elen
elen

Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης Διεθνούς Γλώσσας – ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Ε.Α.Π. > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ > Μεταπτυχιακά > Εξαμηνιαία > Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ) > Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης Διεθνούς Γλώσσας – ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

ΑΓΓ11: Εισαγωγή στο Π.Μ.Σ. και Μέθοδος Διδασκαλίας Δεξιοτήτων για την Κατανόηση και Παραγωγή του Προφορικού Λόγου στην Αγγλική Γλώσσα

Κωδικός Θ.Ε.: ΑΓΓ11
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 15
Τύπος της Θ.Ε.: Υποχρεωτική
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Πρώτο (1ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Περίγραμμα Θ.Ε.

Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Στόχος της ΘΕ είναι να εισαγάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες και προβληματισμούς της διδακτικής της αγγλικής ως δεύτερης, ξένης και διεθνούς γλώσσας και, στη συνέχεια, να τους παράσχει επαρκείς γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με τη διδασκαλία της κατανόησης και παραγωγής του προφορικού λόγου.

Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:

  • Εισαγωγή στις βασικές παραμέτρους της διδασκαλίας της Αγγλικής ως δεύτερης/ξένης/διεθνούς γλώσσας.
  • Διδασκαλία των δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής του προφορικού λόγου στην Αγγλική ως δεύτερη/ξένη/διεθνή γλώσσα – θεωρία και πράξη.

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε. οι φοιτήτριες/φοιτητές αναμένεται να:

  • κατέχουν μια πρακτική γνώση των βασικών στοιχείων της διδασκαλίας της ξένης γλώσσας, με έμφαση στην Αγγλική ως δεύτερη, ξένη και διεθνή γλώσσα
  • να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τις διεργασίες που εμπεριέχονται στην παραγωγή και την κατανόηση του προφορικού λόγου
  • να έχουν επίγνωση των εξελισσόμενων μεθοδολογικών προσεγγίσεων στη διδακτική του προφορικού λόγου
  • να έχουν κατανοήσει την έννοια της επικοινωνιακής προσέγγισης στη διδασκαλία της κατανόησης και της παραγωγής του προφορικού λόγου στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Αγγλικής ως δεύτερης, ξένης και διεθνούς γλώσσας
  • να σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να αξιολογούν πρωτότυπα μαθήματα που ενσωματώνουν την επικοινωνιακή διδακτική της κατανόησης και της παραγωγής του προφορικού λόγου με την κατάλληλη θεωρητική υποστήριξη
  • να προσαρμόζουν και να αξιολογούν διδακτικό υλικό για τη διδασκαλία της κατανόησης και της παραγωγής του προφορικού λόγου με βάση το επίπεδο και τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών τους
  • να έχουν αναπτύξει την ικανότητα του αναστοχασμού σε σχέση με τις διδακτικές πρακτικές και τη διδακτική μεθοδολογία τους γενικότερα
  • να έχουν μία καταρχήν επίγνωση των διαφορετικών λειτουργιών της διδακτικής, της εκμάθησης, της αξιολόγησης και της εξέτασης της ξένης γλώσσας
  • να έχουν κατανοήσει, μέσα από τη μελέτη της βιβλιογραφίας και την προετοιμασία και εκπόνηση των γραπτών εργασιών τους, τις βασικές αρχές της ακαδημαϊκής έρευνας και μελέτης, καθώς και του ακαδημαϊκού γραπτού λόγου.

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου και Τελική Γραπτή Εργασία. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι΄αυτή τη Θ.Ε..

ΑΓΓ12: Μέθοδος Διδασκαλίας Δεξιοτήτων για την Κατανόηση και Παραγωγή του Γραπτού Λόγου στην Αγγλική Γλώσσα

Κωδικός Θ.Ε.: ΑΓΓ12
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 15
Τύπος της Θ.Ε.: Υποχρεωτική
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Πρώτο (1ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Περίγραμμα Θ.Ε.

Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Στόχος της ΘΕ είναι να παράσχει επαρκείς γνώσεις και δεξιότητες σχετικά με τη διδασκαλία της κατανόησης και παραγωγής του γραπτού λόγου.

Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:

  • Διδασκαλία των δεξιοτήτων κατανόησης και παραγωγής του γραπτού λόγου στην Αγγλική ως δεύτερη/ξένη/διεθνή γλώσσα – θεωρία και πράξη.

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε. η φοιτήτρια/ο φοιτητής αναμένεται να:

