el
el

Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού Διαπίστωσης Πάθησης για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2026-2027

Ε.Α.Π. > Ανακοινώσεις > Φοιτητικές > Ενεργοποίηση Επταμελών Επιτροπών για έκδοση Πιστοποιητικού Διαπίστωσης Πάθησης για την Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις το ακαδημαϊκό έτος 2026-2027

Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι με την με αρ. πρωτ. Φ.152/152050/Α5/24-11-2025 Εγκύκλιο, οι υποψήφιοι που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις που ενδιαφέρονται να εισαχθούν στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση το ακαδημαϊκό έτος 2026-2027, καλούνται να απευθυνθούν σε μία από τις Ειδικές Επταμελείς Επιτροπές, που έχουν συσταθεί σε συγκεκριμένα Δημόσια ή Πανεπιστημιακά Νοσοκομεία, προκειμένου να αποκτήσουν Πιστοποιητικό Διαπίστωσης Πάθησης.

Ο χρόνος υποβολής των σχετικών δικαιολογητικών στα εν λόγω Νοσοκομεία είναι από τη Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025 έως και την Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2026.

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 3 της με αριθ. Φ.151/17897/Β6/2014 (Β΄ 358) Κοινής Υπουργικής Απόφασης, όπως ισχύει, οι υποψήφιοι θα πρέπει να αποστείλουν οι ίδιοι ή με νόμιμα εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό τους, ταχυδρομικώς, με συστημένη επιστολή και απόδειξη παραλαβής ή ταχυμεταφορά (courier), σε μία μόνο από τις Επταμελείς Επιτροπές των Νοσοκομείων του άρθρου 1 της παρούσης τα παρακάτω δικαιολογητικά:

α) Αίτηση

β) Ιατρικές γνωματεύσεις από Δημόσιο Νοσοκομείο οι οποίες φέρουν σφραγίδα από: i) Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή ii) νόμιμα εκτελούντα χρέη Συντονιστή Διευθυντή Κλινικής ή Εργαστηρίου του Εθνικού Συστήματος Υγείας (Ε.Σ.Υ.) ή iii) Καθηγητή Πανεπιστημίου ή Αναπληρωτή Καθηγητή

γ) φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας και

δ) εξουσιοδότηση σε εκπρόσωπο (μόνο σε περίπτωση που η διαδικασία διεκπεραιώνεται από τρίτο πρόσωπο).

Περισσότερες πληροφορίες διατίθενται στο ακόλουθο έγγραφο:

Εγκύκλιος

Μετάβαση στο περιεχόμενο