elen
elen

Επιστήμες της Αγωγής Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού λόγου (Διιδρυματικό ΠΜΣ με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) (ΕΑΓ)

Ε.Α.Π. > ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ > Μεταπτυχιακά > Εξαμηνιαία > Επιστήμες της Αγωγής Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού λόγου (Διιδρυματικό ΠΜΣ με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας) (ΕΑΓ)
Σκοπός - Περιγραφή
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Προϋποθέσεις Εισαγωγής
Διάρθρωση
Εκπαιδευτικό Προσωπικό
Οικονομική Συμμετοχή
Επικοινωνία

Το κοινό εξ αποστάσεως Διιδρυματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών (εφεξής Μ.Π.Σ.) «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού λόγου» έχει ως στόχο την παροχή εξειδικευμένης γνώσης αναφορικά με τα προβλήματα του προφορικού και του γραπτού λόγου, τις θεωρητικές προσεγγίσεις που σχετίζονται με τα προβλήματα του λόγου και τις εκπαιδευτικές παρεμβάσεις που μπορούν να σχεδιαστούν και να υλοποιηθούν προκειμένου να αντιμετωπιστούν ή/και αμβλυνθούν τα εν λόγω προβλήματα σε μονόγλωσσους και δίγλωσσους/πολύγλωσσους ομιλητές.

Ταξινόμηση σύμφωνα με τον κώδικα ISCED-2011 της Unesco: 

  • με βάση το επίπεδο σπουδών: 7

Ταξινόμηση σύμφωνα με τον κώδικα ISCED-2013 της Unesco:

  • με βάση τον τομέα εκπαίδευσης: 0111-Education science 

Χαρακτηρισμός ΠΜΣ: M.Ed. (Master of Education)

Τίτλος ΠΜΣ στην αγγλική γλώσσα: Education Sciences: Special Education for People with Oral and Written Language Difficulties

Πιστωτικές Μονάδες ECTS Προγράμματος Σπουδών: 120 (30 ECTS ανά εξάμηνο)

Η ελάχιστη διάρκεια φοίτησης είναι τα δύο (2) ακαδημαϊκά έτη και η μέγιστη τα έξι (6).   

Γλώσσα Διδασκαλίας του ΜΠΣ: Γλώσσα διδασκαλίας του προγράμματος είναι η ελληνική. Για την επιτυχή παρακολούθηση της/των Θ.Ε. απαιτείται η καλή γνώση της Αγγλικής σε επίπεδο Β2.

Στην ελληνική θα προσφέρεται το σύνολο του διδακτικού υλικού καθώς και το σύνολο των προβλεπόμενων για την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος εργασιών και εξετάσεων. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει ελληνική βιβλιογραφία για να καλυφθεί μέρος των γνωστικών αντικειμένων των ΘΕ του προγράμματος, μπορεί μέρος του διδακτικού υλικού να προσφέρεται στην αγγλική γλώσσα. Επίσης, αγγλική βιβλιογραφία μπορεί να δίνεται ως συμπληρωματική βιβλιογραφία.

Ίδρυση
Το Κοινό Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών (ΠΜΣ) μεταξύ του ΕΑΠ και του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας ξεκίνησε τη λειτουργία του το ακαδημαϊκό έτος 2016-2017 προσφέροντας έξι (6) Θεματικές Ενότητες και Ενότητα Πρακτικής Άσκησης. 

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ 2024

Με την ολοκλήρωση του Διιδρυματικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού λόγου» οι φοιτήτριες/τές αναμένεται να:

  • γνωρίζουν βασικές έννοιες για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και να έχουν εξοικειωθεί με θέματα εκπαιδευτικής αξιολόγησης
  • γνωρίζουν τα θεωρητικά και μεθοδολογικά ζητήματα που σχετίζονται με τη γλωσσική ανάπτυξη, τόσο για μονόγλωσσα όσο και για δίγλωσσα/πολύγλωσσα άτομα
  • έχουν κατανοήσει τη σχέση της γλώσσας με τη νόηση, το ρόλο των γνωστικών παραμέτρων της γλωσσικής επεξεργασίας και να γνωρίζουν τις δύο βασικές διαδικασίες που εμπλέκονται σε αυτή, δηλαδή την παραγωγή και την κατανόηση
  • γνωρίζουν τις θεωρητικές προσεγγίσεις που σχετίζονται με τα αναπτυξιακού τύπου προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου
  • γνωρίζουν τους βασικούς ερευνητικούς σχεδιασμούς και την εφαρμογή τους στην Ειδική Αγωγή
  • έχουν εξοικειωθεί με τις δομές αξιολόγησης και υποστήριξης ατόμων με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου
  • μπορούν να περιγράψουν, να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν εκπαιδευτικές παρεμβάσεις σε μονόγλωσσους και δίγλωσσους/πολύγλωσσους ομιλητές με προβλήματα προφορικού και γραπτού λόγου.

