Η Δρ Αθηνά Νέλλα, Επίκουρη Καθηγήτρια του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.), έλαβε το Διδακτορικό της με θέμα τις επιδράσεις της τουριστικής εμπειρίας ειδικών μορφών τουρισμού στο επίπεδο της επωνυμίας (brand level), ως υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (Ι.Κ.Υ.). Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ο.Π.Α.), αριστούχος απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Διοίκηση Υπηρεσιών του Ο.Π.Α., κάτοχος δεύτερου πτυχίου από το Τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος πιστοποιήσεων μεταπτυχιακής επιμόρφωσης στη Διδακτική και στη Συμβουλευτική.
Για τις προπτυχιακές, μεταπτυχιακές και διδακτορικές σπουδές της έχει λάβει σειρά υποτροφιών και διακρίσεων ενώ το 2021 επελέγη ως Υπότροφος του Ιδρύματος Fulbright στο πλαίσιο του προγράμματος SUSI for Administrators in Curriculum Development (California State University).
Παράλληλα με τις ακαδημαϊκές της δραστηριότητες, διαθέτει πολυετή επαγγελματική εμπειρία σε οργανισμούς του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα. Ξεκινώντας την καριέρα της από το μάρκετινγκ χρηματοπιστωτικών, τηλεπικοινωνιακών και ταχυδρομικών υπηρεσιών, συνέχισε στην Procter & Gamble Hellas ως Consumer & Market Knowledge Associate Manager. Μετά από μια πενταετή διαδρομή ως εκπαιδευτικός Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την παράλληλη εκπόνηση του διδακτορικού της, στη συνέχεια εργάστηκε στη Διεύθυνση Προϋπολογισμού του Υπουργείου Παιδείας. Ακολούθως, επελέγη από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής ως Σύμβουλος Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (θέση επιστημονικού προσωπικού κλάδου ΠΕ09-ΠΕ80) για τη Γενική και την Επαγγελματική Εκπαίδευση (2014-2021). Στο Ι.Ε.Π. προήχθη διαδοχικά στις θέσεις Συμβούλου Γ, Β και Α’ ενώ παράλληλα ανέλαβε σημαντικές θέσεις ευθύνης ως Επικεφαλής – Συντονίστρια Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (ΕΠΑ.Λ. και Μαθητείας) και Προϊσταμένη των Επιστημονικών Γραφείων: (i) Διεθνούς & Ευρωπαϊκής Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ii) Διερεύνησης & Αποτίμησης Εκπαιδευτικού Έργου, iii) Προγραμμάτων Σπουδών & Εκπαιδευτικού Υλικού (με αρμοδιότητα το σύνολο της Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης). Ακόμη, διετέλεσε Επιστημονικά Υπεύθυνη και μέλος Ομάδων Έργου σε Πράξεις ΕΣΠΑ 2007-2013 & 2014-2020 αλλά και Τακτικό Μέλος Επιτροπών με έργο κρίσιμο για την εκπαίδευση.
Από το 2021 ως το 2024 συνέχισε την επαγγελματική της διαδρομή στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, υπηρετώντας στη Διεύθυνση Δημοσίων Σχέσεων και το Γραφείο Ε.Ο.Τ. Ηνωμένου Βασιλείου & Ιρλανδίας. Κατά τη διάρκεια της θητείας της στον Ε.Ο.Τ., εκπροσώπησε τον οργανισμό σε σημαντικές διεθνείς εκθέσεις τουρισμού σε Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Η.Α.Ε., Πολωνία, Ιρλανδία και Σερβία.
Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιστρέφονται γύρω από θέματα μάρκετινγκ τουριστικών υπηρεσιών και μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών, μάρκετινγκ δημόσιου τομέα, καταναλωτικής και τουριστικής συμπεριφοράς.
Διαθέτει πολυετή αυτοδύναμη διδακτική εμπειρία τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο στα γνωστικά αντικείμενα του μάρκετινγκ, της επικοινωνίας και της διοίκησης, στο Ε.Α.Π. αλλά και σε λοιπά Α.Ε.Ι. (Πανεπιστήμια Πατρών, Αιγαίου, ΠΑ.Δ.Α., ΔΙ.ΠΑ.Ε.). Μεταξύ των μαθημάτων που έχει διδάξει είναι τα εξής: Τουριστικό Μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ, Συμπεριφορά Καταναλωτή, Βιομηχανικό Μάρκετινγκ, Επικοινωνία και Διαχείριση Κρίσεων, Οργάνωση και Διοίκηση Πωλήσεων, Μάρκετινγκ και Οικονομική Αποτίμηση του Σχεδίου, Μάρκετινγκ & Επικοινωνία Εκπαιδευτικών Μονάδων, Επικοινωνία & Κοινωνικά Μέσα, Μάρκετινγκ Οίνων & Ποτών, Οινοτουριστικό Μάνατζμεντ, Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων, Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων και Ηγεσία. Στο Ε.Α.Π. έχει διδάξει σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο και ειδικότερα στις Θ.Ε. Τουριστικού Μάρκετινγκ ΔΙΤ53 & ΔΤΕ61, Επικοινωνίας και Διαχείρισης Κρίσεων ΔΙΤ62 και Μάρκετινγκ Δημόσιου Τομέα ΔΜΔ65. Είναι Συντονίστρια της Θ.Ε. ΔΙΤ53. Τέλος, διαθέτει διδακτική εμπειρία ως εισηγήτρια σε επιμορφωτικά προγράμματα των ΙΝ.ΕΠ.-ΕΚΔΔΑ, Ι.Ε.Π., ΚΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. Ε.Α.Π. κ.ά..
Η τρέχουσα ερευνητική της δραστηριότητα επικεντρώνεται στο μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών, στις έννοιες της προσωπικότητας και αξίας της επωνυμίας (brand personality, brand equity), στο influencer marketing, στο μάρκετινγκ δημόσιου τομέα, και στις επιδράσεις της τεχνητής νοημοσύνης σε λειτουργίες και κρίσιμες μεταβλητές μάρκετινγκ. Είναι μέλος της European Marketing Academy (EMAC) και της Association for Netnographic Research.