονδύλης,  καθηγητής  αφυπνιστική και αναζωογονητική υπενθύµιση  ζωής. Οι παραπάνω σχέσεις επίσης έπαιξαν
                               Μαθηµατικών  της  ∆ευτεροβάθµιας  της αγάπης µου για την επιστήµη των Μα-  σηµαντικό ρόλο στο να µε κάνουν να συνει-
                               Εκπαίδευσης, είναι πλέον απόφοιτος  θηµατικών. Κατά την διάρκεια του προγράµ-  δητοποιήσω αλλά και να προσπαθήσω να γρά-
                               Μεταπτυχιακών  Σπουδών  του  ΕΑΠ  µατος και µέσα από τη διαδικασία παρακο-  ψω το επόµενο κεφάλαιο της ακαδηµαXκής µου
                               στα Μαθηµατικά. «Μετά από χρόνια  λούθησης των µαθηµάτων, παρά τα εµπόδια  πορείας, στο οποίο θα επιθυµούσα να έχω και
                              απουσίας από τα ακαδηµαXκά δρώµενα,  της φυσικής απόστασης τόσο κατά των διά ζώ-  πάλι αρωγό το ΕΑΠ. Κλείνοντας, θέλω να ευ-
                             η ευκαιρία που µου δόθηκε για το Με-  σης συναντήσεων όσο και κατά των ιδιαίτε-  χαριστήσω το ΕΑΠ για αυτήν την ευκαιρία
                                                   ταπτυχιακό  ρων συνθηκών της εξ αποστάσεως παρακο-  όπως και να ευχαριστήσω θερµά τους κα-
                                                   αυτό  από  λουθήσεως, γνώρισα αξιόλογους συναδέλ-  θηγητές του ΕΑΠ για την καθοδήγηση και την
           Ευστράτιος Κονδύλης                     το   ΕΑΠ,  φους συµφοιτητές και εξαιρετικούς καθηγη-  βοήθεια που µου παρείχαν κατά την διάρκεια
                                                   υπήρξε µια  τές,  δηµιουργώντας  ουσιαστικές  σχέσεις  των σπουδών µου», τόνισε.
          « «Ε Επ πό όµ µε εν νο ο   κ κε εφ φά άλ λα αι ιο ο
          τ τη ης ς   α ακ κα αδ δη ηµ µα αϊ ϊκ κή ής ς          «Η ανάγκη για να ταράξω τα «νερά µου» στον χώρο της ∆ευ-  ως  επιστηµόνων  κύρους  αλλά
          µ µο ου υ   π πο ορ ρε εί ία ας ς» »                   τεροβάθµιας εκπαίδευσης που υπηρετώ από το 1991, µε  πολύ περισσότερο µε την προ-
                                                                                           οδήγησε,  ύστερα  από  σωπικότητά  τους,  ήταν  όχι
                                    « «Μ Μι ια α   α αν να αµ µέ έτ τρ ρη ησ ση η   µ µε ε   τ το ον ν   ε εα αυ υτ τό ό   σ σο ου υ» »  αρκετές άτυχες αιτήσεις  µόνο καταλυτική στην µαθη-
                                                                                                                σιακή µου διαδικασία, αλλά και
                                                                                           κληρώσεων στο ΕΑΠ, να
                                                                                           παρακολουθήσω από το  στην αποδοχή νέων για εµέ-
                                     Γιώργος Παλαιολόγος                                   2016 στη Σχολή Κοινω-  να  επιστηµονικών  απόψεων
                                                                                           νικών Επιστηµών το Με-  µακριά  από  τα  κατεστηµένα-
                                                                                           ταπτυχιακό  Πρόγραµµα  στερεότυπα, τους οποίους θερ-
                                                                 «Κοινωνιολογία, Ιστορία και Ανθρωπολογία του Αθλητισµού».  µά ευχαριστώ. ∆εν θα ξεχάσω επί-
                                                                 Ήταν ένα Μεταπτυχιακό απαιτητικό, πολύ διαφοροποιηµέ-  σης τις συζητήσεις και τις ανησυχίες
                                                                 νο από την επιστηµονική µου κατάρτιση που είχα λάβει στο  που µοιράστηκα µε τους συµφοιτητές µου στα διά ζώσης µα-
                                                                 ΤΕΦΑΑ του ΕΚΠΑ στο τέλος της δεκαετίας το ’80 αλλά και  θήµατα αλλά και αργότερα στα εξ αποστάσεως λόγω covid-
                                                                 από αυτά τα µαθήµατα που νόµιζα ότι θα παρακολουθήσω»,  19. Τελικά για µένα,  λέγοντας το τετριµµένο, το ταξίδι στη
                                                                 επισηµαίνει  ο  Γιώργος  Παλαιολόγος,  υπογραµµίζοντας  γνώση µπορώ να πω ότι ήταν µια νέα αποκάλυψη του εαυ-
                                                                 πως κάθε θεµατική ενότητα είχε τα δικά της χαρακτηριστικά,  τού µου, ενός νέου εαυτού που επηρεάστηκε προς το κα-