Στο κοινό εξ αποστάσεως διαπανεπιστημιακό Μ.Π.Σ. «Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση Ατόμων με Προβλήματα Προφορικού και Γραπτού Λόγου» γίνονται δεκτοί/ές πτυχιούχοι Τμημάτων και Σχολών Πανεπιστημίων της ημεδαπής και ομοταγών αναγνωρισμένων ιδρυμάτων της αλλοδαπής, καθώς και πτυχιούχοι Τμημάτων ΑΤΕΙ συναφούς γνωστικού αντικειμένου. Πιο συγκεκριμένα:

  1. Πτυχιούχοι Παιδαγωγικών Τμημάτων (Ειδικής Αγωγής, Δημοτικής Εκπαίδευσης, Προσχολικής Εκπαίδευσης)
  2. Πτυχιούχοι του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας της Κατεύθυνσης ΕΚΠ-ΑΜΕΑ,
  3. Πτυχιούχοι Τμημάτων Φιλολογίας ΑΕΙ
  4. Πτυχιούχοι ξενόγλωσσων φιλολογιών ΑΕΙ
  5. Πτυχιούχοι του Τμήματος Μεσογειακών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αιγαίου από την Κατεύθυνση «Γλωσσολογία Νοτιο-Ανατολικής Μεσογείου»,
  6. Πτυχιούχοι Τμημάτων Ψυχολογίας
  7. Πτυχιούχοι των Τμημάτων ΦΠ και ΦΠΨ
  8. Πτυχιούχοι Τμημάτων Λογοθεραπείας ΑΤΕΙ
  9. Πτυχιούχοι Τμημάτων Βρεφονηπιοκομίας ΑΤΕΙ
  10. Πτυχιούχοι άλλων συναφών με τα αντικείμενα και τους σκοπούς του ΜΠΣ Τμημάτων των ΑΕΙ της ημεδαπής ή πτυχιούχοι αναγνωρισμένων ομοταγών ιδρυμάτων της αλλοδαπής
  11. Πτυχιούχοι αντίστοιχων Τμημάτων ΑΤΕΙ, συναφών με τα αντικείμενα και τους σκοπούς του ΜΠΣ.

Για την επιτυχή παρακολούθηση του προγράμματος απαιτείται αποδεδειγμένη καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας σε επίπεδο Β2.

Σημείωση:

Κάτοχοι πτυχίου ή διπλώματος ανώτατης εκπαίδευσης εννοούνται οι πτυχιούχοι ελληνικών Πανεπιστημίων ή Πολυτεχνείων ή Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών ή Ανώτατης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης ή Ανώτατων Τεχνολογικών  Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΑΤΕΙ) ή οι έχοντες/ουσες ακαδημαϊκά ισοδύναμους τίτλους πρώτου κύκλου σπουδών αναγνωρισμένων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της αλλοδαπής με τους τίτλους σπουδών που απονέμονται από τα ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 304 του ν. 4957/2022 (ΦΕΚ 141/21.07.2022, τ. Α΄).

Επισήμανση:

Για την αξιολόγηση της αίτησης στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών θα εξεταστεί εάν το ίδρυμα φοίτησης του υποψηφίου/της υποψήφιας εντάσσεται ή δύναται να ενταχθεί στο Εθνικό Μητρώο Αναγνωρισμένων Ιδρυμάτων Ανώτατης Εκπαίδευσης της αλλοδαπής και εάν ο τίτλος του υποψηφίου/της υποψήφιας εντάσσεται ή δύναται να ενταχθεί στο Εθνικό Μητρώο Τύπων Τίτλων Σπουδών Αναγνωρισμένων Ιδρυμάτων της αλλοδαπής.

