elen

Περισσότερα...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
Φοιτητικές
Erasmus
Τμήμα Εγκαταστάσεων και Εκτέλεσης Έργων
Εκπροσώπηση Φοιτητών/τριων
Σύλλογος Συμβασιούχων Εργαζομένων ΕΑΠ
Τρέχουσες
Προκηρύξεις μελών ΔΕΠ και μελών ΣΕΠ
Ανακοινώσεις
Ακαδημαϊκές
Τμήμα Προσωπικού
elen

Περισσότερα...

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Filter by Categories
Φοιτητικές
Erasmus
Τμήμα Εγκαταστάσεων και Εκτέλεσης Έργων
Εκπροσώπηση Φοιτητών/τριων
Σύλλογος Συμβασιούχων Εργαζομένων ΕΑΠ
Τρέχουσες
Προκηρύξεις μελών ΔΕΠ και μελών ΣΕΠ
Ανακοινώσεις
Ακαδημαϊκές
Τμήμα Προσωπικού

Διαδραστικός Αλγοριθμικός Σχεδιασμός – ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

Ε.Α.Π. > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ > Μεταπτυχιακά > Εξαμηνιαία > Interaction Generative Design – IGD (Διαδραστικός Αλγοριθμικός Σχεδιασμός) > Διαδραστικός Αλγοριθμικός Σχεδιασμός – ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ

IGD50 Θεωρία της διάδρασης στον σχεδιασμό

Κωδικός ΘΕ: IGD 50
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 10
Τύπος της ΘΕ: Υποχρεωτική
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Πρώτο (1ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική
Περίγραμμα ΘΕ

Σκοπός της ΘΕ: Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η κατανόηση της έννοιας, των βασικών αρχών και παραμέτρων της διάδρασης, στο πλαίσιο της επιστήμης υπολογιστών (αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή) αλλά και των κοινωνικών επιστημών και των σπουδών στην ανθρώπινη επικοινωνία (αλληλεπίδραση ανθρώπου με άνθρωπο). Οι φοιτητές εξοικειώνονται με τις παραμέτρους επίτευξης μιας ευνοϊκής διάδρασης στο πλαίσιο ενός συστήματος διεπαφής χρήστη – υπολογιστή, ενώ γνωρίζουν τις αντιληπτικές παραμέτρους και τα ζητήματα κατοίκησης σε διαδραστικά περιβάλλοντα ώστε να μπορούν στη συνέχεια να εφαρμόσουν αυτές τις παραμέτρους στη σχεδιαστική μεθοδολογία τους.

Μαθησιακά αποτελέσματα: Οι σπουδαστές θα είναι σε θέση να:

  • Γνωρίζουν την έννοια, τις βασικές αρχές και παραμέτρους της διάδρασης στο πλαίσιο της επιστήμης υπολογιστών, των κοινωνικών επιστημών και των σπουδών στην ανθρώπινη επικοινωνία.
  • Αναλύουν παραδείγματα σχετικών συστημάτων διάδρασης.
  • Κατανοούν τους όρους μιας ευνοϊκής διάδρασης και των παραμέτρων επίτευξής της.
  • Γνωρίζουν τις αντιληπτικές παραμέτρους, τις δυνατότητες και τους περιορισμούς κατοίκησης σε ένα διαδραστικό περιβάλλον.
  • Κατανοούν τις βασικές αρχές εφαρμογής των παραπάνω μεθοδολογικά και πρακτικά στο σχεδιασμό της διάδρασης.

Γνωστικά αντικείμενα:

  • Η έννοια της διάδρασης
  • Οι όροι μιας ευνοϊκής διάδρασης
  • Θεωρία της αισθητικής αντίληψης
  • Τεχνολογία της αισθητικής αντίληψης
  • Επίπεδα αλληλεπίδρασης σε συστήματα δράσης – αντίδρασης
  • Επικοινωνία υπολογιστικού συστήματος με το υποκείμενο και το φυσικό περιβάλλον
  • Θετική και αρνητική ανατροφοδότηση

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου με συντελεστή βαρύτητας στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 40%. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 60%. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι’ αυτή τη Θ.Ε.