  • να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν τις διεργασίες που εμπεριέχονται στην παραγωγή και την κατανόηση του γραπτού λόγου.
  • να έχουν επίγνωση των εξελισσόμενων μεθοδολογικών προσεγγίσεων στη διδακτική του γραπτού λόγου.
  • να έχουν κατανοήσει την έννοια της επικοινωνιακής προσέγγισης στη διδασκαλία της κατανόησης και της παραγωγής του γραπτού λόγου στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Αγγλικής ως δεύτερης, ξένης και διεθνούς γλώσσας.
  • να σχεδιάζουν, να εφαρμόζουν και να αξιολογούν πρωτότυπα μαθήματα που ενσωματώνουν την επικοινωνιακή διδακτική της κατανόησης και της παραγωγής του γραπτού λόγου με την κατάλληλη θεωρητική υποστήριξη.
  • να προσαρμόζουν και να αξιολογούν διδακτικό υλικό για τη διδασκαλία της κατανόησης και της παραγωγής του γραπτού λόγου με βάση το επίπεδο και τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών τους.
  • να έχουν αναπτύξει την ικανότητα του αναστοχασμού σε σχέση με τις διδακτικές πρακτικές και τη διδακτική μεθοδολογία τους γενικότερα.
  • να έχουν μία καταρχήν επίγνωση των διαφορετικών λειτουργιών της διδακτικής, της εκμάθησης, της αξιολόγησης και της εξέτασης της ξένης γλώσσας.
  • να έχουν κατανοήσει, μέσα από τη μελέτη της βιβλιογραφίας και την προετοιμασία και εκπόνηση των γραπτών εργασιών τους, τις βασικές αρχές της ακαδημαϊκής έρευνας και μελέτης και του ακαδημαϊκού γραπτού λόγου.

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου και Τελική Γραπτή Εργασία. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι΄αυτή τη Θ.Ε..

 

ΑΓΓ21: Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αξιολόγηση Προγραμμάτων Σπουδών και Διδακτικών Εγχειριδίων στη Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας

Κωδικός Θ.Ε.: ΑΓΓ21
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 15
Τύπος της Θ.Ε.: Υποχρεωτική
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Περίγραμμα Θ.Ε.

Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.: Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Στόχος της ΘΕ είναι η σε βάθος κατανόηση των αρχών που διέπουν τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση κατάλληλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων σπουδών και διδακτικού υλικού για τη διδασκαλία και εκμάθηση της Αγγλικής ως δεύτερης, ξένης και διεθνούς γλώσσας

  • Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών. Ιστορική αναδρομή και ορισμός εννοιών. Στάδια και προβλήματα.
  • Ενσωμάτωση της θεωρίας στην πρακτική της τάξης. Ανάλυση αναλυτικών προγραμμάτων, ανάλυση αναγκών, αξιολόγηση διδακτικού εγχειριδίου, σχεδιασμός υλικού σύμφωνα με το πρόγραμμα σπουδών και τις ανάγκες των μαθητών.

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε. οι φοιτήτριες/φοιτητές αναμένεται να:

  • περιγράφουν τα υπάρχοντα αναλυτικά προγράμματα/ syllabi, τα μαθήματα, να αναγνωρίζουν τα κύρια χαρακτηριστικά τους, να υπογραμμίζουν τη σημασία των αρχών που τα διέπουν και να αναπτύσσουν κριτήρια για την αξιολόγηση τους.
  • σχεδιάζουν/προσαρμόζουν/αναθεωρούν τις διδασκαλίες για διάφορα εκπαιδευτικά πλαίσια στη βάση των αναγκών των φοιτητών και τα χαρακτηριστικά των διδακτικών τους πλαισίων.
  • αναδεικνύουν μια λειτουργική γνώση της εξέλιξης του αναλυτικού προγράμματος της αγγλικής ως δεύτερης/ξένης/διεθνούς γλώσσας και του σχεδιασμού μαθήματος και των παραγόντων που τα επηρεάζουν.
  • αναγνωρίζουν ένα συνεκτικό, επικοινωνιακό αναλυτικό πρόγραμμα/syllabus,
  • εκτιμούν τη σημαντικότητα του εκπαιδευτικού πλαισίου και των παραγόντων στη διαχείριση αλλαγής του αναλυτικού προγράμματος.
  • αναδεικνύουν μια λειτουργική γνώση της σημαντικότητας της αξιολόγησης για την ανάπτυξη του αναλυτικού προγράμματος και της παρουσίασης αλλαγής/καινοτομίας του αναλυτικού προγράμματος.
  • συζητούν την ανάπτυξη των δεξιοτήτων για την αξιολόγηση του αναλυτικού προγράμματος και των υλικών.
  • απεικονίζουν μια κατανόηση του ρόλου του εκπαιδευτικού στη διαδικασία του αναλυτικού προγράμματος/σχεδιασμού μαθήματος.
  • αναγνωρίζουν την ανάγκη για την ανάπτυξη μια κριτικής στάσης απέναντι στα υπάρχοντα προκαθορισμένα αναλυτικά προγράμματα και τις προσπάθειες για καινοτομία.
  • να έχουν κατανοήσει, μέσα από τη περαιτέρω μελέτη της βιβλιογραφίας και την προετοιμασία και εκπόνηση των γραπτών εργασιών τους, τις βασικές αρχές της ακαδημαϊκής έρευνας και μελέτης και του ακαδημαϊκού γραπτού λόγου.

 

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου και Τελική Γραπτή Εργασία. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι΄αυτή τη Θ.Ε..

 

ΑΓΓ22: Η Αξιολόγηση στην Εκμάθηση της Γλώσσας

Κωδικός Θ.Ε.: ΑΓΓ22
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 15
Τύπος της Θ.Ε.: Επιλογής
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ) και Τρίτο (3ο ) στην Α΄ Διάρθρωση
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ), Τρίτο (3ο ) & Τέταρτο (4ο ) στην Β΄ Διάρθρωση
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Περίγραμμα Θ.Ε.

Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Η ΘΕ εστιάζει στην καταγραφή των αρχών της αξιολόγησης της γλωσσομάθειας, με αναφορά σε διαφορετικές μεθόδους και τεχνικές και στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών αγγλικής ως προς τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση εργαλείων και εφαρμογών για όλες τις ανάγκες και πλευρές της αξιολόγησης της γλωσσομάθειας των μαθητών τους.

  • Αρχές και στοχοθεσία της αξιολόγησης της αγγλικής γλώσσας.
  • Τυπολογία και τεχνικές ελέγχου της γλώσσας: διαγνωστική αξιολόγηση, διαμορφωτικού τύπου αξιολόγηση και τελική αξιολόγηση επίτευξης.
  • Χαρακτηριστικά της κατασκευής δοκιμασιών για τις δεξιότητες κατανόησης και παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου: εγκυρότητα, αξιοπιστία, αντικειμενικότητα.
  • Εναλλακτικές τεχνικές αξιολόγησης (αυθεντικού τύπου αξιολόγηση, συνεχής αξιολόγηση): κατασκευή εργαλείων εναλλακτικής αξιολόγησης για δεξιότητες κατανόησης και παραγωγής προφορικού και γραπτού λόγου (πορτφόλιο, παρατήρηση, ημερολόγιο, project, κλίμακες περιγραφικής αξιολόγησης).
  • Συσχέτιση των δοκιμασιών αξιολόγησης με τις αρχές του Κοινού Ευρωπαϊκού Πλαισίου Αναφοράς για τις Γλώσσες (CEFR).

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε. οι φοιτήτριες/φοιτητές αναμένεται να:

  • αναγνωρίζουν και ανακαλούν στην πράξη θεμελιώδεις αρχές και πρακτικές που εμπλέκονται στον τομέα της γλωσσικής δοκιμασίας και αξιολόγησης.
  • διακρίνουν και ερμηνεύουν τις διαφοροποιήσεις μεταξύ τυπικών και άτυπων δοκιμών, καθώς και μεταξύ τεχνικών διαμορφωτικής και τελικής αξιολόγησης.
  • περιγράφουν και ερμηνεύουν την ιστορική εξέλιξη των γλωσσικών δοκιμών από το 1960 και μετά.
  • αναλύουν διεξοδικά τα διάφορα είδη γλωσσικής εξέτασης και συγκρίνουν τη λειτουργία τους.
  • ορίζουν και αποτιμούν τις διάφορες αρχές της γλωσσικής αξιολόγησης,
  • εντοπίζουν τα χαρακτηριστικά των «καλών» γλωσσικών δοκιμασιών.
  • σχεδιάζουν και εφαρμόζουν γλωσσικές δοκιμασίες κατάλληλες για τους μαθητές τους.
  • προσδιορίζουν τις βασικές αρχές και διαδικασίες της εναλλακτικής αξιολόγησης και τις συγκρίνουν με αυτές της τυπικής αξιολόγησης.

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου και Τελική Γραπτή Εργασία. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι΄αυτή τη Θ.Ε..

ΑΓΓ31: Η Χρήση της Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας στη Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας

Κωδικός Θ.Ε.: ΑΓΓ31
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 15
Τύπος της Θ.Ε.: Επιλογής
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ) και Τρίτο (3ο ) στην Α΄ Διάρθρωση
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ), Τρίτο (3ο ) & Τέταρτο (4ο ) στην Β΄ Διάρθρωση
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Περίγραμμα Θ.Ε.

Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Η ΘΕ επικεντρώνει στη σε βάθος και έμπρακτη κατανόηση των διαφορετικών τρόπων με τους οποίους οι τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) μπορούν να συμπράξουν στη διδασκαλία και εκμάθηση της αγγλικής ως δεύτερης, ξένης και διεθνούς γλώσσας.

  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων για την αξιοποίηση των σύγχρονων εφαρμογών των ΤΠΕ ως εργαλείων στην εκμάθηση της Αγγλικής γλώσσας.
  • Συνθετική εφαρμογή γνώσεων, αξιολόγηση λογισμικών και δημιουργία πολυμεσικού οπτικοακουστικού υλικού, σχεδιασμός εκπαιδευτικών σεναρίων, και ανάπτυξη οριζοντίων (δημιουργικότητα, κριτική σκέψη) και στοχαστικών ικανοτήτων των εκπαιδευτικών.
  • Συνδυασμός των ΤΠΕ με σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις και θεωρίες μάθησης/διδασκαλίας των γλωσσών.

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε. οι φοιτήτριες/φοιτητές αναμένεται να:

  • αποδεικνύουν στην πράξη την κατανόηση των τρόπων με τους οποίους η τεχνολογία χρησιμοποιείται για τη διευκόλυνση της εκμάθησης ξένων γλωσσών.
  • περιγράφουν τις διάφορες φάσεις εξέλιξης της εκπαιδευτικής τεχνολογίας στον τομέα της διδασκαλίας και εκμάθησης ξένων γλωσσών.
  • προσδιορίζουν τους τρόπους υπέρβασης των εμποδίων στη χρήση της τεχνολογίας.
  • προσδιορίζουν τρόπους αξιοποίησης πόρων όπως το βίντεο, η αυτο-πρόσβαση (self-access), το διαδίκτυο και τα ψηφιακά εργαλεία δικτύωσης με στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων στη διδακτική της αγγλικής ως δεύτερης, ξένης και διεθνούς γλώσσας.
  • αξιολογούν λογισμικά και μαθησιακές δραστηριότητες που υλοποιούνται με τη βοήθεια των τεχνολογιών και προάγουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας, τη δια βίου μάθηση, την ανάπτυξη της κριτικής ικανότητας του μαθητή, των στρατηγικών μάθησης καθώς και την καλλιέργεια των διαφορετικών μορφών εγγραμματισμού.
  • αποδεικνύουν στην πράξη την κατανόηση των τρόπων με τους οποίους οι υπολογιστές χρησιμοποιούνται στην ξενόγλωσση τάξη και τα διαφορετικά είδη διαθέσιμου λογισμικού που θα μπορούσαν να συμβάλλον στη διδακτική της ξένης γλώσσας.
  • αποδεικνύουν στην πράξη την κατανόηση των τρόπων με τους οποίους το Διαδίκτυο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο στην ξενόγλωσση τάξη.
  • συνδυάζουν περισσότερες από μια εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης και λογισμικά στο πλαίσιο δημιουργίας σχεδίων εργασίας και συνθετικών διαθεματικών εργασιών που ενισχύουν την ικανότητα σύλληψης νοημάτων του μαθητή, την εμπέδωση γνώσεων και τη χρήση της διδαγμένης ύλης σε καινούργιες καταστάσεις.

 

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου και Τελική Γραπτή Εργασία. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι΄αυτή τη Θ.Ε..

 

ΑΓΓ32: Η Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας σε Παιδιά

Κωδικός Θ.Ε.: ΑΓΓ32
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 15
Τύπος της Θ.Ε.: Επιλογής
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ) και Τρίτο (3ο ) στην Α΄ Διάρθρωση
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ), Τρίτο (3ο ) & Τέταρτο (4ο ) στην Β΄ Διάρθρωση
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Περίγραμμα Θ.Ε.

Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Η ΘΕ καλύπτει το πεδίο της διδασκαλίας, μάθησης και αξιολόγησης της γλωσσομάθειας των μαθητών μικρής ηλικίας, με αναφορά στις θεωρίες μάθησης και την απόκτηση της πρώτης και δεύτερης/ξένης γλώσσας.

  • Μάθηση στο κοινωνικό περιβάλλον και μάθηση στο σχολείο.
  • Εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας και ρόλος της στην πρώιμη παιδική ηλικία και την πρωτοβάθμια εκπαίδευση – θεωρητικές προσεγγίσεις και καλές πρακτικές.
  • Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών για τη διδασκαλία της αγγλικής σε παιδιά.
  • Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης στο πλαίσιο της διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας σε παιδιά.
  • Σχεδιασμός, επιλογή και αξιολόγηση διδακτικού υλικού για τη διδασκαλία της αγγλικής σε παιδιά με χρήση ιστοριών, τραγουδιών, θεατρικού παιχνιδιού, ΤΠΕ και έμφαση στη διαφοροποιημένη διδασκαλία, την διαπολιτισμική αντίληψη και την προσέγγιση CLIL.

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε. οι φοιτήτριες/φοιτητές αναμένεται να:

  • αναγνωρίζουν τη σημασία των διαφορετικών πλαισίων στην οποία η διδασκαλία της αγγλικής σε παιδιά λαμβάνει χώρα και να εξετάζουν τις διαφορετικές παραμέτρους σχεδιασμού τους.
  • αναγνωρίζουν τις θεωρίες σκέψης και μάθησης με τη μεγαλύτερη επιρροή, κυρίως στη Δύση (κυρίως το έργο θεωρητικών όπως οι Thorndike, Skinner, Piaget, Vygotsky, Bruner και Gardner), και να επιδεικνύουν μια λειτουργική κατανόηση των επιπτώσεών τους για τη διδασκαλία της αγγλικής σε παιδιά.
  • συσχετίζουν κριτικά τη θεωρία από τα επιστημονικά πεδία «Απόκτηση Γνώσης της Πρώτης Γλώσσας» και «Απόκτηση Γνώσης της Δεύτερης Γλώσσας» με τα δικά τους διδακτικά πλαίσια.
  • αναγνωρίζουν βασικές διδακτικές μεθόδους και πρακτικές που μπορεί να χρησιμοποιεί στην τάξη (TPR, Multiple Intelligences, CLIL, etc).
  • αναγνωρίζουν τους παράγοντες που διευκολύνουν την προφορική ανάπτυξη των παιδιών και να αναδεικνύουν τις δεξιότητες ανάπτυξης κατάλληλων δραστηριοτήτων για τα συγκεκριμένα διδακτικά και μαθησιακά πλαίσια τους.
  • επιδεικνύουν μια λειτουργική κατανόηση της ανάπτυξης της ικανότητας ανάγνωσης και γραφής της πρώτης γλώσσας και να αναγνωρίζουν τις βασικές αρχές της ανάγνωσης και της γραφής στην δεύτερη/ξένη γλώσσα σε σχέση με τη μάθηση των παιδιών.
  • να διαφοροποιούν τις προσεγγίσεις ανάμεσα στους αρχάριους και σε αυτούς που είναι σε ανώτερο επίπεδο και να εφαρμόζουν τις αρχές της διδασκαλίας δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής στην ανάπτυξη κατάλληλων δραστηριοτήτων.
  • αναγνωρίζουν ζητήματα που αφορούν στην αξιολόγηση των μαθητών μικρής ηλικίας στα Αγγλικά.
  • αξιολογούν με βάση συγκεκριμένα κριτήρια το υλικό που σχεδιάζεται για τους μαθητές μικρής ηλικίας.