Το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, εφόσον ο τίτλος σπουδών συμπεριλαμβάνεται στον κατάλογο του άρθρου 307 του ν. 4957/2022, οφείλει να ζητήσει «Βεβαίωση Τόπου Σπουδών», η οποία εκδίδεται και αποστέλλεται από το πανεπιστήμιο της αλλοδαπής. Αν ως τόπος σπουδών ή μέρος αυτών βεβαιώνεται η ελληνική επικράτεια, ο τίτλος σπουδών δεν αναγνωρίζεται, εκτός αν το μέρος σπουδών που έγιναν στην ελληνική επικράτεια βρίσκεται σε δημόσιο Α.Ε.Ι. ή σε αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα της αλλοδαπής κατά την έννοια της παρ. β) του άρθρου 299 του ν. 4957/2022.

Διευκρινίζεται ότι στο Δ.Π.Μ.Σ. γίνονται δεκτοί/ές κάτοχοι πρώτου τίτλου σπουδών Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Απόδειξη καλής γνώσης της αγγλικής γλώσσας (Επίπεδο Β2)

Η γνώση της Αγγλικής γλώσσας (καλή Β2) αποδεικνύεται με βάση το άρθρο 10 π.δ. 85/2022 «Καθορισμός προσόντων διορισμού σε φορείς του Δημοσίου (Προσοντολόγιο-Κλαδολόγιο)» (Α΄ 232), σε συνδυασμό με το Μέρος Γ΄ και δη «ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΓΛΩΣΣΟΜΑΘΕΙΑΣ» της υπ’ αριθ. 20/01.02.2023 «Τροποποίηση της υπ’ αρ. 94/20.6.2022 απόφασης του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.) “Διαδικασία καθορισμού των παγίων μερών του περιεχομένου των προκηρύξεων επιλογής προσωπικού με βάση προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια (άρθρα 28  – 30 του ν. 4765/2021) (Β’ 3614)”» (Β’ 594) με πιστοποιητικά γλωσσομάθειας.

Πιστοποιητικά γλωσσομάθειας

Στον παρακάτω πίνακα αποτυπώνονται τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας −επιπέδου καλής γνώσης (Β2) της αγγλικής γλώσσας− που γίνονται αποδεκτά και ο φορέας έκδοσης αυτών.

Η γνώση της Αγγλικής γλώσσας (καλή Β2) αποδεικνύεται:

  • AIM Awards Level 1 Certificate in ESOL International (B2) (Ενότητες: Listening, Reading, Writing, Speaking)
  • AIM Qualifications Level 1 Certificate in ESOL International (B2) (Anglia Advanced) (Ενότητες: Listening, Reading, Writing, Speaking)
  • Ascentis Level 1 Certificate in ESOL International (CEF B2)
  • Assessment Board for Language Examinations: Level B2 (ABLE B2) του Hellenic American University (Nashua, New Hampshire, USA)
  • BULATS English Language Test, βαθμολογία 60-74, του Πανεπιστημίου CAMBRIDGE ή του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH (Για πιστοποιητικά που έχουν εκδοθεί έως και 19/11/2019)
  • BUSINESS ENGLISH CERTIFICATE – VANTAGE (BEC VANTAGE) από το University of Cambridge Local Examinations Syndicate (UCLES) ή το CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH
  • BUSINESS ENGLISH CERTIFICATE PRELIMINARY του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH overall score 160-170
  • BUSINESS ENGLISH CERTIFICATE VANTAGE του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH overall score 160-179
  • CERTIFICATE IN ADVANCED ENGLISH του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH overall score 160-179
  • FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH του Πανεπιστημίου CAMBRIDGE ή του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH
  • FIRST CERTIFICATE IN ENGLISH του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH overall score 160-179
  • CERTIFICATE IN INTEGRATED SKILLS IN ENGLISH ISE II του TRINITY COLLEGE LONDON
  • CITY & GUILDS LEVEL 1 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (reading, writing and listening) – COMMUNICATOR – και CITY & GUILDS LEVEL 1 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (Spoken) – COMMUNICATOR – (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της καλής γνώσης)
  • CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL ESOL – COMMUNICATOR – και CITY & GUILDS CERTIFICATE IN INTERNATIONAL SPOKEN ESOL – COMMUNICATOR – (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της καλής γνώσης)
  • (ECCE)- CERTIFICATE OF COMPETENCY IN ENGLISH του Πανεπιστημίου MICHIGAN (ENGLISH LANGUAGE INSTITUTE ή Cambridge Michigan Language Assessments – CaMLA ή Michigan Language Assessment)
  • EDI Level 1 Certificate in ESOL International JETSET Level 5 (CEF B2)
  • ESB Level 1 Certificate in ESOL International All Modes (Council of Europe Level B2)
  • INTERNATIONAL ENGLISH LANGUAGE TESTING SYSTEM (IELTS) από το University of Cambridge Local Examinations Syndicate (UCLES) ή το CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH – The British Council – IDP Education Australia IELTS Australia με βαθμολογία από 5,5 έως 6,5
  • GA Level 1 Certificate in ESOL International – CEFR: B2
  • GA Level 1 Certificate in ESOL International (Classic B2)
  • B2- LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Listening, Reading, Writing) (Communicator B2) και Β2– LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Speaking) (Communicator B2) (Συνυποβάλλονται αθροιστικά για την απόδειξη της καλής γνώσης)
  • LanguageCert Test of English (LTE) – LanguageCert Level 1 Certificate in ESOL International (Listening, Reading) (LanguageCert Test of English B2)
  • LONDON TESTS OF ENGLISH LEVEL 3 – UPPER INTERMEDIATE COMMUNICATION-του EDEXCEL
  • EDEXCEL LEVEL I CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (CEF B2)
  • LRN Level 1 Certificate in ESOL International (CEF B2)
  • ΜΕΤ – MICHIGAN ENGLISH TEST (Ενότητες: Listening, Reading, Speaking) βαθμολογία από 157 έως 189 του Michigan Language Assessment ή CAMBRIDGE MICHIGAN LANGUAGE ASSESSMENTS-CaMLA
  • ΜΕΤ – MICHIGAN ENGLISH TEST (Ενότητες: Listening, Reading ή Listening, Reading, Speaking, Writing) βαθμολογία από 53 έως 63 του Michigan Language Assessment
  • MICHIGAN ENGLISH LANGUAGE ASSESSMENT BATTERY (MELAB) βαθμολογία από 80 έως 90 του CAMBRIDGE MICHIGAN LANGUAGE ASSESSMENTS ή του MICHIGAN LANGUAGE ASSESSMENT
  • Michigan State University – Certificate of English Language Competency (MSU – CELC): CEF B2
  • NOCN Level 1 Certificate in ESOL International (B2)
  • NYLC –NEW YORK LANGUAGE CENTER CERTIFICATE Level B2
  • OCNLR Level 1 Certificate in ESOL International (CEFR B2)
  • OCNW Certificate in ESOL International at Level 1 (Common European Framework equivalent level B2) (μέχρι 31/8/2009)
  • Open College Network West Midlands Level 1 Certificate in ESOL International (CEFR B2)
  • PEARSON EDI Level 1 Certificate in ESOL International (CEF B2)
  • PEARSON LCCI LEVEL 1 CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (CEFR B2)
  • PEARSON TEST OF ENGLISH GENERAL LEVEL 3 UPPER- INTERMEDIATE COMMUNICATION – του EDEXCEL
  • PEARSON EDEXCEL LEVEL I CERTIFICATE IN ESOL INTERNATIONAL (CEF B2) (ENGLISH INTERNATIONAL CERTIFICATE)
  • PEARSON LCCI EFB LEVEL 3 (Ενότητες: Reading, Writing, Listening, Speaking, σε περίπτωση που η μία εκ των ενοτήτων είναι με βαθμό “Pass”)
  • PEARSON LCCI EFB LEVEL 2 (Ενότητες: Reading, Writing, Listening, Speaking, με βαθμό “Distinction” ή “Credit”)
  • PRELIMINARY ENGLISH TEST του CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH overall score 160-170
  • TEST OF ENGLISH FOR INTERNATIONAL COMMUNICATION (TOEIC) του EDUCATIONAL TESTING SERVICE/ CHAUNCEY, USA, βαθμολογία από 505 έως 780
  • Test of Interactive English, B2 Level (ACELS)
  • Test of Interactive English, Β2 Level (Gatehouse Awards)
  • Test of Interactive English, B2 + Level (ACELS)
  • VTCT (ITEC) Level 1 Certificate in ESOL International (B2)
  • Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας επιπέδου Β2 του ν.2740/1999, όπως αντικαταστάθηκε με την παρ. 19 του άρθρου 13 του ν.3149/2003