IGD51 Γεωμετρικές έννοιες στον αλγοριθμικό σχεδιασμό 1

Κωδικός ΘΕ: IGD 51
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 10
Τύπος της ΘΕ: Υποχρεωτική
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Πρώτο (1ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική
Περίγραμμα ΘΕ

Σκοπός της ΘΕ: Η θεματική ενότητα έχει διπλό στόχο. Αφενός να εισάγει τους φοιτητές σε βασικές γεωμετρικές έννοιες που συναντώνται στον αλγοριθμικό σχεδιασμό. Σε ένα δεύτερο επίπεδο θίγει θέματα οπτικής αντίληψης και δημιουργίας οπτικών ψευδαισθήσεων, με εργαλείο τον αλγοριθμικό σχεδιασμό. Η εφαρμογή των γεωμετρικών γνώσεων αυτής της ενότητας πραγματοποιείται στο πεδίο των οπτικών ψευδαισθήσεων, με στόχο τη διεύρυνση της αντίληψης των σπουδαστών για το χώρο και τα αντικείμενά του.

Μαθησιακά αποτελέσματα: Οι σπουδαστές θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοούν βασικές γεωμετρικές έννοιες στον αλγοριθμικό σχεδιασμό.
  • Κατανοούν βασικές έννοιες που αφορούν στο σχεδιασμό καμπύλων γραμμών και επιφανειών στον αλγοριθμικό σχεδιασμό.
  • Κατανοούν θεμελιώδεις έννοιες της τοπολογίας του χώρου.
  • Κατανοούν τους όρους με τους οποίους δημιουργείται μία οπτική ψευδαίσθηση.
  • Γνωρίζουν τις μεθόδους σχεδιασμού μιας οπτικής ψευδαίσθησης.
  • Χειρίζονται γεωμετρικούς μετασχηματισμούς στο επίπεδο και το χώρο, με χρήση παραμετρικού εργαλείου στο σχεδιασμό.
  • Σχεδιάζουν καμπύλες και επιφάνειες με τις μεθόδους του αλγοριθμικού σχεδιασμού.
  • Σχεδιάζουν μια οπτική ψευδαίσθηση με εργαλείο τον αλγοριθμικό σχεδιασμό.

Γνωστικά αντικείμενα:

  • Έννοιες Οπτικής Αντίληψης στο Σχεδιασμό – Προοπτικές ψευδαισθήσεις
  • Εισαγωγή στη γεωμετρία στον αλγοριθμικό σχεδιασμό 1
  • Γεωμετρικοί Μετασχηματισμοί στο επίπεδο και το χώρο
  • Στοιχεία θεωρίας καμπύλων – Μέθοδοι σχεδιασμού καμπύλων
  • Στοιχεία Θεωρίας Επιφανειών – Μέθοδοι σχεδιασμού επιφανειών (σκιτσάροντας με αλγορίθμους)
  • Στοιχεία Τοπολογίας του Χώρου (σε NURBS και MESH μοντέλα)– Τοπολογικές μεταβάσεις αντικειμένων μεταξύ χώρων διαφορετικών διαστάσεων – Προβολές αντικειμένων ανωτέρων διαστάσεων

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου με συντελεστή βαρύτητας στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 40%. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 60%. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι’ αυτή τη Θ.Ε.

IGD52 Εισαγωγή στον αλγοριθμικό σχεδιασμό

Κωδικός ΘΕ: IGD 52
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 10
Τύπος της ΘΕ: Υποχρεωτική
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Πρώτο (1ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική
Περίγραμμα ΘΕ

Σκοπός της ΘΕ: Σκοπός της ενότητας είναι η εισαγωγή των σπουδαστών στην αλγοριθμική σκέψη και στη χρήση παραμετρικών εργαλείων για τη διαχείριση σχεδιαστικών θεμάτων χώρου και αντικειμένων. Οι φοιτητές εξοικειώνονται με τις διαδικασίες αλγοριθμικής περιγραφής της μορφής, ενώ κατανοούν τις δυνατότητες χρήσης υπολογιστικών μηχανισμών εύρεσης και βελτιστοποίησης μορφής, με περιβαλλοντικούς όρους. Η εφαρμογή των αλγοριθμικών γνώσεων αυτής της ενότητας πραγματοποιείται στο πλαίσιο ασκήσεων αλγοριθμικής σκέψης και σύνταξης οπτικού κώδικα.