 

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου και Τελική Γραπτή Εργασία. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι΄αυτή τη Θ.Ε..

ΑΓΓ33: Η Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς

Κωδικός Θ.Ε.: ΑΓΓ33
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 15
Τύπος της Θ.Ε.: Επιλογής
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ) και Τρίτο (3ο ) στην Α΄ Διάρθρωση
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ), Τρίτο (3ο ) & Τέταρτο (4ο ) στην Β΄ Διάρθρωση
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Περίγραμμα Θ.Ε.

Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Στόχος της ΘΕ είναι η σε βάθος ανάλυση των αρχών της διδακτικής της αγγλικής για ειδικούς σκοπούς (ΔΑΕΣ), με αναφορά στην ιστορία της ΔΑΕΣ, την ανάλυση μαθησιακών αναγκών και γλωσσικών κειμένων, τους τρόπους με τους οποίους η ΔΑΕΣ σχετίζεται με την εκπαίδευση ενηλίκων, και τη διδακτική μεθοδολογία, τον σχεδιασμό προγραμμάτων σπουδών και την αξιολόγηση της γλωσσομάθειας σε διαφορετικά περιβάλλοντα ΔΑΕΣ (όπως, για παράδειγμα, τη διδασκαλία της επιχειρηματικής αγγλικής).

Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:

  • Αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων.
  • Ανάλυση αναγκών.
  • Σχεδιασμός, ανάπτυξη και αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών στη διδασκαλία της Αγγλικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούς.
  • Διδακτική μεθοδολογία στη διδασκαλία δεξιοτήτων γραπτού και προφορικού λόγου της Αγγλικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούς.
  • Αξιολόγηση και τεχνικές ελέγχου της Αγγλικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούς.
  • Χρήση, έρευνα και διδακτική της Αγγλικής γλώσσας σε ακαδημαϊκά περιβάλλοντα.
  • Η διάσταση της Αγγλικής ως διεθνούς γλώσσας: προβληματισμοί και ευκαιρίες.
  • Χρήση, έρευνα και διδακτική της Αγγλικής γλώσσας σε εξειδικευμένα εργασιακά περιβάλλοντα.
  • Θεωρία και πρακτική ανάλυσης λόγου – ιστορική αναδρομή και σύγχρονες ερευνητικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις.

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε. οι φοιτήτριες/φοιτητές αναμένεται να:

  • αναπτύξουν μια λειτουργική γνώση των κυριότερων θεμάτων που αφορούν στη διδασκαλία της αγγλικής για ειδικούς σκοπούς.
  • προσδιορίζουν διαφορετικές πτυχές της εξέλιξης της αγγλικής για ειδικούς σκοπούς τόσο σε παγκόσμιο επίπεδο όσο και στην Ελλάδα.
  • αποδεικνύουν γνώση των διαδικασιών και των σύγχρονων τάσεων στη διδασκαλία της αγγλικής για ειδικούς σκοπούς, ακαδημαϊκούς σκοπούς, καθώς επίσης και για την αγγλική για επιχειρήσεις.
  • περιγράφουν τους διαφορετικούς τύπους ανάλυσης αναγκών σε περιβάλλον στη διδασκαλίας της αγγλικής για ειδικούς σκοπούς και να εκτελεί ερευνητικά προγράμματα ανάλυσης αναγκών.
  • διακρίνουν μεταξύ των διαφόρων ειδών ανάλυσης και περιγραφής του γραπτού και προφορικού λόγου (discourse, register, genre analyses).
  • προσδιορίζουν με πρακτικό τρόπο ζητήματα που σχετίζονται με τον σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών σε περιβάλλον διδασκαλίας της αγγλικής για ειδικούς σκοπούς.
  • αποδεικνύουν κριτική κατανόηση των τρεχουσών μεθοδολογιών στη διδασκαλία ενηλίκων και τον παιδαγωγικό ρόλο των εκπαιδευτών ενηλίκων.
  • προσδιορίζουν και εφαρμόζουν τεχνικές αξιολόγησης της γλωσσομάθειας σε περιβάλλον διδασκαλίας της αγγλικής για ειδικούς σκοπούς.

 

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου και Τελική Γραπτή Εργασία. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι΄αυτή τη Θ.Ε..

 

ΑΓΓ34:  Η Επιμόρφωση των Εκπαιδευτών των Καθηγητών της Αγγλικής Γλώσσας

Κωδικός Θ.Ε.: ΑΓΓ34
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 15
Τύπος της Θ.Ε.: Επιλογής
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ) και Τρίτο (3ο ) στην Α΄ Διάρθρωση
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ), Τρίτο (3ο ) & Τέταρτο (4ο ) στην Β΄ Διάρθρωση
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Περίγραμμα Θ.Ε.

Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Η ΘΕ στοχεύει στην ενδελεχή ενημέρωση σε θέματα που σχετίζονται με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών της αγγλικής ως δεύτερης, ξένης και διεθνούς γλώσσας, με ιδιαίτερη έμφαση στις μεθόδους και τις πρακτικές επιμόρφωσης, στον σχεδιασμό κατάλληλων επιμορφωτικών προγραμμάτων με βάση τις αρχές μάθησης των ενηλίκων, και στα μοντέλα παρατήρησης, εποπτείας και αξιολόγησης των εκπαιδευτικών.

  • Χαρακτηριστικά του αποτελεσματικού καθηγητή/εκπαιδευτή/επιμορφωτή και συνάφεια τους με το επιμορφωτικό περιβάλλον.
  • Επαγγελματική, προσωπική και γλωσσική ανάπτυξη των καθηγητών Αγγλικής.
  • Μοντέλα επαγγελματικής επιμόρφωσης και κατάρτισης με έμφαση στο αναστοχαστικό μοντέλο.
  • Ο ρόλος της θεωρίας στην επιμόρφωση των καθηγητών.
  • Σχεδιασμός επιμορφωτικών προγραμμάτων με βάση τις αρχές μάθησης των ενηλίκων.
  • Αποτελεσματικοί τρόποι παρουσίασης στα επιμορφωτικά προγράμματα.
  • Το περιεχόμενο και η διαδικασία των επιμορφωτικών προγραμμάτων.
  • Παρατήρηση, εποπτεία και αξιολόγηση καθηγητών.
  • Η επιμόρφωση των καθηγητών Αγγλικής ως διεθνούς γλώσσας.

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε. η φοιτήτρια/ο φοιτητής αναμένεται να:

  • Κατανοήσουν τη σημασία της δια βίου επιμόρφωσης σε θέματα διδακτικής, μεθοδολογίας και μάθησης,
  • Συνειδητοποιήσουν τη διαφορά ανάμεσα στην κατάρτιση σε διδακτικές τεχνικές και στην εκπαίδευση που στοχεύει στην συνεχή επαγγελματική ανάπτυξη των καθηγητών με στόχο την αυτοπραγμάτωσή τους,
  • Συνειδητοποιήσουν τη σημασία της «ερευνητικής προσέγγισης» των διδακτικών προβλημάτων που ανακύπτουν στην τάξη και της αντιμετώπισής τους ως προβλήματα προς λύση,
  • Ενημερωθούν για τα διάφορα μοντέλα επιμόρφωσης,
  • Εξετάσουν τη σπουδαιότητα της έμφασης στην διαδικασία της μάθησης,
  • Εμπλακούν σε διαδικασίες αναστοχασμού,
  • Σχεδιάζουν και αξιολογούν αποτελεσματικών προγραμμάτων επιμόρφωσης.

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου και Τελική Γραπτή Εργασία. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι΄αυτή τη Θ.Ε..

ΑΓΓ35: Διαπολιτισμικές Προσεγγίσεις στη Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας

Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 15
Τύπος της Θ.Ε.: Επιλογής
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ) και Τρίτο (3ο ) στην Α΄ Διάρθρωση
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ), Τρίτο (3ο ) & Τέταρτο (4ο ) στην Β΄ Διάρθρωση
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Περίγραμμα Θ.Ε.

Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Η ΘΕ αποσκοπεί στη σε βάθος παρουσίαση των αρχών που διέπουν τις διαπολιτισμικές προσεγγίσεις στην επικοινωνία, τη διδασκαλία, τον σχεδιασμό και αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών και την αξιολόγηση της αγγλικής ως ξένης και διεθνούς γλώσσας.

  • Πολιτισμός, πολυπολιτισμικότητα και διαπολιτισμικότητα: θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις.
  • Διαπολιτισμική επικοινωνία: ανθρωπολογικές, ψυχολογικές, κοινωνιολογικές, γλωσσολογικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις και πρακτικές.
  • Αγγλική γλώσσα και παγκοσμιοποίηση: η διαπολιτισμικότητα στη διδασκαλία/εκμάθηση της αγγλικής ως ξένης/διεθνούς γλώσσας.
  • Διαπολιτισμικές προσεγγίσεις στον σχεδιασμό, στην υλοποίηση και στην αξιολόγηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την αγγλική ως ξένη/διεθνή γλώσσα.
  • Αξιολόγηση και τεχνικές ελέγχου της Αγγλικής γλώσσας: η διαπολιτισμική διάσταση.
  • Ο ρόλος των ΤΠΕ στην ανάπτυξη διαπολιτισμικών ικανοτήτων επικοινωνίας.

