Το Τμήμα Προσωπικού είναι αρμόδιο για θέματα που αφορούν στην υπηρεσιακή κατάσταση, των μελών του Διδακτικού Ερευνητικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.), των μελών του Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Σ.Ε.Π.) και του Διοικητικού Προσωπικού (Μόνιμοι Υπάλληλοι και Υπάλληλοι Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου).
Ποιο συγκεκριμένα, οι βασικές Αρμοδιότητες του Τμήματος Προσωπικού είναι οι εξής:
Πρωτόκολλο
- Παραλαβή, τήρηση ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου με καταχώρηση όλων των δεδομένων των εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων που παραλαμβάνονται από το Τμήμα Προσωπικού μετά το χαρακτηρισμό τους
- Συσχέτιση, διεκπεραίωση, σάρωση, ταξινόμηση, αναπαραγωγή φωτοαντιγράφων των εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων και παράδοσή τους στους αρμόδιους υπαλλήλους για τις ενέργειές τους.
- Καθημερινός έλεγχος ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου για την πληρότητα των εγγράφων.
- Αρχειοθέτηση και τήρηση εμπιστευτικού πρωτοκόλλου.
Διαχείριση Θεμάτων Μελών ΔΕΠ
- Διαχείριση των Διαδικασιών εκλογής μελών ΔΕΠ (προγραμματισμός θέσεων Καθηγητών, συγκρότηση εκλεκτορικών σωμάτων, προκήρυξη θέσεων μελών ΔΕΠ, έλεγχος νομιμότητας, Ορκωμοσία και Ανάληψη Υπηρεσίας μελών ΔΕΠ, διαχείριση του πληροφοριακού συστήματος ΑΠΕΛΛΑ).
- Ενημέρωση του Μητρώου Μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου.
- Βεβαιώσεις Προϋπηρεσίας.
- Βεβαιώσεις Υπηρεσιακών Μεταβολών.
- Αναγνώριση Προϋπηρεσίας
- Πολυθεσίες μελών ΔΕΠ.
- Συνταξιοδοτήσεις (ψηφιοποίηση φακέλου και αποστολή e-ΔΑΥΚ και δικαιολογητικών στο ΓΛΚ)
- Παραιτήσεις.
- Μετακινήσεις προς και από άλλα ΑΕΙ.
- Μισθολογική εξέλιξη και πράξεις χορήγησης επιδόματος χρόνου υπηρεσίας.
- Πράξεις χορήγησης αδειών (επιστημονικές, άνευ αποδοχών κ.λ.π).
Διαχείριση Θεμάτων Μελών Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ)
- Διαχείριση των Διαδικασιών ανάθεσης εκπαιδευτικού έργου μελών ΣΕΠ μέσω προκήρυξης (σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία)
- Οριστικοποίηση Πινάκων σειράς κατάταξης υποψηφίων μελών ΣΕΠ
- Αντιστοιχίσεις μελών ΣΕΠ – τμημάτων που δημιουργούνται κάθε ακ. Έτος
- Έκδοση Συμβάσεων μελών ΣΕΠ
- Έκδοση βεβαιώσεων προϋπηρεσίας μελών Σ.Ε.Π.
- Αρχειοθέτηση των συμβάσεων.
Διαχείριση Θεμάτων Διοικητικού Προσωπικού:
- Διαχείριση Παρουσιολογίων / Διαχείριση Αδειών – Απουσιών
- Εργασίες που έχουν σχέση με την υπηρεσιακή κατάσταση & εξέλιξη των διοικητικών υπαλλήλων του Ε.Α.Π. (π.χ. άδειες: αναρρωτικές, κανονικές, άνευ αποδοχών, γονικές, εξετάσεων, μητρότητας κλπ), αποσπάσεις, μετατάξεις, αξιολόγηση, συνταξιοδότηση, τοποθετήσεις, περιουσιακή κατάσταση, ΠΟΘΕΝ ΕΣΧΕΣ, Τήρηση Πινάκων με Βαθμολογική & Μισθολογική Εξέλιξη υπαλλήλων, σύνταξη Πράξεων Χορήγησης μισθολογικού κλιμακίου, πρόσθετες αμοιβές, κλπ).
- Τήρηση υπηρεσιακών φακέλων των διοικητικών υπαλλήλων και έλεγχος γνησιότητας των εγγράφων/πιστοποιητικών που υφίστανται στους ανωτέρω φακέλους.
- Έκδοση Πιστοποιητικών Υπηρεσιακών Μεταβολών, Πρακτικών ανάληψης υπηρεσίας, Πρακτικών αποχώρησης, Πράξεων Χορήγησης Επιδόματος Τέκνων, Βεβαιώσεων Υπηρεσίας.
- Ενέργειες που αφορούν στην προετοιμασία για Συνεδρίαση του Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Ε.Α.Π.: α) προσκλήσεις, β) καταγραφή εισερχομένων αιτημάτων / θεμάτων υπαλλήλων, γ) μελέτη νομοθεσίας, δ) προετοιμασία των εισηγήσεων και την διαδικασία εκλογής των αιρετών μελών.
- Ενημέρωση και επικαιροποίηση πληροφοριακών συστημάτων (ΑΠΟΓΡΑΦΗ, ΕΡΓΑΝΗ κτλ.)
- Έλεγχος σε όλα τα εισερχόμενα έγγραφα κάθε τριμήνου της Υπηρεσίας Θεμάτων Διοικητικού Προσωπικού για το Δειγματοληπτικό έλεγχο επί του 5% των φωτοαντιγράφων
- Διαδικασία Αξιολόγησης σύμφωνα με τον Ν. 4369/2016
Αναπληρώτρια Προϊσταμένη Τμήματος Προσωπικού
Μαρία Κοντογεωργακοπούλου
e-mail: kontogeo@eap.gr
Τηλ.: 2610367629
Fax: 2610367104