Μαθησιακά αποτελέσματα: Οι σπουδαστές θα είναι σε θέση να:

  • Κατανοούν τους υπολογιστικούς μηχανισμούς για τον σχεδιασμό χώρων ή αντικειμένων σύμφωνα με αλγοριθμικές λογικές.
  • Περιγράφουν τη μορφή και τις σχεδιαστικές παραμέτρους χώρων ή αντικειμένων με αλγοριθμικούς όρους και παραμετρικά μοντέλα.
  • Διαχειρίζονται δομές δεδομένων στον αλγοριθμικό σχεδιασμό.
  • Αναπτύσσουν κριτήρια και εφαρμόζουν μεθόδους εύρεσης μορφής χώρων ή αντικειμένων.
  • Εφαρμόζουν μεθόδους μορφολογικής βελτιστοποίησης και περιβαλλοντικά κριτήρια στον αλγοριθμικό σχεδιασμό.

Γνωστικά αντικείμενα:

  • Βασικά στοιχεία αλγοριθμικού σχεδιασμού
  • Εργαλεία παραμετρικής μοντελοποίησης και ανάλυσης (καμπύλες, επιφάνειες, επίπεδα, διανύσματα κ.λπ.)
  • Διαχείριση δεδομένων
  • Διαδραστική προσομοίωση και εύρεση μορφής
  • Βελτιστοποίηση
  • Περιβαλλοντική ανάλυση

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου με συντελεστή βαρύτητας στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 40%. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 60%. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Δεν υπάρχουν προαπαιτούμενα γι’ αυτή τη Θ.Ε..

IGD53 Γεωμετρικές έννοιες στον αλγοριθμικό σχεδιασμό 2

Κωδικός ΘΕ: IGD 53
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 10
Τύπος της ΘΕ: Υποχρεωτική
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική
Περίγραμμα ΘΕ

Σκοπός της ΘΕ: Η ενότητα συνδέεται θεματικά με την ενότητα IGD51 και στοχεύει στην εμβάθυνση σε περεταίρω γεωμετρικές έννοιες που συναντώνται στον αλγοριθμικό σχεδιασμό. Σκοπός είναι η εξοικείωση των σπουδαστών με τη διαχείριση κανάβων και μοτίβων στο επίπεδο και το χώρο, μέσα από το εργαλείο του αλγοριθμικού σχεδιασμού. Σκοπό αποτελεί επίσης η εξοικείωση με δομές που γεμίζουν το επίπεδο (πλακοστρώσεις), αλλά και το χώρο (space filling). Ζητούμενο της ενότητας αποτελεί τέλος η γνώση στοιχείων ολογραφίας, με στόχο την περαιτέρω όξυνση της αντίληψης των σπουδαστών για το χώρο, αφετέρου την εξοικείωση στην ιδέα της αποδέσμευσης της μορφής του σχεδιασμένου αντικειμένου από την ύλη του.

Μαθησιακά αποτελέσματα: Οι σπουδαστές θα είναι σε θέση να:

  • Γνωρίζουν στοιχεία της θεωρίας των επίπεδων διακοσμήσεων και της θεωρίας των πολυέδρων.
  • Διαχειρίζονται μοτίβα επάνω σε καμπύλες επιφάνειες.
  • Μετασχηματίζουν κανάβους επάνω σε καμπύλες επιφάνειες.
  • Σχεδιάζουν πολυεδρικές δομές.
  • Κατανοούν ολογραφικές μεθόδους αποδέσμευσης της μορφής του σχεδιασμένου αντικειμένου από την ύλη του.