                                                                 τις δικές της ιδιαιτερότητες, απαιτήσεις, ερωτήµατα...  λύτερο µε διαφορετικές πλέον θεωρήσεις, µέσα από µια επι-
                                                                 «Θυµάµαι τα ατελείωτα ξενύχτια για την συγγραφή των ερ-  στηµονικά  απαιτητική  ευρύτερη  παιδεία  µε  θετικιστικό
                                                                 γασιών, µικρών ή µεγάλων, το συνεχές ψάξιµο για τις πη-  πνεύµα, δίνοντάς µου παράλληλα περισσότερες προοπτι-
                                                                 γές των αναφορών µου -κάτι που ήταν το πιο ενδιαφέρον  κές στην επαγγελµατική σταδιοδροµία» καταλήγει, ανα-
                                                                 στην διαδικασία συγγραφής- το πλάτεµα των γνώσεων που  γνωρίζοντας την πολύτιµη στήριξη από τους διοικητικούς
                                                                 αρκετές φορές έµοιαζε αναντίστοιχο µε τις δικές µου θε-  υπαλλήλους του ΕΑΠ οι οποίοι έγκαιρα και έγκυρα ενηµε-
                                                                 ωρήσεις... Σε αυτό το πλαίσιο η συµβολή των καθηγητών µου  ρώνουν για ζητήµατα σπουδών.





                                                                                                       Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του Μεταπτυχιακού Προγράµµατος «Πε-
                                                                                                       ριβαλλοντικός Σχεδιασµός Πόλεων και Κτιρίων» του ΕΑΠ η Σταµατίνα
                                                                                                       Κοτσίρη επισηµαίνει: «Θα ήθελα να εκφράσω τις θερµές ευχαριστίες
                                                                                                       µου στους καθηγητές και προσωπικά στον διευθυντή του Προγράµµατος
                                                                                                       Ευθύµιο Ζέρβα για την επιστηµονική καθοδήγηση, το αµείωτο ενδιαφέρον
                                                                                                       και την πολύτιµη υποστήριξή του καθώς και στους συναδέλφους µου µε-
                                                                                                      ταπτυχιακούς φοιτητές για την ανταλλαγή απόψεων και το καλό κλίµα συ-
                                                                                                    νεργασίας που διαµορφώθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών µου. Έχον-
                                                                                                                          τας ήδη διαγράψει µια πορεία στον χώρο των
                                                                                                                          ∆ηµοσίων Έργων, µε το εν λόγω µεταπτυχια-
                                                                                    Σταµατίνα Κοτσίρη                     κό πρόγραµµα µου δόθηκε η δυνατότητα, πα-
                                                                                                                          ράλληλα µε τις οικογενειακές και επαγγελµα-
                                                                                     « «Υ Υψ ψη ηλ λο ού ύ   ε επ πι ιπ πέ έδ δο ου υ   κ κα ατ τά άρ ρτ τι ισ ση η» »  τικές  µου  υποχρεώσεις,  να  αποκτήσω  µια
                                                                                                                          υψηλού επίπεδου κατάρτιση σε θέµατα περι-
                                                                                                                          βαλλοντικού σχεδιασµού καθώς και ένα δια-
                                                                                             φορετικό τρόπο σκέψης και αντίληψης, που θα αξιοποιήσω διευρύνοντας τις προ-
                                                                                             οπτικές µου για την επαγγελµατική και επιστηµονική µου εξέλιξη».