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε. οι φοιτήτριες/φοιτητές αναμένεται να:

  • χρησιμοποιούν βασική ορολογία (όπως «κουλτούρα», «επικοινωνία» και «πολιτισμική μάθηση») προκειμένου να οριοθετεί το πεδίο της διδασκαλίας της αγγλικής ως χώρος διαπολιτισμικής πρακτικής και ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.
  • κατανοούν την πολυπλοκότητα της αγγλικής γλώσσας μέσα από την ύπαρξη των διαφόρων ποικιλιών της ανά τον κόσμο, τις λειτουργίες της συγκεκριμένης γλώσσας σε διαφορετικές κοινωνίες, καθώς και τον ρόλο της ως διεθνούς γλώσσας (παγκοσμιοποίηση και μετα-αποικιοκρατία).
  • κατανοούν τα χαρακτηριστικά της χρήσης της αγγλικής γλώσσας ως μέσο διαπολιτισμικής επικοινωνίας.
  • προβληματίζονται σχετικά με τον πλέον κατάλληλο και αποτελεσματικό τρόπο διδασκαλίας της αγγλικής σε ομιλητές άλλων γλωσσών σε διαφορετικά πλαίσια, με στόχο όχι μόνο την ανάπτυξη πολιτισμικής κατανόησης αλλά και την διαπολιτισμική προσέγγιση των εκπαιδευομένων.
  • αντιλαμβάνονται με απτό τρόπο την κατασκευή του διαπολιτισμικού κενού ως πεδίο ανάπτυξης της διαπολιτισμικής και πολυπολιτισμικής ευαισθητοποίησης των μαθητών και των διδασκόντων σε πολυπολιτισμικά σχολεία στην Ελλάδα.
  • αντιλαμβάνονται τις δυνατότητες των νεότερων τεχνολογιών για την ανάπτυξη της διαπολιτισμικής συνειδητοποίησης μέσα από τη διδασκαλία της αγγλικής.

 

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου και Τελική Γραπτή Εργασία. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι΄αυτή τη Θ.Ε..

ΑΓΓ36: Μαθησιακές δυσκολίες στη Διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας

Κωδικός Θ.Ε.: ΑΓΓ36
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 15
Τύπος της Θ.Ε.: Επιλογής
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ) και Τρίτο (3ο ) στην Α΄ Διάρθρωση
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ), Τρίτο (3ο ) & Τέταρτο (4ο ) στην Β΄ Διάρθρωση
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Περίγραμμα Θ.Ε.

Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Στόχος της ΘΕ είναι να εξοικειώσει τους φοιτητές με τις αδυναμίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες κατά τη διδασκαλία της αγγλικής ως δεύτερης, ξένης και διεθνούς γλώσσας και, στη συνέχεια, να τους ενδυναμώσει διδακτικά ώστε να τους υποστηρίζουν στην διδασκαλία της ανάγνωσης (αποκωδικοποίηση, ευχέρεια και κατανόηση) και της γραφής (ορθογραφία και παραγωγή γραπτού λόγου) βάσει των σύγχρονων και αποτελεσματικών διδακτικών πρακτικών.

Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:

  • Εισαγωγή στα βασικά χαρακτηριστικά των δυσκολιών μάθησης στην ανάγνωση και τη γραφή της Αγγλικής ως δεύτερης/ξένης/διεθνούς γλώσσας.
  • Διδασκαλία των δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής στην Αγγλική ως δεύτερη/ξένη/διεθνή γλώσσα.

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε. οι φοιτήτριες/φοιτητές αναμένεται να:

  • να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν και να αξιολογούν τις αδυναμίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες στην ανάγνωση, και συγκεκριμένα στην αποκωδικοποίηση, την ευχέρεια και την κατανόηση.
  • να είναι σε θέση να αναγνωρίζουν και να αξιολογούν τις αδυναμίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες στην γραφή, και συγκεκριμένα στην ορθογραφία και στην γραπτή έκφραση.
  • να έχουν κατανοήσει το περιεχόμενο και τον τρόπο εφαρμογής των αποτελεσματικών πρακτικών που συμβάλουν στην ενίσχυση των δεξιοτήτων ανάγνωσης στην Αγγλική ως δεύτερη, ξένη και διεθνή γλώσσα.
  • να έχουν κατανοήσει το περιεχόμενο και τον τρόπο εφαρμογής των αποτελεσματικών πρακτικών που συμβάλουν στην ενίσχυση των δεξιοτήτων γραφής στην Αγγλική ως δεύτερη, ξένη και διεθνή γλώσσα.
  • να είναι σε θέση να σχεδιάζουν δραστηριότητες αξιολόγησης της επίδοσης στην ανάγνωση και στη γραφή.
  • να είναι σε θέση να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν πρωτότυπα μαθήματα που ενισχύουν την επίδοση των παιδιών στην ανάγνωση και τη γραφή.
  • να είναι σε θέση να ενσωματώνουν στο μάθημά τους και στις δραστηριότητες που σχεδιάζουν τις αποτελεσματικές διδακτικές προσεγγίσεις που συμβάλουν στην αποτελεσματική εφαρμογή του μαθήματος.
  • να είναι σε θέση να προσαρμόζουν και να αξιολογούν διδακτικό υλικό για τη διδασκαλία της ανάγνωσης και της γραφής με βάση το επίπεδο και τις μαθησιακές ανάγκες των μαθητών τους.

 

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου και Τελική Γραπτή Εργασία. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι΄αυτή τη Θ.Ε..

ΑΓΓ41: Ερευνητικές Μέθοδοι σε περιβάλλον Διδασκαλίας της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας

Κωδικός Θ.Ε.: ΑΓΓ41
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 15
Τύπος της Θ.Ε.: Υποχρεωτική για την Α’ Διάρθρωση/Επιλογής για τη Β’ Διάρθρωση
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Τρίτο (3ο ) στην Α΄ Διάρθρωση
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο ), Τρίτο (3ο ) & Τέταρτο (4ο ) στην Β΄ Διάρθρωση
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Περίγραμμα Θ.Ε.