 Γνωστικά αντικείμενα:

  • Γεωμετρικές έννοιες στον αλγοριθμικό σχεδιασμό 2
  • Προβολές και μετασχηματισμοί κανάβων και μοτίβων – Ισοπαραμετρικές καμπύλες
  • Στοιχεία θεωρίας ομάδων επίπεδων διακοσμήσεων –Τεχνικές δημιουργίας διαχωρισμών επιφανειών σε κανονικά και μη κανονικά πλακίδια
  • Δημιουργία όμοιων καμπυλόμορφων πλακιδίων
  • Στοιχεία θεωρίας πολυέδρων – Τεχνικές πλήρωσης χώρου
  • Στοιχεία Ψηφιακής Ολογραφίας

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου με συντελεστή βαρύτητας στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 40%. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 60%. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Επιτυχής παρακολούθηση της Θ.Ε. Γεωμετρικές έννοιες στον αλγοριθμικό σχεδιασμό 1 (IGD51).

IGD54 Τεχνικές Ψηφιακής Κατασκευής

Κωδικός ΘΕ: IGD 54
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 10
Τύπος της ΘΕ: Υποχρεωτική
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική
Περίγραμμα ΘΕ

Σκοπός της ΘΕ: Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η γνωριμία με τις προσθετικές και αφαιρετικές τεχνικές ψηφιακής κατασκευής (κατεργασία με εργαλειομηχανές αριθμητικού ελέγχου μέσω υπολογιστή, κοπή με μηχανές κοπής laser και εκτύπωση με εκτυπωτές τρισδιάστατης εκτύπωσης). Οι σπουδαστές κατανοούν τις δυνατότητες και περιορισμούς των τεχνικών αυτών, σε συνάρτηση με τη μορφή του ψηφιακού μοντέλου και την υλικότητα της κατασκευής του. Μέσω της θεωρίας και πρακτικής εφαρμογής οι φοιτητές κατανοούν τη ροή εργασίας μεταξύ του ψηφιακού σχεδιασμού και της ψηφιακής κατασκευής, γνωρίζουν τις ιδιότητες και περιορισμούς των υλικών κατασκευής (ξύλο, ακρυλικό, μέταλλο, πλαστικό κλπ.), τους περιορισμούς των μηχανημάτων ψηφιακής κατασκευής, και τα δεδομένα που πρέπει να εξαχθούν από το δισδιάστατο ή τρισδιάστατο ψηφιακό μοντέλο για την κατασκευή του.

Μαθησιακά αποτελέσματα: Οι σπουδαστές θα είναι σε θέση να:

  • Συνδέουν τη διαδικασία του ψηφιακού σχεδιασμού με την ψηφιακή κατασκευή.
  • Κατανοούν τις δυνατότητες των αφαιρετικών και προσθετικών τεχνικών ψηφιακής κατασκευής, καθώς και των διαφορών τους (κατεργασία με εργαλειομηχανές αριθμητικού ελέγχου μέσω υπολογιστή, κοπή με μηχανές κοπής laser και εκτύπωση με εκτυπωτές τρισδιάστατης εκτύπωσης).
  • Χρησιμοποιούν μηχανές αφαιρετικής και προσθετικής ψηφιακής κατασκευής για την κατασκευή ενός αντικειμένου που περιγράφεται από ένα ψηφιακό μοντέλο.
  • Επιλέγουν την κατάλληλη ψηφιακή κατασκευαστική μέθοδο σύμφωνα με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, τις ιδιότητες του υλικού κατασκευής και των μηχανημάτων ψηφιακής πρωτοτυποποίησης.
  • Προσαρμόζουν το ψηφιακό μοντέλο σύμφωνα με τις δυνατότητες και τους περιορισμούς των μηχανημάτων ψηφιακής πρωτοτυποποίησης.

