elen

Περισσότερα...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
Τμήμα Εγκαταστάσεων και Εκτέλεσης Έργων
Εκπροσώπηση Φοιτητών/τριων
Σύλλογος Συμβασιούχων Εργαζομένων ΕΑΠ
Φοιτητικές
Erasmus
Προκηρύξεις μελών ΔΕΠ και μελών ΣΕΠ
Τρέχουσες
Ακαδημαϊκές
Ανακοινώσεις
Τμήμα Προσωπικού
Ανακοινώσεις προς τα μέλη ΔΕΠ
elen

Περισσότερα...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
Τμήμα Εγκαταστάσεων και Εκτέλεσης Έργων
Εκπροσώπηση Φοιτητών/τριων
Σύλλογος Συμβασιούχων Εργαζομένων ΕΑΠ
Φοιτητικές
Erasmus
Προκηρύξεις μελών ΔΕΠ και μελών ΣΕΠ
Τρέχουσες
Ακαδημαϊκές
Ανακοινώσεις
Τμήμα Προσωπικού
Ανακοινώσεις προς τα μέλη ΔΕΠ

Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)

Ε.Α.Π. > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ > Μεταπτυχιακά > Εξαμηνιαία > Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης Διεθνούς Γλώσσας (ΑΓΓ)
Σκοπός - Περιγραφή
Μαθησιακά αποτελέσματα
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Διάρθρωση
Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Οικονομική Συμμετοχή
Επικοινωνία

Ο κύριος σκοπός του Π.Μ.Σ. είναι η παροχή εξειδικευμένων γνώσεων στους πτυχιούχους στο γνωστικό αντικείμενο «Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας», σύμφωνα με τις απαιτήσεις της επιστήμης και τις σύγχρονες ανάγκες της αγοράς εργασίας στην Ελλάδα και διεθνώς. Η γλώσσα διδασκαλίας του Π.Μ.Σ. είναι η Αγγλική.

Στόχος

Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) «Η Διδασκαλία της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας» (ΑΓΓ) αφορά στη μεταπτυχιακή ειδίκευση όσων διδάσκουν ή πρόκειται να διδάξουν την Αγγλική ως ξένη γλώσσα και, επιπρόσθετα, αναφέρεται στην αναδυόμενη διάσταση της Αγγλικής ως διεθνούς γλώσσας επικοινωνίας. Πιο συγκεκριμένα, το ΠΜΣ ΑΓΓ καλύπτει όλες τις διαστάσεις της διδασκαλίας της Αγγλικής, από τη διδακτική της κατανόησης και της παραγωγής του προφορικού και του γραπτού λόγου, τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη και αξιολόγηση προγραμμάτων σπουδών και διδακτικών εγχειριδίων, την αξιολόγηση της γλωσσομάθειας, την ενσωμάτωση της εκπαιδευτικής τεχνολογίας, την ενσωμάτωση διαπολιτισμικών προσεγγίσεων στη διδασκαλία, τη διδασκαλία της Αγγλικής σε παιδιά και ενήλικες, την επιμόρφωση των εκπαιδευτών, έως την αντιμετώπιση μαθησιακών δυσκολιών. Η εξ αποστάσεως μεθοδολογία που υιοθετεί το ΠΜΣ ΑΓΓ, σε συνάρτηση με την υποστήριξη που παρέχεται από τους συμβούλους-καθηγητές, οι οποίοι λειτουργούν ως μέντορες, παρέχουν τη δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να παρακολουθούν το πρόγραμμα σπουδών χωρίς να εγκαταλείπουν τις τάξεις και τους μαθητές τους, μέσα από καινοτόμες δραστηριότητες που ωθούν τον εκπαιδευτικό να εφαρμόσει όσα διαβάζει στην πράξη, να σχεδιάσει, να διδάξει και αξιολογήσει μαθήματα, να πειραματιστεί και να κατανοήσει σε βάθος την εκπαίδευση σε όλη την πολυπλοκότητά της.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 2023

Με την ολοκλήρωση του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών οι φοιτήτριες και οι φοιτητές αναμένεται να είναι σε θέση:

  • Να ερμηνεύουν, να διεξάγουν και να παρουσιάζουν ερευνητικές μελέτες, συναφείς με το αντικείμενο.
  • Να κατανοούν και να επιδεικνύουν εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες ως προς τη διδακτική της αγγλικής γλώσσας και των στοιχείων της. Όσον αφορά στη διδακτική της γλώσσας, να εξετάζουν, να επιλέγουν και να χρησιμοποιούν κατάλληλες μεθόδους για την αποτελεσματική εκμάθηση του συνόλου των γλωσσικών δεξιοτήτων (παραγωγή και κατανόηση του γραπτού και προφορικού λόγου) ενώ για τη διδασκαλία των στοιχείων της αγγλικής γλώσσας (πολιτισμός/κουλτούρα, γραμματική, λεξιλόγιο, προφορά), να εξετάζουν, να αξιολογούν και να παράγουν κατάλληλο υλικό.
  • Να εξετάζουν με κριτική διάθεση έρευνες σχετικές με την κατάκτηση και διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας, με απώτερο σκοπό να τις προσαρμόζουν και να τις εφαρμόζουν στην τάξη τους.
  • Να σχεδιάζουν, να αναπτύσσουν και να αξιολογούν Προγράμματα Σπουδών και διδακτικό υλικό για τη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας.
  • Να παράγουν, να αναλύουν και να ερμηνεύουν εργαλεία μέτρησης για τη γλωσσική ικανότητα των μαθητών τους στην αγγλική γλώσσα.
  • Να εντοπίζουν και να επιλέγουν κατάλληλο διδακτικό υλικό με σκοπό την ενδελεχή ενσωμάτωση των Νέων Τεχνολογιών στη διδακτική τους πρακτική προς όφελος των μαθητών τους.
  • Να κατανοούν και να εφαρμόζουν στην πράξη τις αρχές της διδακτικής της Αγγλικής γλώσσας για ειδικούς σκοπούς
  • Να αναγνωρίζουν και να εφαρμόζουν διαπολιτισμικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας.
  • Να αναγνωρίζουν, να σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν πάνω σε βασικές αρχές προγράμματα για την επαγγελματική ανάπτυξη των δασκάλων/καθηγητών της αγγλικής γλώσσας.

Ταξινόμηση σύμφωνα με τον κώδικα ISCED-2013 της Unesco

  • Mε βάση τον τομέαε κπαίδευσης: 0114-Teacher training with subject specialization
  • Mε βάση το επίπεδο σπουδών: 7

Χαρακτηρισμός Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών

Master of Education, M.Ed.

Πιστωτικές μονάδες ECTS Προγράμματος Σπουδών

Το σύνολο των πιστωτικών μονάδων (ECTS) που απαιτούνται για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Μ.Δ.Ε.) είναι 120 ECTS.

Διάρκεια φοίτησης

Η ελάχιστη χρονική διάρκεια για την ολοκλήρωση του προγράμματος είναι δύο (2) έτη, ήτοι τέσσερα (4) εξάμηνα.

Γλώσσα διδασκαλίας

Η γλώσσα διδασκαλίας του Π.Μ.Σ. είναι η Αγγλική. Η γλώσσα εκπόνησης των γραπτών εργασιών και της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η Αγγλική.

Γίνονται δεκτοί/ές:

Γίνονται δεκτοί/ές κάτοχοι πτυχίου ή διπλώματος ανώτατης εκπαίδευσης συγγενούς γνωστικού αντικειμένου με πιστοποιημένη επάρκεια της αγγλικής γλώσσας σε επίπεδο Β2. Η γλώσσα διδασκαλίας του προγράμματος είναι η αγγλική.

Η γνώση μίας ξένης γλώσσας, πέραν της γλώσσας διδασκαλίας του προγράμματος, καθώς και η εξοικείωση με τη χρήση Η/Υ, e-mail και διαδικτύου θα βοηθήσει σημαντικά στην παρακολούθηση του προγράμματος.

Σημείωση:

Κάτοχοι πτυχίου ή διπλώματος ανώτατης εκπαίδευσης εννοούνται οι πτυχιούχοι ελληνικών Πανεπιστημίων ή Πολυτεχνείων ή Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών ή Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ή Ανώτατων Τεχνολογικών  Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΤΕΙ) ή οι έχοντες/ουσες ακαδημαϊκά ισοδύναμους τίτλους πρώτου κύκλου σπουδών αναγνωρισμένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της αλλοδαπής με τους τίτλους σπουδών που απονέμονται από τα ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 304 του ν. 4957/2022 (ΦΕΚ 141/21.07.2022, τ. Α΄).