                                                                            Η Αγγελική ∆εληγιάννη αποφοίτησε από το Τµήµα Βιοχηµείας και Βιοτεχνολογίας
                                                                                               του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας και τον Μάιο του 2021
                                                                                               ολοκλήρωσε  µε  υποτροφία  το  Μεταπτυχιακό  Πρό-
                                         Αγγελική ∆εληγιάννη                                   γραµµα «Χηµική και Βιοµοριακή Ανάλυση (ΧΒΑ)» στο
                                                                                               ΕΑΠ. «Πρόκειται για ένα νέο και πολλά υποσχόµενο
                                        « «Ε Εν νί ίσ σχ χυ υσ ση η   τ τη ης ς   ε επ πι ισ στ τη ηµ µο ον νι ικ κή ής ς   µ µο ου υ   ε εξ ξε ει ιδ δί ίκ κε ευ υσ ση ης ς» »  Μεταπτυχιακό Πρόγραµµα του ΕΑΠ, το οποίο επιδέ-
                                                                                               χεται ορισµένων διορθωτικών παρεµβάσεων, µε στό-
                                                                                               χο τη βελτιστοποίησή του. Η επιλογή του συγκεκριµένου
                                                                            Μεταπτυχιακού αποτέλεσε µονόδροµο, αφενός διότι θα έπρεπε να υπάρχει συ-
                                                                            νάφεια µε το αντικείµενο σπουδών µου και αφετέρου διότι θα έπρεπε να µπορούσε
                                                                            να συνδυαστεί µε την πολύωρη εργασία µου. Ωστόσο δεν ήταν καθόλου εσφαλµένη
                                                                            η επιλογή µου, καθώς συνέβαλε στη διεύρυνση των γνώσεών µου, την ενίσχυση της επιστηµονικής εξει-
                                                                            δίκευσής µου και τη διευκόλυνση της επαγγελµατικής µου εξέλιξης. Αξιοσηµείωτη ήταν η επικοινωνία, η
                                                                            συνεργασία και η καθοδήγηση από σπουδαίους καθηγητές του συγκεκριµένου Μεταπτυχιακού, καθώς και
           Γεωργία Γατοπούλου                                               η δηµιουργία σηµαντικών σχέσεων φιλίας µέσω εργασιών και συµµετοχής στα εργαστήρια», είπε.

          « «Ο Οι ι   γ γν νώ ώσ σε ει ις ς   π πο ου υ   έ έλ λα αβ βα α   ή ήτ τα αν ν   ι ιδ δι ια αί ίτ τε ερ ρα α   χ χρ ρή ήσ σι ιµ µε ες ς» »

                                Η Γεωργία Γατοπούλου είναι ΤΕ Φυσικοθερα-  λογοι επιστήµονες, που, εκτός από σηµαντικές  δυσκολίες που προέκυψαν στο ΜΠΣ. Μετά την
                                πεύτρια ΜSc, καθώς ολοκλήρωσε το Μεταπτυ-  γνώσεις, µας προσέφεραν ουσιαστική βοήθεια στα  επιτυχή ολοκλήρωση του Μεταπτυχιακού, δια-
                                χιακό Πρόγραµµα Σπουδών του ΕΑΠ σε σχέση µε  προβλήµατα που παρουσιάζονταν κατά τη διάρ-  πίστωσα ότι οι γνώσεις που έλαβα ήταν ιδιαίτε-
                                την  ειδικότητά  της  και  εργάζεται  σε  νοσοκο-  κεια της φοίτησής µας. Μέσα από τις διά ζώσεις  ρα χρήσιµες, καθώς εκτός από ιατρικά θέµατα
                                µείο.«Στη διάρκεια της φοίτησής µου διαπίστω-  παρακολουθήσεις των πρώτων εξαµήνων συνα-  κατάφερα να αξιολογώ ψυχικά, κοινωνικά, ηθικά
                                σα ότι πρόκειται για ένα ιδιαίτερα απαιτητικό ΜΠΣ,  ναστράφηκα µε αρκετούς συµφοιτητές. Με ορι-  και οικονοµικά ζητήµατα στο πλαίσιο της ολιστι-
                                µε ενότητες που παρείχαν σύγχρονες γνώσεις  σµένους υπήρξαµε συνοδοιπόροι σε µια δύσκο-  κής φροντίδας των γηριατρικών και χρονίως πα-
                                και δεξιότητες σε πεδία των Επιστηµών Υγείας,  λη προσπάθεια, που µε την αλληλοβοήθεια, την  σχόντων ασθενών. Πιστεύω ότι είναι ένα Μετα-
                                αλλά και της Κοινωνικής Πολιτικής. Αναφορικά µε  αλληλοYποστήριξη και την φιλία που αναπτύχθηκε  πτυχιακό που θα µπορούσε να ωφελήσει κάθε
                                τους καθηγητές, η πλειοψηφία τους ήταν αξιό-  µεταξύ µας, καταφέραµε και αντιµετωπίσαµε τις  επαγγελµατία υγείας», ανέφερε.
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12