Γνωστικά αντικείμενα:

  • Εισαγωγή στην ψηφιακή κατασκευή – Ροή εργασίας CAD/CAM
  • Αφαιρετικές τεχνικές ψηφιακής κατασκευής (κατεργασία με εργαλειομηχανές αριθμητικού ελέγχου μέσω υπολογιστή, κοπή με μηχανές κοπής laser)
  • Προσθετικές τεχνικές ψηφιακής κατασκευής (εκτύπωση με εκτυπωτές τρισδιάστατης εκτύπωσης)
  • Πρωτόκολλα μηχανής
  • Εισαγωγή ιδιοτήτων του υλικού στο υπολογιστικό μοντέλο
  • Προετοιμασία αρχείων και εξαγωγή δεδομένων για κατασκευή (προβολή, ένθεση, ετικετοποίηση, φύλλα δεδομένων)

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου με συντελεστή βαρύτητας στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 40%. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 60%. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Επιτυχής παρακολούθηση της Θ.Ε. Εισαγωγή στον αλγοριθμικό σχεδιασμό (IGD52).

IGD55 Διαδράσεις: Αλγοριθμικός Ήχος, Εικόνα, Χώρος

Κωδικός ΘΕ: IGD 55
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 10
Τύπος της ΘΕ: Υποχρεωτική
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Δεύτερο (2ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική
Περίγραμμα ΘΕ

Σκοπός της ΘΕ: Σκοπός της θεματικής ενότητας είναι η εξοικείωση των φοιτητών με τις μεθόδους σχεδιασμού διαδραστικών συστημάτων, υπό τη μορφή δρώμενου, οπτικοακουστικής εγκατάστασης, χώρου ή αντικειμένου. Γνωριμία με την πρακτική χρήση αισθητήρων και συσκευών δράσης, προγραμματισμός διαδραστικού συστήματος με χρήση μικροεπεξεργαστών και υπολογιστικού κώδικα.

Μαθησιακά αποτελέσματα: Οι σπουδαστές θα είναι σε θέση να:

  • Χρησιμοποιούν τις μεθόδους και παραμέτρους σχεδιασμού διαδραστικών δρώμενων, εγκαταστάσεων, χώρων ή αντικειμένων σε εφαρμοσμένο έργο
  • Κατανοούν και να εφαρμόζουν τη χρήση κατάλληλων αισθητήρων και συσκευών δράσης στις διαδραστικές τους εργασίες
  • Κατανοούν και να προγραμματίζουν διαδραστικά συστήματα με χρήση συγκεκριμένων μικροεπεξεργαστών και υπολογιστικού κώδικα

Γνωστικά αντικείμενα:

  • Αλγοριθμικός σχεδιασμός ηχητικού τοπίου
  • Ηχητικές διορθωτικές επεμβάσεις
  • Παραμετρικός χειρισμός εικόνας
  • Προβολή εικόνας και βίντεο σε τυχούσα επιφάνεια
  • Οι παράμετροι μιας διαδραστικής performance
  • Αισθητήρες και μηχανισμοί δράσης για την καταγραφή ερεθισμάτων και παραγωγή δράσεων στο φυσικό χώρο
  • Πρωτοτυποποίηση ηλεκτρονικών κυκλωμάτων
  • Σχεδιασμός διεπαφής χρήστη-μηχανής
  • Υπολογιστική όραση
  • Δικτυακή επικοινωνία για την ανταλλαγή δεδομένων
  • Προγραμματισμός διαδραστικών συστημάτων με Arduino και Processing

Αξιολόγηση φοιτητριών/τών: Εκπόνηση γραπτών εργασιών κατά τη διάρκεια του ακαδημαϊκού εξαμήνου με συντελεστή βαρύτητας στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 40%. Τελικές γραπτές εξετάσεις, ο βαθμός των οποίων συμμετέχει στη διαμόρφωση του τελικού βαθμού της Θ.Ε. κατά 60%. Για περαιτέρω πληροφορίες μεταβείτε στον Οδηγό Σπουδών του ΕΑΠ.

Προαπαιτούμενα: Επιτυχής παρακολούθηση της Θ.Ε. Εισαγωγή στον αλγοριθμικό σχεδιασμό (IGD52).

