el
el

Τα νέα του ΕΑΠ

H Προσβάσιμη Ψηφιακή Εκπαίδευση στο κέντρο των εργασιών της DAISSy-ΕΑΠ

Η υποστήριξη της ένταξης μαθητριών/ μαθητών που επηρεάζονται από μαθησιακές δυσκολίες στην εκπαίδευση είναι ιδιαίτερα περίπλοκη αλλά κι επιτακτική στη σημερινή φάση της ψηφιακής μετάβασης, οδηγώντας τη συζήτηση στην ανάγκη για προσβάσιμες πλατφόρμες και περιεχόμενο, προσαρμοσμένες εκπαιδευτικές μεθοδολογίες, καθώς και ανάλογες ψηφιακές δεξιότητες των εκπαιδευτικών. Στην παραπάνω βάση αναπτύχθηκε το «Accessible Digital EDUcation (ADEDU) –...
Logo ΕΑΠ

Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Γενικού Επιτελείου Στρατού και του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου

Στο πλαίσιο της εξωστρέφεια, αλλά και του κοινωνικού ρόλου του ΕΑΠ, υπεγράφη Μνημόνιο Συνεργασίας την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2024 μεταξύ του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου και του Γενικού Επιτελείου Στρατού. Κατά τη διάρκεια της τελετής υπογραφής του Μνημονίου Συνεργασίας, που έλαβε χώρα στο στρατόπεδο «ΣΤΓΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΠΑΠΑΓΟΥ» στην αίθουσα του ΑΣΣ., παρευρέθηκαν εκ μέρους του ΕΑΠ...
Logo ΕΑΠ

Ανακοίνωση

Σε συνέχεια προηγούμενων ανακοινώσεων, ενημερώνουμε ότι υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις για περιορισμένη διαρροή προσωπικών δεδομένων μελών της πανεπιστημιακής κοινότητας του ΕΑΠ, ως αποτέλεσμα της κακόβουλης επίθεσης που είχε δεχτεί το Ίδρυμα, από ομάδα κυβερνοεγκληματιών, στις 25/10/2024. Η έρευνα των αρχών είναι σε εξέλιξη. Μόλις αυτή ολοκληρωθεί, θα ακολουθήσει πλήρης ενημέρωση των ατόμων, στα οποία αφορά αυτή...

Θετική αξιολόγηση του έργου «Critical Visual Media Literacy» με εταίρο τη DAISSy-ΕΑΠ

Το ευρωπαϊκά συγχρηματοδοτούμενο έργο «Critical visual media Literacy and empowerment (CLIP)» ολοκληρώθηκε πρόσφατα, περαιώνοντας μια απαιτητική και υψηλής ποιότητας υλοποίηση διάρκειας δεκαοκτώ (18) μηνών, και λαμβάνοντας τη θετική αξιολόγηση 86/100 από τη Διαχειριστική Αρχή του Προγράμματος  ERASMUS+. Κύριος στόχος του έργου CLIP ήταν να ενισχύσει τις ψηφιακές ικανότητες στον τομέα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και να...
Logo ΕΑΠ

Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο προσφέρει 3 Προπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών, 1 Ειδικό Πρόγραμμα και 37 Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών για το εαρινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2024-2025.

Η υποβολή των αιτήσεων θα ξεκινήσει, αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου, την 28η Νοεμβρίου 2024 και ώρα 11.59 προ μεσημβρίας και θα διαρκέσει έως τη 27η Ιανουαρίου 2025 και ώρα 11.59 προ μεσημβρίας. Η έναρξη σπουδών θα γίνει τον Μάρτιο του 2025. Για την εισαγωγή των φοιτητριών/φοιτητών θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας βασιζόμενη στον χρόνο υποβολής της αίτησης. Μετά τον...

Πρόσκληση της DAISSy-ΕΑΠ: Συμμετοχή στο διαδικτυακό Μάθημα για «Ισότητα, Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη»

Η Ερευνητική ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου σας προσκαλεί να εγγραφείτε και να συμμετάσχετε στο Μαζικό Ανοικτό Διαδικτυακό Μάθημα (Massive Open Online Course-MOOC), με θέμα «Enhancing Equity, Diversity and Inclusion in the workplace», το οποίο εντάσσεται στο πλαίσιο της υλοποίησης του ευρωπαϊκού έργου “Equality, Diversity, Inclusion For improving the qualitY of management EDUcation (EDIFY-EDU)”,...
Logo ΕΑΠ

Απολογιστικό συνέδριο του έργου της EPALE (2022-2024)

Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ) ενισχύει τη διάχυση της πληροφόρησης αναφορικά με τη διεξαγωγή του τελικού απολογιστικού συνεδρίου του έργου της «Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας για την Εκπαίδευση Ενηλίκων στην Ευρώπη- Electronic Platform for Adult Learning in Europe (EPALE)». Το συνέδριο διοργανώνεται από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (IKY), που αποτελεί την Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης της EPALE, και...

Η Ερευνητική Oμάδα DAISSy του ΕΑΠ συμμετείχε στη διεθνή εκδήλωση ALL DIGITAL Summit 2024

Η Ερευνητική Ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) συμμετείχε στις εργασίες της 17ης ALL DIGITAL Summit 2024, η οποία έλαβε χώρα στη Μαδρίτη της Ισπανίας στις 15, 16 και 17 Οκτωβρίου 2024. Το πρόγραμμα της διεθνούς εκδήλωσης με θέμα «Engaged Digital Citizenship: Connections for an informed and conscious society», περιλάμβανε προσκεκλημένες ομιλίες, πάνελ, εργαστήρια...
1 58 59 60 61 62 266
Μετάβαση στο περιεχόμενο