el
el

Διαδικτυακή διάλεξη: “Η εφαρμογή τεχνικών marketing στην ανάπτυξη και ανάδειξη γαστρονομικών προορισμών”

Ε.Α.Π. > Ανακοινώσεις > Τρέχουσες > Διαδικτυακή διάλεξη: “Η εφαρμογή τεχνικών marketing στην ανάπτυξη και ανάδειξη γαστρονομικών προορισμών”

Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, η Σχολή Κοινωνικών Επιστημών και τα Προγράμματα Σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών και Διοίκησης Τουρισμού, σας προσκαλούν την Τρίτη, 9η Δεκεμβρίου 2025, και ώρα 19.00 μ.μ. στη διαδικτυακή διάλεξη της κας Σύλβιας – Ιωάννας Κουμεντάκη, συνιδρύτριας της Chef Stories και μέλος του Marketing Club Θεσσαλονίκης, με θέμα “Η εφαρμογή τεχνικών marketing στην ανάπτυξη και ανάδειξη γαστρονομικών προορισμών”.

Η ομιλήτρια Σύλβια – Ιωάννα Κουμεντάκη ξεκίνησε την πορεία της με σπουδές και καριέρα στη διοίκηση διαφήμισης και το marketing, εργαζόμενη ως στέλεχος σε διαφημιστικές εταιρείες, media shops, στη βιομηχανία παραγωγής οίνων, καθώς και σε διευθυντικές θέσεις σε ΜΜΕ.  Το 2007, μαζί με την αδελφή της Ελένη, δημιούργησαν τη Chef Stories, με αρχική δραστηριότητα το boutique catering, το οποίο σύντομα εξελίχθηκε και στην παραγωγή μίας σειράς gourmet προϊόντων.  Το 2011 η δραστηριότητα της εταιρείας επεκτάθηκε στη συμβουλευτική σε θέματα marketing και ανάπτυξης, καθώς και στη διοργάνωση εκδηλώσεων στον χώρο της γαστρονομίας.

Στην επαγγελματική της εξέλιξη, η κα Κουμεντάκη ενίσχυσε σημαντικά τις γνώσεις και τις δεξιότητές της μέσα από στοχευμένες σπουδές και εξειδικεύσεις, όπως η Συμβουλευτική (ΙΕΚ ΔΟΜΗ), το Project Management (ΕΚΠΑ), το Κρασί (WSPC, Levels 1, 2 & 3), τα Αποστάγματα και ο Καφές & το Τσάι (WSPC Level 1), το Πτυχίο Γαστρονομικού Τουρισμού από το Millennium Education Centre και το Honey Sensory Analysis Course από την Bee Sources στην Μπολόνια. 

Η ομιλία εστιάζει στη δυναμική σχέση ανάμεσα στη γαστρονομία και τον τουρισμό, παρουσιάζοντας αρχικά τι είναι ο γαστρονομικός τουρισμός, ποιές μορφές και εφαρμογές περιλαμβάνει και γιατί αποτελεί σήμερα έναν από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς διεθνώς.  Με αφετηρία παγκόσμιες τάσεις, καλές πρακτικές και παραδείγματα που δείχνουν πώς η τοπική κουζίνα, η αυθεντικότητα, η αειφορία και η εμπειρία διαμορφώνουν την επιλογή προορισμού, αναδεικνύεται ο τρόπος με τον οποίο τα εργαλεία του marketing συμβάλλουν στη δημιουργία ταυτότητας, στην ενίσχυση της εξωστρέφειας και στην οικονομική ανάπτυξη ενός τόπου.  Η παρουσίαση κορυφώνεται με το “Taste Halkidiki”, ένα εφαρμοσμένο ολιστικό case study που αποτελεί πρότυπο διασύνδεσης παραγωγών, εστίασης, τοπικών φορέων και πολιτισμού: ένα πρόγραμμα με στρατηγική, συνέπεια και πολυεπίπεδες δράσεις, από γαστρονομικές διαδρομές και θεματικά events έως fam trips, εκπαιδεύσεις και B2B συνεργασίες, που αποδεικνύει στην πράξη πώς η γαστρονομία μπορεί να αποτελέσει μοχλό τουριστικής ανάπτυξης και να μετατρέψει έναν τόπο σε ισχυρό γαστρονομικό brand.  

Η διάλεξη θα προβληθεί ζωντανά από το κανάλι του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στον σύνδεσμο: https://youtube.com/live/ymESZmqKTyI?feature=share

Μετάβαση στο περιεχόμενο