Επισήμανση:

Για την αξιολόγηση της αίτησης στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών θα εξεταστεί εάν το ίδρυμα φοίτησης του υποψηφίου/της υποψήφιας εντάσσεται ή δύναται να ενταχθεί στο Εθνικό Μητρώο Αναγνωρισμένων Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της αλλοδαπής και εάν ο τίτλος του υποψηφίου/της υποψήφιας εντάσσεται ή δύναται να ενταχθεί στο Εθνικό Μητρώο Τύπων Τίτλων Σπουδών Αναγνωρισμένων Ιδρυμάτων της αλλοδαπής.

Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, εφόσον ο τίτλος σπουδών συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο του άρθρου 307 του ν. 4957/2022, οφείλει να ζητήσει «Βεβαίωση Τόπου Σπουδών», η οποία εκδίδεται και αποστέλλεται από το πανεπιστήμιο της αλλοδαπής. Αν ως τόπος σπουδών ή μέρος αυτών βεβαιώνεται η ελληνική επικράτεια, ο τίτλος σπουδών δεν αναγνωρίζεται, εκτός αν το μέρος σπουδών που έγιναν στην ελληνική επικράτεια βρίσκεται σε δημόσιο Α.Ε.Ι. ή σε αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα της αλλοδαπής κατά την έννοια της παρ. β) του άρθρου 299 του ν. 4957/2022.

Απόδειξη καλής γνώσης της αγγλικής γλώσσας (Επίπεδο Β2)

Η γνώση της Αγγλικής γλώσσας (καλή Β2) αποδεικνύεται με βάση το άρθρο 10 π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)» (Α΄ 232), σε συνδυασμό με το Μέρος Γ΄ και δη «ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ» της υπ’ αριθ. 20/01.02.2023 «Τροποποίηση της υπ’ αρ. 94/20.6.2022 απόφασης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) “Διαδικασία καθορισμού των παγίων μερών του περιεχομένου των προκηρύξεων επιλογής προσωπικού με βάση προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια (άρθρα 28  – 30 του ν. 4765/2021) (Β’ 3614)”» (Β’ 594) με πιστοποιητικά γλωσσομάθειας.

Πιστοποιητικά γλωσσομάθειας

Στον παρακάτω πίνακα αποτυπώνονται τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας −επιπέδου καλής γνώσης (Β2) της αγγλικής γλώσσας− που γίνονται αποδεκτά και ο φορέας έκδοσης αυτών.

Η γνώση της Αγγλικής γλώσσας (καλή Β2) αποδεικνύεται:

  • AIM Awards Level 1 Certificate in ESOL International (B2) (Ενότητες: Listening, Reading, Writing, Speaking)
  • AIM Qualifications Level 1 Certificate in ESOL International (B2) (Anglia Advanced) (Ενότητες: Listening, Reading, Writing, Speaking)
  • Ascentis Level 1 Certificate in ESOL International (CEF B2)
  • Assessment Board for Language Examinations: Level B2 (ABLE B2) του Hellenic American University (Nashua, New Hampshire, USA)
  • BULATS English Language Test, βαθμολογία 60-74, του Πανεπιστημίου CAMBRIDGE ή του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH (Για πιστοποιητικά που έχουν εκδοθεί έως και 19/11/2019)
  • BUSINESS ENGLISH CERTIFICATE – VANTAGE (BEC VANTAGE) από το University of Cambridge Local Examinations Syndicate (UCLES) ή το CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH
  • BUSINESS ENGLISH CERTIFICATE PRELIMINARY του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH overall score 160-170
  • BUSINESS ENGLISH CERTIFICATE VANTAGE του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH overall score 160-179
  • CERTIFICATE IN ADVANCED ENGLISH του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH overall score 160-179
  • FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH του Πανεπιστημίου CAMBRIDGE ή του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH
  • FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH overall score 160-179
  • CERTIFICATE IN INTEGRATED SKILLS IN ENGLISH ISE II του TRINITY COLLEGE LONDON
  • CITY & GUILDS LEVEL 1 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (reading, writing and listening) – COMMUNICATOR – και CITY & GUILDS LEVEL 1 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (Spoken) – COMMUNICATOR – (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της καλής γνώσης)
  • CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL ESOL – COMMUNICATOR – και CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL SPOKEN ESOL – COMMUNICATOR – (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της καλής γνώσης)
  • (ECCE)- CERTIFICATE OF COMPETENCY IN ENGLISH του Πανεπιστημίου MICHIGAN (ENGLISH LANGUAGE INSTITUTE ή Cambridge Michigan Language Assessments – CaMLA ή Michigan Language Assessment)
  • EDI Level 1 Certificate in ESOL International JETSET Level 5 (CEF B2)
  • ESB Level 1 Certificate in ESOL International All Modes (Council of Europe Level B2)
  • INTERNATIONAL ENGLISH LANGUAGE TESTING SYSTEM (IELTS) από το University of Cambridge Local Examinations Syndicate (UCLES) ή το CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH – The British Council – IDP Education Australia IELTS Australia με βαθμολογία από 5,5 έως 6,5
  • GA Level 1 Certificate in ESOL International – CEFR: B2
  • GA Level 1 Certificate in ESOL International (Classic B2)
  • B2- LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Listening, Reading, Writing) (Communicator B2) και Β2– LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Speaking) (Communicator B2) (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της καλής γνώσης)
  • LanguageCert Test of English (LTE) – LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Listening, Reading) (LanguageCert Test of English B2)
  • LONDON TESTS OF ENGLISH LEVEL 3 – UPPER INTERMEDIATE COMMUNICATION-του EDEXCEL
  • EDEXCEL LEVEL I CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (CEF B2)
  • LRN Level 1 Certificate in ESOL International (CEF B2)
  • ΜΕΤ – MICHIGAN ENGLISH TEST (Ενότητες: Listening, Reading, Speaking) βαθμολογία από 157 έως 189 του Michigan Language Assessment ή CAMBRIDGE MICHIGAN LANGUAGE ASSESSMENTS-CaMLA
  • ΜΕΤ – MICHIGAN ENGLISH TEST (Ενότητες: Listening, Reading ή Listening, Reading, Speaking, Writing) βαθμολογία από 53 έως 63 του Michigan Language Assessment
  • MICHIGAN ENGLISH LANGUAGE ASSESSMENT BATTERY (MELAB) βαθμολογία από 80 έως 90 του CAMBRIDGE MICHIGAN LANGUAGE ASSESSMENTS ή του MICHIGAN LANGUAGE ASSESSMENT
  • Michigan State University – Certificate of English Language Competency (MSU – CELC): CEF B2
  • NOCN Level 1 Certificate in ESOL International (B2)
  • NYLC –NEW YORK LANGUAGE CENTER CERTIFICATE Level B2
  • OCNLR Level 1 Certificate in ESOL International (CEFR B2)
  • OCNW Certificate in ESOL International at Level 1 (Common European Framework equivalent level B2) (μέχρι 31/8/2009)
  • Open College Network West Midlands Level 1 Certificate in ESOL International (CEFR B2)
  • PEARSON EDI Level 1 Certificate in ESOL International (CEF B2)
  • PEARSON LCCI LEVEL 1 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (CEFR B2)
  • PEARSON TEST OF ENGLISH GENERAL LEVEL 3 UPPER- INTERMEDIATE COMMUNICATION – του EDEXCEL
  • PEARSON EDEXCEL LEVEL I CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (CEF B2) (ENGLISH INTERNATIONAL CERTIFICATE)
  • PEARSON LCCI EFB LEVEL 3 (Ενότητες: Reading, Writing, Listening, Speaking, σε περίπτωση που η μία εκ των ενοτήτων είναι με βαθμό “Pass”)
  • PEARSON LCCI EFB LEVEL 2 (Ενότητες: Reading, Writing, Listening, Speaking, με βαθμό “Distinction” ή “Credit”)
  • PRELIMINARY ENGLISH TEST του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH overall score 160-170
  • TEST OF ENGLISH FOR INTERNATIONAL COMMUNICATION (TOEIC) του EDUCATIONAL TESTING SERVICE/ CHAUNCEY, USA, βαθμολογία από 505 έως 780
  • Test of Interactive English, B2 Level (ACELS)
  • Test of Interactive English, Β2 Level (Gatehouse Awards)
  • Test of Interactive English, B2 + Level (ACELS)
  • VTCT (ITEC) Level 1 Certificate in ESOL International (B2)
  • Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας επιπέδου Β2 του ν.2740/1999, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 19 του άρθρου 13 του ν.3149/2003