Η γνώση της αγγλικής γλώσσας αποδεικνύεται και με πιστοποιητικά αντίστοιχου επιπέδου άλλων φορέων (πανεπιστημίων ή μη), ανεξάρτητα από τη νομική τους μορφή, εφόσον είναι πιστοποιημένοι ή αναγνωρισμένοι από την αρμόδια αρχή της οικείας χώρας για να διενεργούν εξετάσεις και να χορηγούν πιστοποιητικά γνώσης της αγγλικής γλώσσας στο αντίστοιχο επίπεδο. Τα πιστοποιητικά αυτά πρέπει να συνοδεύονται από βεβαίωση του φορέα που τα εξέδωσε, ότι τόσο ο φορέας όσο και τα συγκεκριμένα πιστοποιητικά είναι πιστοποιημένα από την αρμόδια προς τούτο εθνική αρχή και ότι η πιστοποίηση αφορά και στην αξιολόγηση των βασικών επικοινωνιακών ικανοτήτων (παραγωγή γραπτού λόγου, παραγωγή προφορικού λόγου, κατανόηση γραπτού λόγου και κατανόηση προφορικού λόγου). Αν δεν υπάρχει φορέας πιστοποίησης ή αναγνώρισης στην οικεία χώρα, απαιτείται βεβαίωση του αρμόδιου Υπουργείου ή της Πρεσβείας της χώρας στην Ελλάδα ότι τα πιστοποιητικά που χορηγούνται από τους παραπάνω φορείς γίνονται αποδεκτά σε δημόσιες υπηρεσίες της αυτής χώρας ως έγκυρα αποδεικτικά γνώσης της οικείας γλώσσας στο αντίστοιχο επίπεδο σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις γλώσσες (CEFR). Η αρμόδια ρυθμιστική αρχή για τη Μεγάλη Βρετανία ονομάζεται Office of Qualifications and Examinations Regulation (Ofqual).

Γενικές επισημάνσεις:

  • Τίτλοι σπουδών γνώσης ξένης γλώσσας υπερκείμενου επιπέδου αποδεικνύουν και τη γνώση κατώτερου (ζητούμενου) επιπέδου της ξένης γλώσσας.
  • Η άδεια επάρκειας διδασκαλίας ξένης γλώσσας, δεν αποδεικνύει τη γνώση ξένης γλώσσας. Οι υποψήφιοι/ες κάτοχοι της σχετικής άδειας πρέπει να αποδείξουν τη γνώση της ξένης γλώσσας με έναν από τους οριζόμενους τρόπους απόδειξης αυτής που περιλαμβάνονται στο παρόν Παράρτημα.
  • Όλοι οι τίτλοι σπουδών ξένης γλώσσας πρέπει να συνοδεύονται από την επίσημη μετάφρασή τους στην ελληνική γλώσσα, πλην των ανωτέρω πιστοποιητικών γλωσσομάθειας της αγγλικήςτα οποία γίνονται δεκτά χωρίς να απαιτείται η μετάφραση και η επικύρωσή τους.

