el
el

Τα νέα του ΕΑΠ

Logo ΕΑΠ

Διεξαγωγή εκπαιδευτικής επίσκεψης στην Ιερά Μονή Δαφνίου

Ολοκληρώθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ιερά Μονή Δαφνίου, ενός από τα σημαντικότερα βυζαντινά μνημεία της Ελλάδας και Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO, που οργανώθηκε στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών “Protection of Cultural Heritage and Monuments of Nature from the Effects of Climate Change” και “Αποτύπωση και Τεκμηρίωση Μνημείων και Αρχαιολογικών Χώρων”. Στην επίσκεψη οι φοιτητές...

Webinar από το ΚεΣυΨΥ: «Κατανοώντας την αναβλητικότητα»

Αγαπητά μέλη της κοινότητας του ΕΑΠ, μετά το αυξημένο ενδιαφέρον για συμμετοχή με μεγάλη χαρά σας ανακοινώνουμε ότι το Κέντρο Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης (ΚεΣυΨΥ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου επαναλαμβάνει τη διεξαγωγή του webinar με τίτλο “Κατανοώντας την αναβλητικότητα” το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 04/06/2025, από τις 18:00 μέχρι τις 19:30. Το webinar θα διαξαχθεί μέσω της πλατφόρμας...

Προκήρυξη για μέλη Σ.Ε.Π. σε Θ.Ε./Ε.Θ.Ε. της Σ.Ε.Τ. για το ακ. έτος 2025-2026 και τα ακ. έτη 2025-2027

Σας ενημερώνουμε ότι από σήμερα 29 Μαϊου 2025 και ώρα 14:00 ξεκινά η υποβολή αιτήσεων για υποψήφια Μέλη Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Σ.Ε.Π.): Α) για το ακ. έτος 2025-2026: τις Ε.Θ.Ε. ΣΟΚ1 και ΣΟΚ2 του εξαμηνιαίου Μ.Π.Σ. ΣΟΚ για κάλυψη εκπαιδευτικού προσωπικού (μέλη Σ.Ε.Π.) σε συνέχεια των Προκηρύξεων με ΑΔΑ:9ΚΙΔ46ΨΖΣΘ-0ΗΔ και ΑΔΑ:6ΨΦΞ46ΨΖΣΘ-ΟΒΚ και την Ε.Θ.Ε. ΑΤΜ4 του εξαμηνιαίου...
Logo ΕΑΠ

«Προκήρυξη γραπτού διαγωνισμού ανάδειξης υποτρόφων ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 από τα έσοδα κληροδοτημάτων, που υπάγονται στην άμεση διαχείριση του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών»

Δια του παρόντος ανακοινώνεται η προκήρυξη γραπτού διαγωνισμού ανάδειξης υποτρόφων ακαδημαϊκού έτους 2024-2025 από τα έσοδα των κάτωθι κληροδοτημάτων: Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση με τα δικαιολογητικά, για κάθε κοινωφελή περιουσία, από την οποία επιθυμούν να λάβουν υποτροφία, δηλώνοντας και τη σειρά προτίμησης, από την Παρασκευή 30 Μαϊου 2025 έως και την Κυριακή...

Η DAISSy-ΕΑΠ προσκαλεί στο Διεθνές Συνέδριο για τη Συμπεριληπτική Εκπαίδευση STEAM

Η Ερευνητική Ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) σας προσκαλεί να λάβετε μέρος στο Διεθνές Συνέδριο με θέμα: «Συμπεριληπτική Εκπαίδευση STEAM» το οποίο αποτελεί το τελικό συνέδριο του Ευρωπαϊκού έργου «Special Education STEAM Academy (SpicE)», που υλοποιήθηκε υπό το συντονισμό του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, υπό την Επιστημονική Εποπτεία του Αχιλλέα Καμέα, Καθηγητή ΣΘΕΤ ΕΑΠ...
Logo ΕΑΠ

Διαδικτυακή Ομιλία: «Οι Εφαρμογές της Συμβολομετρίας Πολύ Μεγάλης Βάσης στην Αστρονομία και τη Γεωδαισία»

Η Σχολή Θετικών Επιστημών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, στο πλαίσιο της διοργάνωσης Spring Days, σας προσκαλεί την Τετάρτη 28 Μαΐου 2025 στις 19:30, στη διαδικτυακή ομιλία με τίτλο: «Οι Εφαρμογές της Συμβολομετρίας Πολύ Μεγάλης Βάσης στην Αστρονομία και τη Γεωδαισία» Ομιλητής: Δρ. Κυριάκος Μπαλιδάκης Η παρακολούθηση είναι ελεύθερη. Η Ομιλία θα πραγματοποιηθεί διαδικτυακά στο σύνδεσμο:...

Η DAISSy-ΕΑΠ καλεί για συμμετοχή στο MOOC του GenderED-Coalition που ολοκληρώνεται 30.6.2025

Η Ερευνητική Ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) προσκαλεί για συμμετοχή στο Μαζικό Ανοικτό Διαδικτυακό Μάθημα (Massive Open Online Course – MOOC) με θέμα: «Προς μια Έμφυλα Ευαίσθητη, Παιδεία στα Μέσα και την Πληροφορία»,το οποίο εντάσσεται στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου «GenderED Coalition: A cross-country coalition against gender disinformation for equitable societies», που υλοποιείται...
Logo ΕΑΠ

Συνεδρία υποδοχής του τακτικού μέλους της Ακαδημίας Αθηνών κ. Χρίστου Παπαδημητρίου

Την Πέμπτη, 29 Μαΐου 2025 και ώρα 19:00, θα πραγματοποιηθεί η συνεδρία υποδοχής του κ. Χρίστου Παπαδημητρίου, Καθηγητή του Πανεπιστημίου Columbia της Νέας Υόρκης και Επικεφαλής Ερευνητή της ΕΜ «Αρχιμήδης AI» του ΕΚ «Αθηνά» στο Μαρούσι, ως τακτικού μέλους της Ακαδημίας Αθηνών. Κατά την τελετή υποδοχής, ο Ακαδημαϊκός κ. Σταμάτιος Κριμιζής θα παρουσιάσει τον Καθηγητή...
1 28 29 30 31 32 266
Μετάβαση στο περιεχόμενο