 

Η γνώση της αγγλικής γλώσσας αποδεικνύεται και με πιστοποιητικά αντίστοιχου επιπέδου άλλων φορέων (πανεπιστημίων ή μη), ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, εφόσον είναι πιστοποιημένοι ή αναγνωρισμένοι από την αρμόδια αρχή της οικείας χώρας για να διενεργούν εξετάσεις και να χορηγούν πιστοποιητικά γνώσης της αγγλικής γλώσσας στο αντίστοιχο επίπεδο. Τα πιστοποιητικά αυτά πρέπει να συνοδεύονται από βεβαίωση του φορέα που τα εξέδωσε, ότι τόσο ο φορέας όσο και τα συγκεκριμένα πιστοποιητικά είναι πιστοποιημένα από την αρμόδια προς τούτο εθνική αρχή και ότι η πιστοποίηση αφορά και στην αξιολόγηση των βασικών επικοινωνιακών ικανοτήτων (παραγωγή γραπτού λόγου, παραγωγή προφορικού λόγου, κατανόηση γραπτού λόγου και κατανόηση προφορικού λόγου). Αν δεν υπάρχει φορέας πιστοποίησης ή αναγνώρισης στην οικεία χώρα, απαιτείται βεβαίωση του αρμόδιου Υπουργείου ή της Πρεσβείας της χώρας στην Ελλάδα ότι τα πιστοποιητικά που χορηγούνται από τους παραπάνω φορείς γίνονται αποδεκτά σε δημόσιες υπηρεσίες της αυτής χώρας ως έγκυρα αποδεικτικά γνώσης της οικείας γλώσσας στο αντίστοιχο επίπεδο σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις γλώσσες (CEFR). Η αρμόδια ρυθμιστική αρχή για τη Μεγάλη Βρετανία ονομάζεται Office of Qualifications and Examinations Regulation (Ofqual).

Γενικές επισημάνσεις:

  • Τίτλοι σπουδών γνώσης ξένης γλώσσας υπερκείμενου επιπέδου αποδεικνύουν και τη γνώση κατώτερου (ζητούμενου) επιπέδου της ξένης γλώσσας.
  • Η άδεια επάρκειας διδασκαλίας ξένης γλώσσας, δεν αποδεικνύει τη γνώση ξένης γλώσσας. Οι υποψήφιοι/ες κάτοχοι της σχετικής άδειας πρέπει να αποδείξουν τη γνώση της ξένης γλώσσας με έναν από τους οριζόμενους τρόπους απόδειξης αυτής που περιλαμβάνονται στο παρόν Παράρτημα.
  • Όλοι οι τίτλοι σπουδών ξένης γλώσσας πρέπει να συνοδεύονται από την επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα, πλην των ανωτέρω πιστοποιητικών γλωσσομάθειας της αγγλικήςτα οποία γίνονται δεκτά χωρίς να απαιτείται η μετάφραση και η επικύρωσή τους.

Για την απόκτηση του Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης είναι δυνατή η παρακάτω διάρθρωση: (Α) η επιτυχής παρακολούθηση έξι Θεματικών Ενοτήτων καθώς επίσης και η επιτυχής ολοκλήρωση της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας, ή (Β) η επιτυχής παρακολούθηση οκτώ Θεματικών Ενοτήτων, χωρίς την ολοκλήρωση Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας.
Κατά τη διάρκεια των σπουδών θα πρέπει να κατοχυρωθούν 120 πιστωτικές μονάδες (ECTS). Η κάθε πιστωτική μονάδα ισούται με 25 ώρες μελέτης και εργασίας. Η ολοκλήρωση κάθε Θεματικής Ενότητας (Θ.Ε.) συνεπάγεται την κατοχύρωση 15 πιστωτικών μονάδων (ECTS). Αυτές αντιστοιχούν σε 375 ώρες εργασίας, οι οποίες κατανέμονται στη μελέτη του διδακτικού υλικού, την επεξεργασία των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, τη συμμετοχή στις Ο.Σ.Σ. και στη συγγραφή δύο γραπτών εργασιών διαφορετικής έκτασης η καθεμία. Στη Διάρθρωση όπου απαιτείται η εκπόνηση μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας οι απαιτούμενες πιστωτικές μονάδες είναι 30, οι οποίες αντιστοιχούν σε 750 ώρες εργασίας.
Πιο αναλυτικά, οι δύο δυνατές διαρθρώσεις του Προγράμματος έχουν ως εξής:

Α’ Διάρθρωση (με εκπόνηση μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας)
A’ Εξάμηνο: 30 ECTS

Β’ Εξάμηνο: 30 ECTS

Γ’ Εξάμηνο: 30 ECTS

Δ΄ Εξάμηνο: 30 ECTS

Στο Β΄ και στο Γ’ Εξάμηνο (ΘΕ Επιλογής)

Β’ Διάρθρωση (χωρίς την εκπόνηση μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας)
A’ Εξάμηνο: 30 ECTS

Β’ Εξάμηνο: 30 ECTS

Στο Β΄ στο Γ’ και στο Δ΄Εξάμηνο (ΘΕ Επιλογής)

Σημειώσεις:
Υ¹: Υποχρεωτική
Ε²: Επιλογής

Οδηγίες Επιλογής Θ.Ε. (Α΄ Διάρθρωση με Διπλωματική Εργασία)

Μπορείτε να επιλέγετε από μία (1) έως δύο (2) Θεματικές Ενότητες (Θ.Ε.) ανά εξάμηνο σπουδών.

Στο πρώτο εξάμηνο, εάν επιθυμείτε να επιλέξετε μία Θεματική Ενότητα (Θ.Ε.) για να εξοικειωθείτε με το σύστημα της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και τον φόρτο εργασίας που αυτό συνεπάγεται, θα πρέπει να δηλώσετε υποχρεωτικά τη Θ.Ε. ΑΓΓ11. Εάν επιθυμείτε να επιλέξετε δύο Θ.Ε. θα πρέπει να δηλώσετε υποχρεωτικά τις Θ.Ε. ΑΓΓ11 και ΑΓΓ12.

Στο δεύτερο εξάμηνο, εάν επιθυμείτε να επιλέξετε μία Θεματική Ενότητα (Θ.Ε.), θα πρέπει να δηλώσετε υποχρεωτικά τη Θ.Ε. ΑΓΓ21. Εάν επιθυμείτε να επιλέξετε δύο Θ.Ε. θα πρέπει να δηλώσετε υποχρεωτικά τις Θ.Ε. ΑΓΓ21 και οποιαδήποτε άλλη Θ.Ε. από τις Θ.Ε. επιλογής.

Στο τρίτο εξάμηνο, θα πρέπει υποχρεωτικά να επιλέξετε τη Θ.Ε. ΑΓΓ41, που στόχος της είναι να σας δώσει τις απαιτούμενες γνώσεις και τα ερευνητικά εργαλεία που θα χρειαστείτε για την εκπόνηση της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας. Εάν επιθυμείτε να επιλέξετε δύο Θ.Ε. θα πρέπει να δηλώσετε υποχρεωτικά τις Θ.Ε. ΑΓΓ41 και οποιαδήποτε άλλη Θ.Ε. από τις Θ.Ε. επιλογής.

Τέλος, στο τέταρτο εξάμηνο, θα πρέπει να εκπονήσετε τη Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία. Η εκπόνηση της Διπλωματικής Εργασίας (ΑΓΓΔΕ) προϋποθέτει την επιτυχή παρακολούθηση των έξι (6) Θ.Ε.. Η προφορική υποστήριξη της Διπλωματικής Εργασίας προϋποθέτει την επιτυχή ολοκλήρωση όλων των Θεματικών Ενοτήτων του Προγράμματος.