1ο εξάμηνο

2ο εξάμηνο

3ο εξάμηνο

4ο εξάμηνο

Οδηγίες Επιλογής ΘΕ
Όλες οι Θεματικές ενότητες είναι υποχρεωτικές.
Μπορείτε να επιλέγετε από μία (1) έως δύο (2) ΘΕ το εξάμηνο.
Κατά τη διαδικασία δήλωσης ΘΕ πρέπει να εξαντλούνται πρώτα οι ΘΕ προηγούμενου εξαμήνου και κατόπιν να δηλώνετε ΘΕ επόμενου ή να επιλέγετε ταυτόχρονα όσες σας έχουν απομείνει (από το προηγούμενο εξάμηνο).
Στο πρώτο εξάμηνο, εάν επιθυμείτε να επιλέξετε μία (1) ΘΕ πρέπει υποχρεωτικά να δηλώσετε την ΕΑΓ50.
Στη συνέχεια πρέπει να επιλέξετε τις ΘΕ των επόμενων εξαμήνων σύμφωνα με τα προαπαιτούμενα της κάθε ΘΕ.
Στο δεύτερο εξάμηνο, προκειμένου να επιλέξετε την ΕΑΓ52 πρέπει να έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς την ΕΑΓ51 ενώ για να επιλέξετε την ΕΑΓ53 πρέπει να έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς τις ΘΕ ΕΑΓ50 και ΕΑΓ51.
Στο τρίτο εξάμηνο, προκειμένου να επιλέξετε την ΕΑΓ60 πρέπει να έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς την ΕΑΓ50. Για να επιλέξετε την ΕΑΓ61 πρέπει να έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς όλες τις ΘΕ των δύο πρώτων εξαμήνων (ΕΑΓ50, ΕΑΓ51, ΕΑΓ52, ΕΑΓ53).
Στο τέταρτο εξάμηνο, προκειμένου να επιλέξετε την ΕΑΓ62 (Πρακτική Άσκηση) πρέπει να έχετε ολοκληρώσει επιτυχώς τις ΘΕ ΕΑΓ50, ΕΑΓ51, ΕΑΓ52, ΕΑΓ53, ΕΑΓ60 & ΕΑΓ61.
Για την ολοκλήρωση του προγράμματος απαιτείται η απόκτηση 120 Πιστωτικών μονάδων (ECTS), η οποία προκύπτει από την επιτυχή ολοκλήρωση όλων των ΘΕ, καθώς και της Πρακτικής Άσκησης (η οποία θα διεξάγεται σε δημόσιες δομές αξιολόγησης και υποστήριξης ατόμων με διαταραχές προφορικού και γραπτού λόγου).

 

Ειδική Διιδρυματική Επιτροπή

κ. Εμμανουήλ Κουτούζη, Καθηγητή της Σ.Α.Ε. του Δ.Μ.Π.Σ. Ε.Α.Π., ekoutouzis@eap.gr

κ. Κλεοπάτρα Διακογιώργη, Επ. Καθηγήτρια του Τμήματος Επιστημών Εκπαίδευσης και Κοινωνικής Εργασίας του Πανεπιστημίου Πατρών, diakogiorgi.kleopatra@ac.eap.gr

κ. Χριστίνα Συριοπούλου, Αν. Καθηγήτρια του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, syriopoulou.christina@ac.eap.gr

κ. Αγγελική Μουζάκη, Αν. Καθηγήτρια του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης, mouzaki.angeliki@ac.eap.gr

κ. Γεωργία Ανδρέου, Καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, andreou@sed.uth.gr

κ. Φίλιππο Βλάχο, Καθηγητή του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, fvlachos@uth.gr

κ. Δέσποινα Παπούδη, Επ. Καθηγήτρια του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, dpapoudi@uth.gr

 

Συντονιστές Θ.Ε.

ΕΑΓ50 ΣΟΥΛΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΕΑΓ51 ΣΕΛΙΜΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΕΑΓ52 ΡΑΛΛΗ ΑΣΗΜΙΝΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΕΑΓ53 ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΕΑΓ60 ΣΤΑΜΟΒΛΑΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΕΑΓ61 ΜΟΥΖΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
ΕΑΓ62 ΣΥΡΙΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Η οικονομική συμμετοχή των φοιτητών/τριών στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών προκύπτει ως ακολούθως: 300€ ανά Θ.Ε. που έχει 10 πιστωτικές μονάδες (10 ECTS), 600€ ανά Θ.Ε. που έχει 20 πιστωτικές μονάδες (20 ECTS) και 900€ η  Ενότητα Πρακτικής Άσκησης (Ε.Π.Α.).

Επομένως, η συνολική οικονομική συμμετοχή για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών ανέρχεται στις 3.600€. 

Για πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα επικοινωνήστε με:

Τμήμα Μητρώου Φοιτητών

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2610367428
Ε-mail: eag@eap.gr

Υποβολή αιτήσεων

Κάνε εδώ την αίτησή σου για όποιο πρόγραμμα σε ενδιαφέρει!


Κάνε αίτηση
Μετάβαση στο περιεχόμενο