IGDDE Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία

Κωδικός ΘΕ: IGD ΔΕ
Πιστωτικές Μονάδες ECTS: 30
Τύπος της ΘΕ: Υποχρεωτική
Εξάμηνο στο οποίο προσφέρεται: Τρίτο (3ο)
Γλώσσα διδασκαλίας: Αγγλική
Περίγραμμα ΘΕ

Γενική Περιγραφή: Ατομική ερευνητική εργασία σε μορφή κειμένου, πάνω σε θέμα που έχει αναπτυχθεί στις θεματικές ενότητες των προηγούμενων εξαμήνων, καθώς και project, σχετικό με το αντικείμενο της ερευνητικής εργασίας.

Οι γενικές κατηγορίες των θεμάτων για τις Μ.Δ.Ε. καθορίζονται από το Διευθυντή  του ΠΜΣ έπειτα από συνεννόηση με τους Συντονιστές των Θ.Ε. και αναρτώνται στον δικτυακό τόπο του Ε.Α.Π, πριν την έναρξη της περιόδου υποβολής της σχετικής δήλωσης από τους φοιτητές.

Τα θεματικά πεδία είναι ενδεικτικά και συνδέονται με τις εξειδικευμένες γνωστικές περιοχές των έξι Θεματικών Ενοτήτων του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών IGD. Τα θέματα που θα προτείνουν οι φοιτήτριες/τές μπορεί να συνδυάζουν διαστάσεις από δύο ή και περισσότερα από αυτά τα θεματικά πεδία.

Ενδεικτικά αναφέρονται:

  1. Αλγοριθμικός σχεδιασμός αντικειμένου ή χώρου
  2. Γεωμετρική επίλυση σύνθετων επιφανειών μέσα από τον αλγοριθμικό σχεδιασμός
  3. Αλγοριθμικός σχεδιασμός ψευδαισθητικών χώρων / αντικειμένων
  4. Σχεδιασμός λεπτομερειών προς ψηφιακή κατασκευή
  5. Σχεδιασμός διαδράσεων μεταξύ ανθρώπου ή περιβάλλοντος και αντικειμένου ή χώρου
  6. Βελτιστοποιήσεις
  7. Μορφογενετικές διαδικασίες

Μαθησιακά αποτελέσματα:

Με την ολοκλήρωση της ΜΔΕ οι φοιτητές/τριες αναμένεται να:

  • είναι σε θέση να γνωρίζουν τις γεωμετρικές αρχές που υποστηρίζουν τον αλγοριθμικό σχεδιασμό
  • κατανοούν θεμελιώδεις έννοιες και διαδικασίες της αλγοριθμικής σκέψης για το σχεδιασμό του χώρου
  • είναι σε θέση να οργανώνουν συνθετικά ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια στη σχεδιαστική διαδικασία
  • να σχεδιάζουν με χρήση αλγορίθμων
  • γνωρίζουν τις βασικές μεθόδους της ψηφιακής κατασκευής
  • είναι σε θέση να σχεδιάζουν τη διάδραση μεταξύ σχεδιασμένου αντικειμένου ή χώρου και ανθρώπου / περιβάλλοντος

Γενικός Κανονισμός Εκπόνησης Μεταπτυχιακών Διπλωματικών Εργασιών σε ΠΜΣ με Θ.Ε. εξαμηνιαίας διάρκειας

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τις Προδιαγραφές – Χρήσιμο Υλικό για συγγραφή Μεταπτυχιακών Διπλωματικών Εργασιών και ανάρτηση Διπλωματικής Εργασίας στο Αποθετήριο του ΕΑΠ, μπορείτε να μεταβείτε στον Ψηφιακό Χώρο Εκπαίδευσης http://courses.eap.gr και δη στην ενότητα Πρόγραμμα Σπουδών.

Προαπαιτούμενα: Η παρουσίαση της Μεταπτυχιακής Διπλωματικής Εργασίας πραγματοποιείται μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των Θ.Ε. του Προγράμματος.

Υποβολή αιτήσεων

Κάνε εδώ την αίτησή σου για όποιο πρόγραμμα σε ενδιαφέρει!


Κάνε αίτηση
Μετάβαση στο περιεχόμενο