Οδηγίες Επιλογής Θ.Ε. (Β΄Διάρθρωση)
Μπορείτε να επιλέγετε από μία (1) έως δύο (2) Θεματικές Ενότητες (Θ.Ε.) ανά εξάμηνο σπουδών.
Στο πρώτο εξάμηνο, εάν επιθυμείτε να επιλέξετε μία Θεματική Ενότητα (Θ.Ε.) για να εξοικειωθείτε με το σύστημα της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης και τον φόρτο εργασίας που αυτό συνεπάγεται, θα πρέπει να δηλώσετε υποχρεωτικά τη Θ.Ε. ΑΓΓ11. Εάν επιθυμείτε να επιλέξετε δύο Θ.Ε. θα πρέπει να δηλώσετε υποχρεωτικά τις Θ.Ε. ΑΓΓ11 και ΑΓΓ12.
Στο δεύτερο εξάμηνο, εάν επιθυμείτε να επιλέξετε μία Θεματική Ενότητα (Θ.Ε.), θα πρέπει να δηλώσετε υποχρεωτικά τη Θ.Ε. ΑΓΓ21. Εάν επιθυμείτε να επιλέξετε δύο Θ.Ε. θα πρέπει να δηλώσετε υποχρεωτικά τις Θ.Ε. ΑΓΓ21 και οποιαδήποτε άλλη Θ.Ε. από τις Θ.Ε. επιλογής.
Στα επόμενα εξάμηνα μπορείτε να επιλέξετε όποια Θεματική Ενότητα (Θ.Ε.) επιθυμείτε από τις Θεματικές Ενότητες (Θ.Ε.) του εξαμήνου, επιλέγοντας ταυτόχρονα όσες σας έχουν απομείνει από προηγούμενα εξάμηνα. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, δεν μπορείτε να επιλέξετε περισσότερες από δύο Θεματικές Ενότητες (Θ.Ε.) σε ένα εξάμηνο.

Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (έως το 2016-17)
Διδακτική της Αγγλικής ως Ξένης/Διεθνούς Γλώσσας (έτος εισαγωγής 2017-18)

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤOΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

Νικόλαος Σηφάκης, Καθηγητής
Γνωστικό Αντικείμενο: Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας για Ειδικούς Σκοπούς

e-mail: sifakis.nikolaos@ac.eap.gr

 

Συντονιστές Θ.Ε.

ΑΓΓ11 ΤΑΓΚΑΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΑΓΓ12 ΣΗΦΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΑΓΓ21 ΤΑΓΚΑΣ ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΑΓΓ22 ΛΙΟΝΤΟΥ ΤΡΙΣΕΥΓΕΝΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΑΓΓ31 ΛΙΟΝΤΟΥ ΤΡΙΣΕΥΓΕΝΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΑΓΓ32 ΣΗΦΑΚΗΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΑΓΓ33 ΣΗΦΑΚΗΣ  ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΑΓΓ34 ΣΗΦΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΑΓΓ35 ΚΑΡΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΑΓΓ36 ΚΑΡΡΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΑΓΓ41 ΣΗΦΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΑΓΓ67 ΣΗΦΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Οικονομική συμμετοχή για φοιτητές/ήτριες με εισαγωγή έως το ακαδημαϊκό έτος 2023-2024:

Η οικονομική συμμετοχή των φοιτητών/τριών στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών προκύπτει ως ακολούθως: 450€ ανά Θ.Ε. και 900€ η Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία.

Η συνολική οικονομική συμμετοχή για τους/τις φοιτητές/ήτριες που επιλέγουν τις οχτώ (8) Θ.Ε του ΠΜΣ είναι: 3.600€.

Η συνολική οικονομική συμμετοχή για τους/τις φοιτητές/ήτριες που επιλέγουν τις έξι (6) Θ.Ε.  και τη Μ.Δ.Ε. του ΠΜΣ είναι: 3.600€.

Οικονομική συμμετοχή για φοιτητές/ήτριες με εισαγωγή από το ακαδημαϊκό έτος 2024-2025:

Η οικονομική συμμετοχή των φοιτητών/τριών στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών προκύπτει ως ακολούθως: 500€ ανά Θ.Ε. και 1.000€ η Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία.

Η συνολική οικονομική συμμετοχή για τους/τις φοιτητές/ήτριες που επιλέγουν τις οχτώ (8) Θ.Ε του ΠΜΣ είναι: 4.000€.

Η συνολική οικονομική συμμετοχή για τους/τις φοιτητές/ήτριες που επιλέγουν τις έξι (6) Θ.Ε.  και τη Μ.Δ.Ε. του ΠΜΣ είναι: 4.000€.

Για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα επικοινωνήστε με:

Τμήμα Μητρώου Φοιτητών

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2610367318
Ε-mail: aggx@eap.gr

Γραφείο εξυπηρέτησης Υποψηφίων φοιτητών:
Τηλ.: 2610 367600 – E-mail: info@eap.gr

Υποβολή αιτήσεων

Κάνε εδώ την αίτησή σου για όποιο πρόγραμμα σε ενδιαφέρει!


Κάνε αίτηση
Μετάβαση στο περιεχόμενο