Γενική περιγραφή της Θ.Ε.: Η ενότητα αποσκοπεί στην εισαγωγή των μεταπτυχιακών φοιτητών στους διαφορετικούς ποιοτικούς και ποσοτικούς τύπους εκπαιδευτικής έρευνας, μεθόδων και διαδικασιών και να τους βοηθήσει να σχεδιάσουν, να εφαρμόσουν, να αναλύσουν και να παρουσιάσουν ένα ερευνητικό πρόγραμμα και τα ευρήματά του που θα είναι συναφή με τους ακαδημαϊκούς τους σκοπούς και ανάγκες.

Γνωστικά Αντικείμενα της Θ.Ε.:

  • Είδη και διαδικασία της έρευνας.
  • Ποσοτικές και ποιοτικές μέθοδοι έρευνας.
  • Σχεδιασμός και διεξαγωγή της έρευνας.
  • Ανάλυση και παρουσίαση ερευνητικών ευρημάτων και δεδομένων.

Μαθησιακά Αποτελέσματα: Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε. οι φοιτήτριες/φοιτητές αναμένεται να:

  • προσδιορίζουν τους διαφορετικούς τύπους και διαδικασίες έρευνας για την εκπαιδευτική δράση.
  • επιδεικνύουν την ικανότητα να χειρίζονται διαφορετικές μεθόδους ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας.
  • σχεδιάζουν ερευνητικά σχέδια εκπαιδευτικής δράσης που σχετίζονται με τους σκοπούς και τις ανάγκες τους.
  • να διαχειρίζονται την έρευνα εκπαιδευτικής δράσης.
  • αναλύουν τα ευρήματα της έρευνας χρησιμοποιώντας κατάλληλα και συναφή εργαλεία.
  • να παρουσιάζουν τα ευρήματα και τα δεδομένα της έρευνας που είναι κατάλληλα για το συγκεκριμένο ακαδημαϊκό πλαίσιο.

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου και Τελική Γραπτή Εργασία. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι΄αυτή τη Θ.Ε..

ΑΓΓ ΔΕ: Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία

Κωδικός Θ.Ε.: ΑΓΓ ΔΕ
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 30
Τύπος της Θ.Ε.: Υποχρεωτική στην Α’ Διάρθρωση
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Τέταρτο (4ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Περίγραμμα Θ.Ε.

Κωδικός Θ.Ε.: ΑΓΓ ΔΕ
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 30
Τύπος της Θ.Ε.: Υποχρεωτική στην Α’ Διάρθρωση
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Τέταρτο (4ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική

Γενική περιγραφή της Θ.Ε.:

Πρόκειται μια γραπτή εργασία έκτασης έως 15.000 λέξεων, η οποία εστιάζει σε συγκεκριμένα ερευνητικά ζητήματα που εμπίπτουν στον χώρο της διδακτικής της αγγλικής ξένης/διεθνούς γλώσσας.

Γενικός Κανονισμός Εκπόνησης Μεταπτυχιακών Διπλωματικών Εργασιών σε ΠΜΣ με Θ.Ε. εξαμηνιαίας διάρκειας

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις Προδιαγραφές – Χρήσιμο Υλικό για συγγραφή Μεταπτυχιακών Διπλωματικών Εργασιών και ανάρτηση Διπλωματικής Εργασίας στο Αποθετήριο του ΕΑΠ, μπορείτε να μεταβείτε στον Ψηφιακό Χώρο Εκπαίδευσης http://courses.eap.gr και δη στην ενότητα Πρόγραμμα Σπουδών.

Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Με την ολοκλήρωση της Θ.Ε. η φοιτήτρια/ο φοιτητής αναμένεται να:

  • προσδιορίζουν τους διαφορετικούς τύπους και διαδικασίες έρευνας για την εκπαιδευτική δράση
  • επιδεικνύουν την ικανότητα να χειρίζονται διαφορετικές μεθόδους ποσοτικής και ποιοτικής έρευνας
  • σχεδιάζουν ερευνητικά σχέδια εκπαιδευτικής δράσης που σχετίζονται με τους σκοπούς και τις ανάγκες τους
  • να διαχειρίζονται την έρευνα εκπαιδευτικής δράσης
  • αναλύουν τα ευρήματα της έρευνας χρησιμοποιώντας κατάλληλα και συναφή εργαλεία
  • να παρουσιάζουν τα ευρήματα και τα δεδομένα της έρευνας που είναι κατάλληλα για το συγκεκριμένο ακαδημαϊκό πλαίσιο

Αξιολόγηση: Η διπλωματική εργασία θεωρείται επιτυχημένη, αν αξιολογηθεί με τον βαθμό πέντε (5).

Προαπαιτούμενα: Η προφορική υποστήριξη της Διπλωματικής Εργασίας προϋποθέτει την επιτυχή ολοκλήρωση όλων των Θεματικών Ενοτήτων του Προγράμματος.

Θεματικές Ενότητες

Υποβολή αιτήσεων

Κάνε εδώ την αίτησή σου για όποιο πρόγραμμα σε ενδιαφέρει!


Κάνε αίτηση
Μετάβαση στο περιεχόμενο