el
el

DAISSy-ΕΑΠ και ΑΧ.ΕΠ.ΑΝ. προσκαλούν στην εκδήλωση «Innovation Quest Job fair» του EDIFY-EDU

Ε.Α.Π. > Ανακοινώσεις > Τρέχουσες > DAISSy-ΕΑΠ και ΑΧ.ΕΠ.ΑΝ. προσκαλούν στην εκδήλωση «Innovation Quest Job fair» του EDIFY-EDU

Η Ερευνητική Ομάδα DAISSy του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) και η Αναπτυξιακή Εταιρεία του Επιμελητηρίου Αχαΐας (ΑΧ.ΕΠ.ΑΝ.) προσκαλούν στην ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Ενδυνάμωση χώρων εργασίας χωρίς αποκλεισμούς μέσω της Διαφορετικότητας, της Ισότητας και της Συμπερίληψης» που εντάσσεται στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου Equality, Diversity, Inclusion For improving the qualitY of management EDUcation (EDIFY-EDU), το οποίο υλοποιείται από τη DAISSy-ΕΑΠ, ως Έλληνα εταίρο.

Η εκδήλωση διοργανώνεται από την ΑΧ.ΕΠ.ΑΝ., επίσης Έλληνα εταίρο του EDIFY-EDU, λαμβάνει χώρα δια ζώσης, την Τετάρτη 4 Ιουνίου 2025, από 17:00έως 19.00’, στις εγκαταστάσεις του PWC Technology and Innovation Hub, Πάτρα (δ/νση: Λεωφόρος Όθωνος – Αμαλίας και 28ης Οκτωβρίου), και υποστηρίζεται από την Ερευνητική Ομάδα DAISSy. Η δράση είναι ανοικτή για το κοινό, απευθύνεται σε φοιτητές/φοιτήτριες  καθώς και σε κάθε ενδιαφερόμενο/ενδιαφερόμενη για θέματα Διαφορετικότητας, Ισότητας και Συμπερίληψης (ΔΙΣ) στο χώρο εργασίας.

Οι εργασίες περιλαμβάνουν παρουσιάσεις σχετικά με τους στόχους του EDIFY-EDU και τα επιτεύγματά του μέχρι σήμερα, καθώς και αναφορικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα του έργου, το οποίο προσφέρεται δωρεάν από την DAISSy-ΕΑΠ.

Σημειώνεται, ότι κατά την εν λόγω ενημερωτική εκδήλωση, φοιτητές/φοιτήτριες/όλα τα άτομα θα έχουν την ευκαιρία κατάθεσης βιογραφικού σημειώματος εκεί, προς όποια συμμετέχουσα επιχείρηση επιθυμούν, με σκοπό την αρχική γνωριμία και συμμετοχή σε άτυπη συνέντευξη.

►Aναλυτικά στοιχεία για τo περιεχόμενο της εκδήλωσης του έργου EDIFY-EDU και τους όρους συμμετοχής, μπορείτε να δείτε στο επισυναπτόμενο δελτίο τύπου

►Είναι διαθέσιμο το πρόγραμμα εργασιών της εκδήλωσης

►Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το έργο EDIFYEDU καθώς κι άλλες δράσεις της Ερευνητικής Ομάδας DAISSy-ΕΑΠ:

Μετάβαση στο περιεχόμενο